Gjest Gorgonzola Skrevet 15. september 2011 #61 Skrevet 15. september 2011 Det var jo dét jeg var på vei å gjøre i dag. MEN, jeg gjør det ikke foran det som mest sannsynlig er hans kjæreste.. Beklager, jeg fikk ikke med meg den posten om at du hadde observert ham sammen med noen som etter sigende kan være dama hans. Da er det vel bare å konstatere at det er på tide å vri hjernen mot noe annet og etterhvert mot noen andre selv om det ikke virker spesielt lystbetont akkurat nå. Alternativt: Følg mitt forrige råd men flett inn et spørsmål om hun du så ham med, litt sånn "æh, var det søstera di, en kollega eller kanskje kjæresten din jeg så deg med her om dagen?"
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #62 Skrevet 15. september 2011 Beklager, jeg fikk ikke med meg den posten om at du hadde observert ham sammen med noen som etter sigende kan være dama hans. Da er det vel bare å konstatere at det er på tide å vri hjernen mot noe annet og etterhvert mot noen andre selv om det ikke virker spesielt lystbetont akkurat nå. Alternativt: Følg mitt forrige råd men flett inn et spørsmål om hun du så ham med, litt sånn "æh, var det søstera di, en kollega eller kanskje kjæresten din jeg så deg med her om dagen?" Ja, ser på det hele som litt "tapt sak" nå. Men hvis jeg får sjangsen, skal jeg helt klart gå bort og hilse på. 1
Paw Skrevet 5. januar 2012 #65 Skrevet 5. januar 2012 Denne tråden skremmer meg. Seriøst. Hvorfor det ?
Adonis Skrevet 5. januar 2012 #66 Skrevet 5. januar 2012 Hvorfor det ? At kvinnfolk i denne tråden syntes stalking er sjarmerende og tror at å kaste appelsiner på bakken er en bedre ide for å oppnå kontakt med en mann enn å gå bort å introdusere seg.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #67 Skrevet 5. januar 2012 At kvinnfolk i denne tråden syntes stalking er sjarmerende og tror at å kaste appelsiner på bakken er en bedre ide for å oppnå kontakt med en mann enn å gå bort å introdusere seg. Jeg har sagt maange ganger nå, at jeg trenger en 'ice breaker' - en grunn eller 'naturlig' måte å ta kontakt. Jeg er rett og slett ikke tøff nok til å gå bort og si 'Heei, jeg synes du er kjekk! Singel? Kaffe?' Selvfølgelig skal jeg gå bort å itrodusere meg, jeg trenger bare idéer om hva som skal komme etter 'Hei, jeg heter'... Noen ganger må man hjelpe tilfeldighetene litt på vei, eller hva? Noen av forslagene jeg har fått, var sikkert ment humoristiske. Oppdateringer!!:D Det her var spennende Har desverre ingen oppdateringer.. Har ikke sett ham siden jeg opprettet tråden. Kommer tilbake hvis det skjer noe! TS 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #68 Skrevet 11. januar 2012 Update: Kom tilfeldigvis over en video på Youtube, hvor han var med. Postet en kommentar og spurte om noen vet hva han heter.. Såeeh.. Visst jeg nå faktisk får navnet, gjenstår det bare å samle litt mot til å ta kontakt. Og å overbevise meg selv om at dette ikke blir aaalt for stalkeraktig() og finne ut hva faen man evt. skriver i en sånn melding ("Hei, siden du dukker opp overalt (les: gata og Youtube) ville jeg bare høre om du var singel..?" ) Æsj da, jeg VIL ha kontakt med ham, men dette blir jo vel "far-out".
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #69 Skrevet 11. januar 2012 Har du ikke kommet lenger enn dette på så lang tid??? Da tror jeg du bare kan gi opp..
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #70 Skrevet 11. januar 2012 Har du ikke kommet lenger enn dette på så lang tid??? Da tror jeg du bare kan gi opp.. Jeg vet intet om ham, og oppgav å finne ut av hva han heter når jeg fant ut at han ikke er på Facebook. Ellers har det ikke vært noen "aktiv" søkning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå