Gå til innhold

Jomfru, klar for å ta det neste steg ?


Gjest Anonym20

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym20

Hei. Jeg trenger litt hjelp med å finne ut hvordan jeg skal gå frem i forhold til det "neste steget" Jeg har en kjæreste, han er også jomfru. Og om ca 3 måneder har vi vært sammen i 6 måneder, jeg stoler på han og føler meg trygg med han. Jeg har også følt meg veldig klar for å ha sex med han veldig lenge nå.

Men jeg er veldig nervøs fordi jeg er så store komplekser ang min egen kropp, jeg er redd for hvordan jeg kommer til å se ut når jeg har sex o.l. Samt at jeg har mye uren hund på rompa som bare gjør det enda flauere, jeg er 20 år. Jeg har lest veldig mye ang det å ha sex for første gang, men det står veldig lite om hvordan man skal vite at man er 100% klar for det. Jeg føler at jeg er klar i hode, og har funnet den rett å miste jomfru dommen min til, men så ser jeg meg selv i speilet å tenker at han vil synes jeg ikke er så pen når han ser alle feilene som gjemmes av klær.

Så vis noen har noen tips eller lignende så hver så snill å fortell dem :)

Mvh Anonym20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det rolig, vær tålmodig og slapp av. Han vil elske kroppen din, og det faktumet at du ønsker å dele den med han! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Greia er at man aldri kan vite om man er 100% klar for sexen. Det er noe som viser seg i ettertid. Men du har et veldig godt utgangspunkt da siden du har ventet såpass lenge og det er med en person du føler deg trygg på. De fleste jenter kan ikke si det en gang.

Så jeg sier go for it. Tvilsomt at du kommer til å angre, og skulle det skje allikevel skit i det. Bare ei ekstra erfaring i livet. Erfaringer får man aldri nok av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...