Gå til innhold

Min nye hverdag


Safran

Anbefalte innlegg

Føler at energien er litt tilbake denne uka, god nattesøvn og frisk familie hjelper på.

Igår ble det 55 min spinning, herlig! Og det blir nok mer spinning fremover, litt støl, men ellers bra. Tror det ble en grei mengde kalorier igår også, selv om det ble en liten utskeielse til siste True Blood episode. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ble det en tur på treningssenteret igår også, var igrunn sambo som pushet meg avgårde. Ble 45 min dansing, en skikkelig artig time, neste gang tror jeg at jeg skal hive meg på den påfølgende styrketimen også. Og så blir det treningsveiledning på søndag med inbodyanalyse... vet ikke helt om jeg vil se resultatet på den, men kan jo være gøy å ta en nå og så en på våren neste år og se resultatet av treningen.

Vekta viste 95,9 idag, så ja jeg må skjerpe kostholdet litt (har vært ok de to siste dagene da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er å trene da :jepp:

Takk skal du ha... Det går litt i bølgedaler for igår ble det sofaen og idag skal mannen avgårde så da blir det hjemmekos på meg. Men tror jeg skal finne på litt annet enn å sitte foran tven da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel oppdatere etter helga... Blir ikke så mye pc på meg i helgene, et av målene med en ny hverdag er å bruke mindre tid på pcen, heller bruke den på familie, hus, hobbyer og trening.

Torsdag og fredag var det rolig på treningsfronten. Lørdag var det nydelig vær så var på lang tur med junior, ble vel en time med gåiing og alt i alt var vi vel ute i nesten tre timer. I går var jeg på treningssenteret, fikk veiledning og kjørte vel gjennom 90% av styrkeprogrammet (var litt rot med noen innstillinger på apparater, men det skal være klart til neste økt). Kjenner det litt i kroppen idag, det er faktisk litt godt.

Tok også en kroppsanalyse igår... Og jeg har visstnok ca 25 kg fett som bør av... Så det er bare å sette igang. Men fikk også vite at jeg har greit med muskler, men det er litt lite i forhold til vekten. Har ganske jevn fordeling av de musklene jeg har og ok mengde vann, proteiner og mineraler i kroppen. Må jobbe med å trene mage/rygg (noe jeg var klar over, sliter jo av og til med ryggen og vet fra tidligere erfaringer at trening hjelper) og så er hvileforbrenninga lav (forhåpentligvis hjelper trening på denne også). Alt i alt en usikker livstil, er ikke i noe faresone ennå, men dette er jo et spark bak til å ta tak i dette. Det var faktisk litt interessant og jeg tror jeg skal koste på meg en ny analyse til våren igjen for å få litt tall på det jeg forhåpentligvis er igang med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...