Gå til innhold

Vannpipe, v12, kreatin, peanutbutter jelly, snø, frosker og apekatter

Gjest gutt92

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Handletur i dag? :jepp:

*ps. har noen fortalt deg at du er veldig søt med sløyfer?* ;)

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...fattig student uten penger: kanskje du skulle begynne med sånn livsførsel som heter: http://freegan.info/

Kun leve på ting som andre kaster. Klær, møbler og mat. Mye som er helt brukelig selv om datostemplingen har gått ut og i tillegg er det helt gratis! Hva sier du til det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...ok, nei da så. Gutt liker ikke tanken på ting som ikke er helt nye og kjøpt der og da kanskje? / Det var da godt at du får noen hundrelapper inn på konto snart. Håper at du kjøper opp et lite lager av fornuftige godsaker, slik at du ikke går tom. Jeg kjenner at moderligheten vokser i mitt svulmende hjerte. Ingen skal være sultne på dette forumet! :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, nei spesielt ikke mat :P Møbler osv om jeg hadde flytta hadde vært greit ;)

Men mat... Den må være ny!

Går seg til vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ikke eddik-potetgullet ditt i helga, Mia. Men jeg skal fortsette å lete :opplyser:

Jeg fant i stedet noe med rømme og pepper, eller hva det het. Godt var det i allefall :sikler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda Mia, men er aldri på butikken :P

Gjett hva jeg skal i morgen ;) 1.div. trening.. En kamerat spurte rundt for meg.. er 50 K om man skal ha fullt utstyr, men jeg har det meste selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yessiiiir :D Nå er jeg så glad!

Så får jeg sjansen til å sette på plass en eks lagkamerat som jeg pleide å hate ;) Han er så rasshøl..

Har litt krutt om dagen, så skal bli godt å DRÆPA på isen!

hohohohohoo!

:bolledeig:

:hoppendeglad:

Endret av gutt92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...