Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul

helenaa

Anbefalte innlegg

God bedring, Cardigan!! Har slitt med ryggsmerter i mange år etter en idrettsskade, og jeg vet hvor fælt det kan være! Ryggen er liksom med på alle bevegelser.. Håper det går raskt over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, for en tur du tok, Monroe!

Foten min er fortsatt ikke helt bra, men jeg dro til senteret i dag, og tok 15 min sykkel som oppvarming i stedet for å jogge, for å skåne foten. Så tok jeg ryp-programmet :) Merker godt at det ble styrkepause i jula, for nå må jeg ta mye lettere vekter. Men heldigvis merker jeg også at det bedrer seg veldig fort! Kunne øke vekta på noen øvelser allerede!

Men da jeg kom hjem begynte så klart foten å gjøre vondt igjen :sukk: Må være en slags betennelse eller noe. Er så rart, det er OPPÅ foten, sånn omtrent oppå mellomfotsknoklene. Må være de musklene som strekker ut tærne jeg har klart å skade på et vis. Skal til legen på mandag, håper jeg kan få noe betennelsesdempende eller noe, og ikke bare blir sendt til røntgen og får høre at alt er bra så det burde foten også være, som skjedde sist jeg skada en fot.

Vekta har det ikke gått bra med denne uka, men jeg har mensen, så jeg satser på det er derfor. Bruker å gå opp litt da så :)

Så bra du beveger deg og står på selvom foten ikke er helt bra(så lenge det ikke går utover den da). Skjønner ikke hva det kan være det med foten din, er sikkert en form for betennelse ja... og det liker vi IKKE! :snurt: God bedring uansett!! :klemmer:

Wow, bra jobba med den turen :) jeg har ikke hatt noe annet enn frokost i dag. Skal aldri drikke bacardi razz og cola igjen for å si det slik! Fysj. Har enda ikke komt meg fra gårsdagen. Jeg har fått akutt ryggsmerter så jeg har ikke bevegd meg i dag. Gjør så sykt vond å bevege meg! Så da blir det ikke trening på meg i morgen :/

Haha, fyllasjuke jaujau... :fnise:

Hvorfor har du fått ryggsmerter?? Skummelt med slikt. Har selv slitt med det i mangen år og måtte ta meg friår et av årene på vgs pga jeg ikke klarte å sitte i en stol i 3 min før det stivnet helt!! Så måtte jeg sette vekk hesten min.. ble bare verre.. men ble litt bedre etter jeg slapp å gjøre alt det tunge stallarbeidet, men har aldri sett SÅ stor forskjell og bedring som nå etter jeg begynte å trene!!! Helt uuuuutrolig hvor godt det gjør på ryggen!!! Gjør jo ryggøvelser på alle gruppetimene, spes de med mye styrke, og tilogmed i zumba..!

Ligger fremdeles på sofaen med vond rygg. Har Vært inne på iherb og bestilt spirulina, atkins barer, og nonfat godterier. Kan bli spennende! :)

Hvordan fungerer nonfat snop? hadde vært gøy å hatt et snop om lørdagene som man ikke trengte å får dårlig samvittighet for! Bare kjedelig mye av det er så mye annet rart i.. for at det skal være søtt..

Idag har jeg vært på en øy utenfor her jeg bor, sammen med familien og hunden. Det var veldig gøy og jeg spiste ca tre grillpølser(med pinnebrød-deig), og noen tom og jerrykjeks(faktisk en av de sunneste barnekjeksa) og to kopper kakao. Tenkte ikke så mye over det, er der ute ca en gang i året, og spiste jo ikke noe SNOP i den forstand.. var masse snop der i form av sjokolade og brus men tok ikke noe.. Men herregud så kvalm jeg er... tror det er fordi kroppen ikke er vant til sukker så mye nå,spes ikke kako, og så mye pølser og sånn.. huff.. føler meg dårlig.. men det går vel over! :) Ellers var det veldig koselig... bål og sånn.. og fant masse stilig rekved som jeg skal lage stilig interiør av, b.la snekre mitt eget stuebord :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok betennelsedempende om du spør :) jeg får det hver gang jeg er hos legen med nakke eller rygg!

Wohoo, da håper jeg på det :) Jeg har så lite tro på leger, for de aller fleste gangene jeg har vært hos legen med noe som helst har jeg fått dårlig eller feil hjelp. Sist gang med den andre foten fikk jeg bare høre at den blir sikkert snart bra, siden røntgenbildene var bra. Nå har den vært rar i over et år. Og nå moste jeg fot nr 2, og da har jeg liksom ikke så mange friske føtter igjen :gjeiper: Men men, satser på det går bedre i morgen :)

Ble bare en liten gåtur i dag, og etter det ble foten vond igjen så klart... Har spist veldig forsiktig i dag siden jeg ikke får trent, tydeligvis spiste jeg litt for forsiktig, for appen på telefonen sier jeg har spist litt mer enn 1000 kcal. Så da har jeg "råd" til kveldsmat om et par timer :)

Monroe: Så trist at du måtte sette bort hesten din! :( Jeg måtte selv sette bort og etter hvert selge mine pga studier, og det er så vondt. Jeg har faktisk blitt i mye dårligere form etter at jeg slutta å gjøre alt det tunge stallarbeidet, så på meg har det hatt motsatt effekt, hehe. Men nå som jeg har kommet ordentlig i gang med trening har jeg blitt mye sterkere, da. Så bra at ryggen din har blitt så mye bedre også! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare en liten gåtur i dag, og etter det ble foten vond igjen så klart... Har spist veldig forsiktig i dag siden jeg ikke får trent, tydeligvis spiste jeg litt for forsiktig, for appen på telefonen sier jeg har spist litt mer enn 1000 kcal. Så da har jeg "råd" til kveldsmat om et par timer :)

Hvilken app er dette??? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myfitnesspal :) Det er android, vet ikke om den fins på iPhone. Den er bra, den lar deg logge mosjon og mat, men maser ikke sånn som andre jeg har prøvd. En jeg prøvde sa fra hele tida, type "duuu! nå er det fire timer siden du logga noe!", og det blir slitsomt.

Men en god skritteller som kan kjøre sammen med endomondo klarer jeg ikke finne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myfitnesspal :) Det er android, vet ikke om den fins på iPhone. Den er bra, den lar deg logge mosjon og mat, men maser ikke sånn som andre jeg har prøvd. En jeg prøvde sa fra hele tida, type "duuu! nå er det fire timer siden du logga noe!", og det blir slitsomt.

Men en god skritteller som kan kjøre sammen med endomondo klarer jeg ikke finne...

my fitnesspal er genialt! den funker på iphone også, jeg har den :) anbefales sterkt :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

my fitnesspal er genialt! den funker på iphone også, jeg har den :) anbefales sterkt :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sånn fancy touchtelefon, så skulle gjerne hatt en sånn app på normal tastetelefon også, hehe! Men har sjekka ut litt forskjellige nettsider, og tenkte jeg skulle prøve ut Mylog! :-)

Også må jeg bare dele dette!! Jeg fant en reklame på Facebook for noe som heter Core Boot Camp.

Man kunne vinne gratis trening i februar. Det er egentlig skikkelig dyrt, 900,- i måneden. Virker som skikkelig tøff og intensiv trening, og det er to timer i uka. Jeg meldte meg på konkurransen, og JEG VANT!! :hoppendeglad:

Det er visst mange som vinner, så om dere bor i Oslo kan flere prøve seg! Søk det opp på Facebook!

Det er trening med "innendørs trening med det beste utstyret for funksjonell og effektiv trening. Kettlebells, clubbells, parallettes, stability ball, TRX (slynger) og kroppsvektøvelser. Fokus på å trene bevegelser mer enn å trene muskler, slik lærer man å bruke hele kroppen som en funksjonell enhet, og opparbeider kunnskap om riktige bevegelsesmønstre som både vil øke utholdenhet og styrke, og samtidig beskytte mot skader og overbelastninger, både på trening og ellers i livet."

Så i februar skal jeg trene Core Boot Camp to ganger i uka, i tillegg til at jeg har kickboxing på mandager. Hadde opprinnelig tenkt å gå løs på en annen Jillian-økt i februar (Ripped in 30), men dette er jo mye kulere!! Håper jeg klarer å gjennomføre det, at jeg ikke blir for sliten.

Wohooo! :danser:

Gleder meg!! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lastet den ned på iphone nå men lurer på noen ting, på aktivitet skulle vi vel velge hvor aktiv vi er iløpet av dagen UTENOM treningen eller? Liksom f.eks om vi har en aktiv jobb osv. På min kunne jeg velge lett aktiv, middel osv. Også kunne jeg velge hvor mange treninger i uken og da tok jeg jo syv også sto det minutes/workout og da tok jeg 60(min), men stemmer det da? eller skal jeg ta hvor mye timer det er i uken tilsammen? Også valgte jeg at jeg ville gå ned 0,5kg i uken, fristet å ta 1kg, men jeg tror det er viktig å gå sakte ned. Så ifølge den da skulle jeg ligge på 1600kalorier om dagen? Litt usikker på om jeg gjorde alt riktig, MEN, en annen ting... når dere/du fører opp mat, hvordan gjør dere det da, teller den kaloriene.. eller hvordan fungerer det?? Har du norsk? jeg har engelsk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sånn fancy touchtelefon, så skulle gjerne hatt en sånn app på normal tastetelefon også, hehe! Men har sjekka ut litt forskjellige nettsider, og tenkte jeg skulle prøve ut Mylog! :-)

Også må jeg bare dele dette!! Jeg fant en reklame på Facebook for noe som heter Core Boot Camp.

Man kunne vinne gratis trening i februar. Det er egentlig skikkelig dyrt, 900,- i måneden. Virker som skikkelig tøff og intensiv trening, og det er to timer i uka. Jeg meldte meg på konkurransen, og JEG VANT!! :hoppendeglad:

Det er visst mange som vinner, så om dere bor i Oslo kan flere prøve seg! Søk det opp på Facebook!

Det er trening med "innendørs trening med det beste utstyret for funksjonell og effektiv trening. Kettlebells, clubbells, parallettes, stability ball, TRX (slynger) og kroppsvektøvelser. Fokus på å trene bevegelser mer enn å trene muskler, slik lærer man å bruke hele kroppen som en funksjonell enhet, og opparbeider kunnskap om riktige bevegelsesmønstre som både vil øke utholdenhet og styrke, og samtidig beskytte mot skader og overbelastninger, både på trening og ellers i livet."

Så i februar skal jeg trene Core Boot Camp to ganger i uka, i tillegg til at jeg har kickboxing på mandager. Hadde opprinnelig tenkt å gå løs på en annen Jillian-økt i februar (Ripped in 30), men dette er jo mye kulere!! Håper jeg klarer å gjennomføre det, at jeg ikke blir for sliten.

Wohooo! :danser:

Gleder meg!! :trene:

så KULT!!! ikke ofte man vinner sånne ting føler jeg!! Stilig!! det må du virkelig benytte deg av!!1 :jepp: Gratulerer da veeeel!!! :duskedame: (aner ikke hvor mange ganger jeg har skrevet duskesame når jeg skal lage den smilyen :gjeiper: )

Good luuuuuck!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lastet den ned på iphone nå men lurer på noen ting, på aktivitet skulle vi vel velge hvor aktiv vi er iløpet av dagen UTENOM treningen eller? Liksom f.eks om vi har en aktiv jobb osv. På min kunne jeg velge lett aktiv, middel osv. Også kunne jeg velge hvor mange treninger i uken og da tok jeg jo syv også sto det minutes/workout og da tok jeg 60(min), men stemmer det da? eller skal jeg ta hvor mye timer det er i uken tilsammen? Også valgte jeg at jeg ville gå ned 0,5kg i uken, fristet å ta 1kg, men jeg tror det er viktig å gå sakte ned. Så ifølge den da skulle jeg ligge på 1600kalorier om dagen? Litt usikker på om jeg gjorde alt riktig, MEN, en annen ting... når dere/du fører opp mat, hvordan gjør dere det da, teller den kaloriene.. eller hvordan fungerer det?? Har du norsk? jeg har engelsk..

Hmm, jeg vet ikke helt om det er utenom treninga eller ikke... Jeg tror jeg tok lett eller middels aktiv siden jeg går litt i løpet av dagen, og ikke aktiv var jo å sitte ved en pult hele dagen. Men du trener jo så mye at jeg tror ikke akkurat du valgte for lite aktiv uansett! ;) Spesielt ikke siden du har hund og sikkert går en del turer med ham/henne også. Jeg tror jeg fikk 1500 kcal, og jeg er mindre aktiv enn deg :)

Tror det stemmer at du tok 60 minutes, for den spurte jo om minutes per workout :)

Jepp, den teller kalorier, og så trekker den fra det du har brukt på trening, så du ser hvor mye du "har igjen" av kalorier du kan spise. Den er på engelsk, men siden brukere legger inn de produktene de spiser, så er det mye på norsk. Så skriver du f.eks. "Ingers" så får du nok opp noen av de Inger-brødene. Og det du ikke får inn kan du legge inn selv :) Hvis ikke du er så nøye med å få opp hvor mye det du spiser er i proteiner, karbohydrater, vitaminer osv, så kan du bare legge inn "quick add" eller hva det heter, der du bare skriver f.eks. 250 kcal hvis du vet frokosten du nettopp spiste var 250.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Wow, gratulerer!! Det høres kjempekult ut, og veldig intensivt! Du kommer til å få DEN kroppen da :biggrin:

Takk for tipset, jeg meldte meg på konkurransen, litt sånn halvnølende :gjeiper: Som du kanskje husker er jeg også utbrent (det var du som var det, ikke sant? Nå ble jeg plutselig usikker her...), og jeg vet ikke om jeg er helt der enda, altså at jeg klarer så mye trening i løpet av ei uke. Jeg er sååå fornøyd med å klare å trene i det hele tatt nå. Men men, hvem vet, kanskje dette hadde vært dyttet i riktig retning :) Spennende konkurranse hvert fall!

I dag skal jeg endelig til legen, og jeg krysser fingrene for at jeg får noe som hjelper, og ikke bare får en røntgentime og ikke noe oppfølging når bildene viser at alt er fint... :roll: Håper jeg får lov å fortsette å trene hvert fall!

Endret av Dragonfly84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da har jeg gjort det riktig ja, så nå at man kunne søke opp, spiste pastasalat til frokost men kom bare opp pastasalat med kylling men regner med det er litt samma kaloriene, og hadde fullkorns da, så kanskje mindre kalorier men er ikke SÅ nøye :)

Også har jeg blitt syk.... :tristbla: Tror det er halsbetennelse...også har jeg vondt ellers i kroppe, har hodepine og føler meg ikke noe vel.. lurer på hva jeg kan spise? Spiste den salaten til frokost men nå er det blitt verre, også har jeg drukket en kopp smoothie og spist tre appelsiner...prøver å få i meg endel frukt. Hørt nudler er bra da? Men vet ikke hvilke som er sunnest evnt, vil ikke proppe i meg dritt-mat. Kanskje jeg kan lage meg en stor porsjon suppe som jeg kan ha nå når jeg er syk..blir hvertfall ikke noe trening idag!

Håper legen sier noe fornuftig og finner utav noe Dragonfly :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei :( Jeg bruker å drikke masse grønn te med honning når jeg blir sjuk, vet ikke om det hjelper, men det føles hvert fall sånn. Men hvis du har vondt i halsen er det kanskje best å drikke noe skikkelig kaldt, med isbiter eller noe... Hvis det er noen trøst spiste jeg akkurat first price-nudler, og de er helt sikkert ikke noe sunne, så mye palmeolje som det er i dem...!

Legen hadde nesten ikke tid til meg, men jeg fikk da betennelsesdempende tabletter! :) Så nå håper jeg det hjelper. Skal på trening senere, men skal si fra at jeg stort sett bare kan trene overkroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei :( Jeg bruker å drikke masse grønn te med honning når jeg blir sjuk, vet ikke om det hjelper, men det føles hvert fall sånn. Men hvis du har vondt i halsen er det kanskje best å drikke noe skikkelig kaldt, med isbiter eller noe... Hvis det er noen trøst spiste jeg akkurat first price-nudler, og de er helt sikkert ikke noe sunne, så mye palmeolje som det er i dem...!

Legen hadde nesten ikke tid til meg, men jeg fikk da betennelsesdempende tabletter! :) Så nå håper jeg det hjelper. Skal på trening senere, men skal si fra at jeg stort sett bare kan trene overkroppen.

Har drukket litt peppermynte te, det er så godt! Te generelt sett kan jeg sikkert drikke en hel dag... så blir mye te! Må mye på do... men det er vel godt nå som jeg er syk! Æssa, ekkelt å sitte på mac'en uansett hvor lav lysstyrke jeg har, får hodepine.. men liker meg så godt her inne på tråden, kanskje det gjør meg litt friskere :lur:

First price nudler ja... husker da jeg var mindre, rundt 13 kanskje... da spiste meg og "stallgjengen" nudler hver eneste dag i stallen... det var stallmaten liksom.. huffhuff :fnise: Men jeg liker best yumyum nudlene.. men, får prøve å holde meg unna... menmen, har to spist to(små heldigvis) pannekaker idag uuuuuten noe på da!(for å få opp samvittigheten... :gjeiper: ). Jeg er borte hos min mor nå denne uken og ble så fristet da de spiste det til middag, men tenkte at det kan da jammen ikke være så mye kalorier i to små pannekaker uten noe på, er jo bare hvetemel og melk etc.. er nok ikke verre enn en brødskive.. også har jeg spist/drukket en skål med suppe. Tror det blir suppe og te resten av dagen, muligens litt Ja-yohgurt... får prøve å få i meg litt så jeg blir fort frisk! :)

Hvilken lege er det du har?! Dumme dumme lege. Jeg har to ganger også hatt fastleger som ikke har hatt tid til meg... og "neida det der er ingenting det, det går over" hørte jeg ofte! Irriterendes mennesker som bare er fastleger for pengene sin skyld! Jeg har fått en ny nå men har ikke vært hos ham enda, flytter jo til sommeren så er ikke sikkert jeg får prøvd han ut(hehe...kunne høres litt feil ut.. :fnise: ). Bra du i det minste fikk noe betennelsedempende, det må jo hjelpe litt i hvertfall! Men, sa han ikke noe som var til hjelp da? Hva skjer fremmover etc..? Håperhåper for din del at du blir fort bra!

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, halsbetennelse er noe herk, LovelyMonroe! God bedring :) Jeg pleier forresten å ta råmelkstabletter så fort jeg kjenner det prikker litt i halsen. Det hjelper, og har dodga en del forkjølelser!

Virker som de syreregulerende tablettene jeg har fått hjelper litt, blir ikke så dårlig under treninger lenger, så det er bra. Vekta står fortsatt på stedet hvil, selv om jeg har trent MYE de siste par ukene. Kan ha noe med at jeg har mensen nå (MIDT på pillebrettet, HVA er det for noe liksom??), da veier jeg som regel litt mer... Håper jeg raser ned når mensen er ferdig :fnise:

Prøvde meg på mølla i dag, har ikke løpt på maaaange år (utenom noen ganger i skogen i fjor sommer), klarte å løpe i 20 minutter i strekk! Ganske fornøyd med det. Kunne holdt ut lenger for kondisen sin del, men kjente beina begynte å verke. Tror de må vennes til den slags aktivitet. Røykeslutt og trening har ihvertfall hjulptet VELDIG på kondisjonen, så det er jo gøy :) Var utrolig demotivert tidligere i dag da vekta ikke bevegte seg nedover, men å legge merke til at jeg har blitt i mye bedre form er deilig :)

Håper dere alle får en fin-fin uke!!

Endret av antibac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, halsbetennelse er noe herk, LovelyMonroe! God bedring :) Jeg pleier forresten å ta råmelkstabletter så fort jeg kjenner det prikker litt i halsen. Det hjelper, og har dodga en del forkjølelser!

Virker som de syreregulerende tablettene jeg har fått hjelper litt, blir ikke så dårlig under treninger lenger, så det er bra. Vekta står fortsatt på stedet hvil, selv om jeg har trent MYE de siste par ukene. Kan ha noe med at jeg har mensen nå (MIDT på pillebrettet, HVA er det for noe liksom??), da veier jeg som regel litt mer... Håper jeg raser ned når mensen er ferdig :fnise:

Prøvde meg på mølla i dag, har ikke løpt på maaaange år (utenom noen ganger i skogen i fjor sommer), klarte å løpe i 20 minutter i strekk! Ganske fornøyd med det. Kunne holdt ut lenger for kondisen sin del, men kjente beina begynte å verke. Tror de må vennes til den slags aktivitet. Røykeslutt og trening har ihvertfall hjulptet VELDIG på kondisjonen, så det er jo gøy :) Var utrolig demotivert tidligere i dag da vekta ikke bevegte seg nedover, men å legge merke til at jeg har blitt i mye bedre form er deilig :)

Har fått tips om disse curamed fra kjæresten, men sist jeg prøvde de funket de virkelig ikke og var bortkastet penger så jeg er så usikker på om jeg skal kjøpe en pakke eller ikke, dette er en del år siden så kanskje de har blitt bedre?? SÅ bra at du føler deg litt bedre nå under trening med disse syreregulerende tabelettene, får håpe det gir seg fort som svint! Hmm, jeg har erfart at jeg går litt opp i vekt under mensen, og at jeg blir værende der... men når mensen er ferdig går du sikkert ned igjen... bare til å ikke veie deg og tenke på det denne uken her med mensen, så veier du deg heller ETTER den uken du er ferdig med mensen og har trent/hatt bra kosthold en uke.. Så ser du nok sikkert litt fremgang! Men mensen midt i pillebrettet? Hehehe... p-piller altså :fnise: Bruker P-ring jeg... kan ikke skjønne jeg har orket å brukt piller før etter jeg begynte på ringen, for det første går den ikke utover humør etc, også slipper jeg tenke på det på tre uker jo :tronderbart:

Så gøøy!! 20 min i strekk er faktisk lenge, så det bør du virkelig være stolt over! :nigo: Jeg synes det ofte blir så kjedelig på mølla, så er sjelden kondiser hos meg også.. men kjedsomhet, eller at jeg kjenner det i beina som du sier! Men gøy å løpe på mølla iblandt også, få litt aveklsing!

Ønsker deg en suuuper uke!! :strix:

Ellers så er ikke jeg bedre, igrunn bare blitt værre, meeeeen prøver å tenke positivt jeg! Kan godt hende jeg er syk og eller småsyk resten av uken så da blir det verken studier iform av det å dra til studiestedet, eller å gå på trening, men kroppen min har kanskje bra av det... hørte av en vennine av meg(som er ernæringsfysiolog, og PT) at viss man trener mye( 5-7 dager i uken) så er det lurt at ca hver åttende uke eller tiende uke at man har en hel uke der man ikke trener, og hun mente man da kunne putte i seg litt mer mat da også, men jeg vil gjerne ha den treningsfrie uken, men tror jeg kommer til å være like sunn og spise like mye som før da, har ikke behov for å spise mer. Men så da har jeg vel den uken nå da... hehe! Men får ikke håpe jeg går opp denne uken da(selvom jeg ikke tenker særlig på det akkurat nå, nå vil jeg bare bli frisk!), men spiser jo ikke så mye.. ligger på mellom 500-1000 kalorier om dagen nå når jeg er syk..

Ønsker alle dere andre også en superfin uke, her har vi fint vær og håper dere har det også!

edit: Lagde meg fullkornswrap med det jeg hadde tilgjengelig til frokost idag(noe jeg ikke skulle gjort for var jævlig å svelge, men GODT likevel!) Så da tok jeg cottage cheese på, ruccola salat, mais, ananas, avocado og cherrytomater på! Trengte virkelig ikke noe mer, og det var jo bare kjempegod, og mettendes OG sunt! Så skal jeg kjøpe meg fullkornspitabrød også og lage istand noe når jeg er frisk igjen, herregud så mye god sunn mat det finnes!!!! :hakeslepp: (neste gang skal jeg prøve med laks i, og med kylling i også, men vegetar var supernam! og super enkelt!!!) Anbefales!

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må passe på å spise nok når du er syk LM, hvis ikke blir værende syk myyye lenger. Er bedre å ikke ha noe nedgang denne uken men være frisk og rask igjen kjapt, slik at du kan sette igang med trening osv igjen :)

Nå stikker jeg på trening hvertfall! Ha en fin dag dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må passe på å spise nok når du er syk LM, hvis ikke blir værende syk myyye lenger. Er bedre å ikke ha noe nedgang denne uken men være frisk og rask igjen kjapt, slik at du kan sette igang med trening osv igjen :)

Nå stikker jeg på trening hvertfall! Ha en fin dag dere!

Ja!! Vil jo ikke spise så lite!!! Driter i ned eller oppgang når jeg er syk men er det at jeg ikke får i meg mer! Sover mye, mindre matlyst og vondt å spise! :-( kos deg på trening!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så KULT!!! ikke ofte man vinner sånne ting føler jeg!! Stilig!! det må du virkelig benytte deg av!!1 :jepp: Gratulerer da veeeel!!! :duskedame: (aner ikke hvor mange ganger jeg har skrevet duskesame når jeg skal lage den smilyen :gjeiper: )

Good luuuuuck!!! :-D

Tusen takk!! Det blir skikkelig spennende! Hvis jeg får tid skal jeg ta en prøvetime hos dem denne uka eller neste (er på tirsdager og torsdager), for det sto at man hadde mulighet til det. Så får jeg se litt hvordan det foregår før jeg er i full gang.

Tjihi, duskesame!!

Oi! Wow, gratulerer!! Det høres kjempekult ut, og veldig intensivt! Du kommer til å få DEN kroppen da :biggrin:

Takk for tipset, jeg meldte meg på konkurransen, litt sånn halvnølende :gjeiper: Som du kanskje husker er jeg også utbrent (det var du som var det, ikke sant? Nå ble jeg plutselig usikker her...), og jeg vet ikke om jeg er helt der enda, altså at jeg klarer så mye trening i løpet av ei uke. Jeg er sååå fornøyd med å klare å trene i det hele tatt nå. Men men, hvem vet, kanskje dette hadde vært dyttet i riktig retning :) Spennende konkurranse hvert fall!

I dag skal jeg endelig til legen, og jeg krysser fingrene for at jeg får noe som hjelper, og ikke bare får en røntgentime og ikke noe oppfølging når bildene viser at alt er fint... :roll: Håper jeg får lov å fortsette å trene hvert fall!

Ja, stemmer at jeg også er utbrent. Det er slitsomt hvordan det er så mange som er rammet av det, altså! Husker ikke hvor lenge du sa du hadde vært det, men i mitt tilfelle er det snakk om snart to og et halvt år, så begynner å bli mektig lei! Men jeg håper at det kan være bra for meg med denne treninga. Før greide jeg ikke trene og ble dårligere av det, men nå har jeg fint klart annenhver dag! Det blir nok tøft, særlig fordi jeg har kickboxing på mandager, men det får stå sin prøve! Er selvsagt redd for å bli sliten, men håper jeg klarer å gjennomføre - er jo bare én måned, hehe!

Kult at du også meldte deg på! Hvilken time tok du? Jeg prøver meg på den seineste. (Det var to alternativer for dem som måtte lure!)

Håper det betennelsesdempende greiene hjelper. Må være kjipt å ha lyst til å trene, men ikke få det til pga foten.

Vektstagneringen er sikkert pga mensen! :-) Jeg pleier å veie 1-2 kg mer når jeg har det, så det teller ikke. Ellers kan det jo hende du plutselig går ned igjen. Det må tydeligvis stoppe opp innimellom. Syns du var kjempeflink som løp tjue minutter i strekk! :-)

Ja!! Vil jo ikke spise så lite!!! Driter i ned eller oppgang når jeg er syk men er det at jeg ikke får i meg mer! Sover mye, mindre matlyst og vondt å spise! :-( kos deg på trening!!! :-)

Huff, stakkars deg som er syk og har så dårlig matlyst! Men det du skrev om grove pitabrød hørtes godt ut! Så etter det på butikken idag, men Rimi hadde ikke, så får sjekke et annet sted!

I dag har jeg ikke trent, men var ute på en liten ridetur med hesten min, da. Det er jeg hver dag, så det teller lissom ikke som trening. Hun er en eldre dame, så det går ikke så fort. Men var da på kickboxinga i går, og det var moro! :briller:

Og i dag var jeg så sulten på et senter at jeg endte med å kjøpe en skolebolle!! Sånn her så det ut inni hodet mitt da: :krangle:

Men ble forholdsvis sunn middag, da, hvertfall. Og kanskje jeg orker å jogge i morra! Det begynner å bli lenge siden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...