Gå til innhold

utdrikkingslag og amming


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er bedt på utdrikkingslag til helgen. lillegutt er 3 mnd og tar greit flaske...men ikke alltid. må jeg være hjemme hele dagen, eller ville dere bare vært med deler av dagen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt utdrikningslag ble arrangert for 14 dager siden - den ene forloveren min har en sønn på 3 mnd som overhodet ikke tar flaske - og han var med på hele utdrikningslaget.

Null problem det?

Moren drakk jo selvsagt ikke - men trenger man det for å ha det gøy? Jeg er supertakknemlig for at hun deltok - og jeg er så glad hun gjorde det selv om babyen er så liten.

Hun fikk masse hjelp av alle andre deltagere på utdrikningslaget også, og hun koset seg masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt utdrikningslag ble arrangert for 14 dager siden - den ene forloveren min har en sønn på 3 mnd som overhodet ikke tar flaske - og han var med på hele utdrikningslaget.

Null problem det?

Moren drakk jo selvsagt ikke - men trenger man det for å ha det gøy? Jeg er supertakknemlig for at hun deltok - og jeg er så glad hun gjorde det selv om babyen er så liten.

Hun fikk masse hjelp av alle andre deltagere på utdrikningslaget også, og hun koset seg masse

hvor lenge var hun med da? det varer jo fra 09 til ut på natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Kan du ikke være med så lenge du ser at babyen har det greit da? Jeg var i u-lag og var borte fra morgenen til kvelden da festen skulle begynne. Da var minsten supersliten og jeg valgte da å ha ham hjemme ettersom vi var i en liten leilighet hvor det ikke var noe sted vogna kunne stå og han kunne sove "i fred".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke være med så lenge du ser at babyen har det greit da? Jeg var i u-lag og var borte fra morgenen til kvelden da festen skulle begynne. Da var minsten supersliten og jeg valgte da å ha ham hjemme ettersom vi var i en liten leilighet hvor det ikke var noe sted vogna kunne stå og han kunne sove "i fred".

jo det kan jeg jo. han er sikkert sliten til kvelden. og er jeg greit å få lagt han til en grei tid også.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...