Gå til innhold

Vannpipe, v12, kreatin, peanutbutter jelly, snø, frosker og apekatter


Gjest gutt92

Anbefalte innlegg

:ler: Det hjelper nok ja.

Jeg har alltid hatt sånn automatisk clutch-fot av en eller annen grunn. SÅ det var ikke noe problem for meg heller.

Læreren måtte dra i brekket for at jeg skulle få noe særlig skrens. Men da fikk jeg det skikkelig også da.. det var i den laaaange høyresvingen. Umulig å styre unna "piggene" når han dro i brekket og de kom opp.

Men det var kjempeartig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, jeg liker å tråkke på den selv :P

Var flere ganger han brekka 2-4 ganger i samme svingen så vi måtte rette opp hele tiden også :P Er dritgøy ja ;) Men vi hadde ikke noe pigger.. Bare dokker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja :P Ja de kunne styre dem selv.. Hang i vaiere, så de bare kjørte dem uti, så måtte vi sladde unna og sånt, haha.

Aldri kjørt så langt på e6 før heller... Ekkelt når veien er så smal som den var der vi kjørte!! Og litt lenger oppi der er det enda smalere vei hvor folk KUTTER svinger mens man ikke ser rundt.. Så plutselig må man vrenge over og NESTEN kjøre med ene siden utenfor veien... Jævlig stress :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vettafan :P Vi kjørte mot arnkvern, og tok mot lillehammer på e6, så tok vi av til sjusjøen/rudshøgda om det sier deg noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vettafan :P Vi kjørte mot arnkvern, og tok mot lillehammer på e6, så tok vi av til sjusjøen/rudshøgda om det sier deg noe

Hvorfor kjørte dere helt oppi der? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjusjøen og Rudshøgda er ikke helt det samme, men dog.. :ler: Ja hva skulle dere helt oppi der etter? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sir, han der kjørelæreren din må ha holdt kartet opp ned tror jeg!

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...