Dragonfly84 Skrevet 29. november 2011 #381 Del Skrevet 29. november 2011 For min del så har jeg gått ned 400 gram:P men jeg er fornøyd! alt er bedre enn og gå opp:). 400 gram er fortsatt en nedgang, og det er bra! Jeg hadde en måned der jeg tror jeg gikk ned ca 200 gram på hele måneden, og så plutselig gikk jeg ned 700 gram på en uke.. Så det går ikke bestandig jevnt nedover, men det gjør ingenting, for det går jo nedover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 1. desember 2011 #382 Del Skrevet 1. desember 2011 Wow, så mange flinke her! Veldig inspirerende, jenter! :-) I dag er jeg 62,3!!! Det er det laveste hittil, og 68,8 føles lenge siden plutselig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 1. desember 2011 #383 Del Skrevet 1. desember 2011 Herregud, jeg skulle liksom bli med i denne tråden Ikke planlegg vektnedgang før du reiser på ferie! Veier meg på mandag, spørs om jeg klarer 5 kg før jul, men har satt meg mål litt uti januar. Skal tvinge meg selv på treningssenteret i dag, blæææ. Blir vel bra så fort jeg kommer meg dit! Dere andre er jo kjempeflinke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 1. desember 2011 #384 Del Skrevet 1. desember 2011 Fliiiink rainbow 81 :D Selv har jeg startet litt aktivt igjen for noen dager siden. Merker det er litt tungt å være streng med meg selv Veide meg i dag: 57,7 kg. Hittil laveste vekt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geparden Skrevet 1. desember 2011 #385 Del Skrevet 1. desember 2011 Fliiiink rainbow 81 :D Selv har jeg startet litt aktivt igjen for noen dager siden. Merker det er litt tungt å være streng med meg selv Veide meg i dag: 57,7 kg. Hittil laveste vekt :-) Klart det er tungt å være streng med seg selv. Det er derfor du er så flink når du er det! Hittil laveste betyr at du er på rett vei. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. desember 2011 #386 Del Skrevet 2. desember 2011 Veide meg i dag for første gang på en måned og har gått ned to kilo til!!! Da er jeg 600 gram unna vektmålet og det må vel være så godt som i mål Fornøyd!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #387 Del Skrevet 5. desember 2011 Supert, dere! Jeg innrømmer at jeg har falt av. Men jeg kommer meg på igjen - etter jul. Nå er jeg syk og trøtt, og det er ingen grunn til å tro at jeg skal klare to kg disse førjulsukene. Men jeg passer på, og trener to ganger pr uke fortsatt. Hvis jeg er heldig, klarer jeg meg igjennom jula uten å gå opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 5. desember 2011 #388 Del Skrevet 5. desember 2011 Etter mye skeiing ut denne helga, så forventet jeg egentlig ikke å ha gått ned noe særlig... men jeg har gått ned 800 gram! Det kan jeg være fornøyd med! 65,9 kg viser vekta, jeg vil ned til 60. Om ikke før jul, så ihvertfall i løpet av januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerveza Skrevet 5. desember 2011 #389 Del Skrevet 5. desember 2011 Hei hei. Er det greit om jeg joiner? (Selv om det ikke er så lenge til jul, hehe..) Jeg har slanka meg i 2 uker, er på min 3. nå. Jeg er 158 cm høy, og startvekta var 65 kg. Målet er å komme ned på 55 kg, noe jeg tror blir veldig bra, siden jeg er så lita. Første uka gikk jeg ned 3,5 kg!!! (Sikkert masse væske, men veldig fornøyd). Andre uka gikk jeg ned 1 kg, og er kjempemotivert. Opplegget mitt er å ligge i kaloriunderskudd, samt trening. Har lagt meg på 1500-1600 kalorier og trener ca fem dager i uka. En dag i uka har jeg såkalt karbedag, hvor jeg spiser et stort og godt måltid med dessert. Ukas høydepunkt! Siden disse første to ukene har gått så bra, tror jeg kanskje jeg er kvitt 5 kg før jul, så får jeg ta de 5 siste på nyåret. Er kjekt å gjøre dette sammen med andre, motiverende å høre andres fremgang og kunne ha noen og "klage" til når jeg bare er sulten og lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samulita Skrevet 6. desember 2011 #390 Del Skrevet 6. desember 2011 Nå har jeg gått ned 5,2 kg og dermed er det første målet nådd Neste delmål er -2 kg til jul! Den eneste ulempen er at det skaper litt problemer for Cecilie Melli som driver og syr brudekjolen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 6. desember 2011 #391 Del Skrevet 6. desember 2011 Så flinke dere er jenter! Jeg har ikke vært flink å oppdatere her inne, but now i'm back!!! Da jeg ryddet her om dagen og leitet igjennom noen papirer fant jeg en lapp hvor jeg hadde skrevet ned dato og vekten min, denne lappen var skrevet i Mai i år og jeg veide da 65 kilo!! Jeg hadde helt glemt at jeg veide så mye, eller... jeg har liksom ikke brydd meg så mye om disse tallene, så jeg hadde sikkert glemt det, men fra mai til august har jeg da tydeligvis gått ned 5 kilo! Og jeg har ikke trent sånn kjempemye, men gjorde jo noen endringer, først nå i august jeg virkelig har gått inn for det - også husker jeg på å tenke langsiktig å realistisk også, det er viktig I forige uke veide jeg 59 kg, vil prøve å ikke se for mye på vekta, fordi jeg trener styrke hver gang jeg trener også så da vil jeg sikkert veie litt mer, ser det jo på meg selv, og det er viktigst! Hadde vært gøy om jeg klarer å komme med ned i 55kg(om dette er min trivselsvekt da) da har jeg jo faktisk gått ned 10kg... oi, det høres så mye ut.. Bare gøy da!! Nå trener jeg gruppetimer mandag,tirsdag,torsdag(og av og til fredag). Mandag: Styrke og kondisjon med bosuball Tirsdag: Kondisjonstrening på gulv, mye dansing etc. Onsdag: Lett trening, men annser denne dagen som FRI Torsdag: Spinning + time der det er mye styrke og litt kondisjon Fredag: (Spinning om jeg orker, viss ikke, egentrening kondisjon) Lørdag og søndag: FRI! Prøver da og trene fire dager i uken, og tre fridager, i tilegg går jeg ca 90min tur hver dag tilsammen, fordi jeg har hund! Angående spisingen så prøver jeg å tenke slik at, jeg skal spise ofte og sunt, og viss jeg ikke blir mett så skal jeg spise til jeg er mett, det handler nemlig om HVA du spiser... det blir jo en ond sirkel om du etter trening tar en banan, så blir du ikke mett... men ikke vil spise mer fordi du skal holde så og så mange kalorier og ditt og datt, så blir det til at du går rundt sulten(som fører til nedsatt velvære=kan føre til trøstespising), og du spiser gjerne dobbel så mye til neste måltid, så mitt råd er og ja, ta gjerne to bananer eller tre for den del, for det er jo ikke hamburger du spiser, men noe sunt Litt oppdatering fra meg! Må si det igjen, synes vi er flinke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 6. desember 2011 #392 Del Skrevet 6. desember 2011 Herregud, jeg skulle liksom bli med i denne tråden Ikke planlegg vektnedgang før du reiser på ferie! Veier meg på mandag, spørs om jeg klarer 5 kg før jul, men har satt meg mål litt uti januar. Skal tvinge meg selv på treningssenteret i dag, blæææ. Blir vel bra så fort jeg kommer meg dit! Dere andre er jo kjempeflinke! Viss det ikke er sååå stas å dra på treningssenter å trene selv, kan du jo trene på gruppetimer der! Etter jeg begynte å være med på gruppetimene synes jeg det er drittkjedelig å trene egentrening, dvs... skjer sjeldent! Møllen er plutselig blitt eeeekstreeemt kjedelig! og trener like mye, eller bedre, på timene!. Her trener jeg timer mandag, tirsdag, to timer torsdag, og av og til fredag. Kjempegøy og du merker ikke at du trener! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 6. desember 2011 #393 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Viss det ikke er sååå stas å dra på treningssenter å trene selv, kan du jo trene på gruppetimer der! Etter jeg begynte å være med på gruppetimene synes jeg det er drittkjedelig å trene egentrening, dvs... skjer sjeldent! Møllen er plutselig blitt eeeekstreeemt kjedelig! og trener like mye, eller bedre, på timene!. Her trener jeg timer mandag, tirsdag, to timer torsdag, og av og til fredag. Kjempegøy og du merker ikke at du trener! :-) Joda, jeg liker treningssenter og egentrening, det er bare det at jeg må komme meg i gang (noe jeg har nå, jippi!). Foretrekker spinning, men senteret jeg trener på her har jo kjempedårlig timeplan. Heldigvis flytter jeg tilbake til hjembyen min snart, der har de mange spinningtimer i uka Hva slags gruppetimer trener du på? Endret 6. desember 2011 av antibac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 7. desember 2011 #394 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Antibac: Trener med styrke med bosu-ball om mandagagene, her er det også kondisjon, en god blanding, om tirsdagene er det kondisjons-gruppetimer som også inneholder en del stryke, høy itensitet, ondagene er jeg ikke på noen gruppetimer men annen trening, torsdagene er jeg på to gruppetimer.. først spinning og deretter en time som er mest styrke men også endel kondisjon, fredagene går jeg av og til på spinning, men viss ikke trener jeg aleine Vi har veldig mange spinningtimer her jeg går, jeg liker best de andre gruppetimene, men spinning er godt 1-2 ganger i uka det også Så flink du er som har kommet i gang!! Endret 7. desember 2011 av LovelyMonroe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 7. desember 2011 #395 Del Skrevet 7. desember 2011 Grrr, nå har jeg plutselig gått opp igjen! Forrige uke veide jeg 64,1, og nå er det 64,7... Satser på det blir litt bedre til fredag, som er den egentlige veiedagen. Jeg har ikke følt meg i form, så er mulig jeg ikke har fått trent så bra pga det. Satser på at det blir bedre framover! Jeg har i hvert fall blitt sterkere og har kunnet gå opp i vekt på nesten alle styrkeøvelsene Monroe: Wow, så mye du trener! Du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 7. desember 2011 #396 Del Skrevet 7. desember 2011 Grrr, nå har jeg plutselig gått opp igjen! Forrige uke veide jeg 64,1, og nå er det 64,7... Satser på det blir litt bedre til fredag, som er den egentlige veiedagen. Jeg har ikke følt meg i form, så er mulig jeg ikke har fått trent så bra pga det. Satser på at det blir bedre framover! Jeg har i hvert fall blitt sterkere og har kunnet gå opp i vekt på nesten alle styrkeøvelsene Monroe: Wow, så mye du trener! Du er flink! Prøv å ikke tenkt på de tallene som står bak 64.. det er ikke så viktig, du har ikke vært helt i form, og da er det fult lov å ikke trene så mye Kjempegøy å kunne ha tyngre vekter!! Gøy å se resultater, lykke til!! Takk for det Dragonfly! blir jo mest gruppetimer, og det er jo bare gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 7. desember 2011 #397 Del Skrevet 7. desember 2011 Wow, så mange flinke her! Veldig inspirerende, jenter! :-) I dag er jeg 62,3!!! Det er det laveste hittil, og 68,8 føles lenge siden plutselig! Oi! Flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 8. desember 2011 #398 Del Skrevet 8. desember 2011 I dag er jeg 56,9!!!!! :D elsker å se det nye hovedtallet ;-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 9. desember 2011 #399 Del Skrevet 9. desember 2011 Nå trenger jeg litt motivasjon... Jeg burde være fornøyd med å ha gått ned til noenlunde det samme jeg var på før forrige uke, som var en dårlig uke der jeg ikke var i form. Men det går så saaaaakte!! Mulig det er det lave stoffskiftet som ødelegger, eller det at jeg trener en del styrke. Har hørt at det er så godt som umulig å bygge muskler samtidig som man går ned i vekt, så kanskje jeg rett og slett trener for mye styrke til å gå ned mer i vekt. Men jeg kan egentlig ikke skjønne det heller, for det er ikke akkurat kroppsbyggernivå vi snakker om her, og jeg er jo jente, og legger ikke akkurat på meg kilovis med muskler. Uff, dumt av meg å henge meg så opp i vekta, det er form og økt styrke som er hovedmålene, men mye vil ha mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 11. desember 2011 #400 Del Skrevet 11. desember 2011 Her går det strålende med nedgangen, men er nok hovedsakelig pga dårlig matlyst :/ liker ikke når det er slik. Bakte meg sunne rundstykker i går for å friste meg selv litt, men nej da.. Jaja da er jeg i allefall i rute til romjulen hehe. Off jeg er nok ikke den eneste som planlegger hele tiden hvordan jeg skal motstå fristelsene i julen. Kommer nok ikke til å motstå noe særlig så får vel bare bite meg i det og starte for fult i januar igjen vi må se lyst på det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå