Gå til innhold

Komme i kontakt..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åhh, dette var så koselig å lese!! Du må holde oss oppdatert!! :)

Masse lykke til :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh, dette var så koselig å lese!! Du må holde oss oppdatert!! :)

Masse lykke til :klemmer:

Det skal jeg gjøre! Det er, desverre, alt for lite (ingenting) å oppdatere om enda..

Skrevet

Update!

Så ham i dag. Jeg gikk å surra rundt med noen venner, på leit etter et sted vi skulle til. Ser fyren komme gående i mot oss, får litt panikk (hadde ingenting i hendene jeg kunne miste, eller rollerblades, intet!!) Men, jeg kan jo spør ham om veien! Of course! :eeeh:

Akkurat da finner en venn riktig vei. I motsatt retning av den fyren kommer. Måtte google-maps på mobil brenne i helvete!! :dry:

Er for øvrig fortsatt veldig åpen for flere tips til kontaktgrunn! :D

Skrevet

Du store, har lest hele dette emnet og stooorkost meg! Litt sånn feelgood, har fått masse ideer selv om hvordan jeg kan møte på en gutt i gata ;) Hmm, men hvis jeg skal komme med noe innspill selv... Kanskje denne er litt gammeldags, men hva med å bare gå bort og si noe slikt som "jeg føler jeg har sett deg før en eller annen plass, har vi møttes ute på byen eller noe?" jeg vet ikke, den blir kanskje litt feil å prøve seg på ettersom du har gått forbi han en del ganger?

Jeg er så fan av den med sykkelkjedet, må nesten prøve den selv altså! Siden du vet at han er politimann, så kan du jo spille litt på det? Gå bort og spørre om hvordan du går frem når du skal anmelde sykkeltyveri, bråk i nabolaget, eller liknende...

Eller spørre om en spesiell butikk i byen, hvor det er søndagsåpne butikker eller noe... Finnes da så mye man kan gjøre, men kommer på så lite! Var kanskje ikke så kreativt av meg, men må da være lov å prøve seg :roll:

Du møter sikkert på han igjen, da er det bare å go for it altså!! :hjertesmil:

Skrevet

Du store, har lest hele dette emnet og stooorkost meg! Litt sånn feelgood, har fått masse ideer selv om hvordan jeg kan møte på en gutt i gata ;) Hmm, men hvis jeg skal komme med noe innspill selv... Kanskje denne er litt gammeldags, men hva med å bare gå bort og si noe slikt som "jeg føler jeg har sett deg før en eller annen plass, har vi møttes ute på byen eller noe?" jeg vet ikke, den blir kanskje litt feil å prøve seg på ettersom du har gått forbi han en del ganger?

Jeg er så fan av den med sykkelkjedet, må nesten prøve den selv altså! Siden du vet at han er politimann, så kan du jo spille litt på det? Gå bort og spørre om hvordan du går frem når du skal anmelde sykkeltyveri, bråk i nabolaget, eller liknende...

Eller spørre om en spesiell butikk i byen, hvor det er søndagsåpne butikker eller noe... Finnes da så mye man kan gjøre, men kommer på så lite! Var kanskje ikke så kreativt av meg, men må da være lov å prøve seg :roll:

Du møter sikkert på han igjen, da er det bare å go for it altså!! :hjertesmil:

Jeg får faktisk sykkel i oktober! Skal bytte ut bilen (dårlig bytte egentlig, men bra for miljøet..:P) Og kommer sikkert til å sykle alle veier. Da skal jeg sikkert fint klare å sykle i en vegg eller no' om jeg møter ham. :fnise:

At han er politimann har jeg funnet ut igjennom stalking.. Så det tør jeg ikke nevne.. :sjenert:

Det her med å spør om en butikk eller veien til et eller annet sted har jeg tenkt på. Men her er ikke så mye i nærheten å spør om veien til (med mindre jeg har gått meg fullstendig "vill"). Skal tenke litt mer på den.:)

I'm gonna go for it! Må bare få sjangsen. :nigo:

Skrevet

Kan du ikke bare løpe på ham da? Ta en joggetur og være intenst opptatt av mobilen din el noe?

Og så ramler du, og sier: oi, falt for deg jeg visst:-)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nå har jeg tenkt lenge og lengre enn langt, og kommet til at ei jente som greier å miste hunden sin, kanskje kunne finne på å miste meg også? Og hvem vil ha noen som ikke greier å hekte på igjen sykkelkjedet sitt? Men om du klemstrer fingern mellom kjedet og krankhjølet, sånn at blodet spruter, er det en klar icebreaker, ettersom du nå kan klage på at du ikke kan få kost deg ikveld - uten hjelp...

Kan du ikke bare løpe på ham da? Ta en joggetur og være intenst opptatt av mobilen din el noe?

Og så ramler du, og sier: oi, falt for deg jeg visst:-)

Aner du i det hele tatt hvor avtennende menn finner jenter som er opptatt av mobilen? :fnise: Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Gjest henriett3
Skrevet (endret)

Jeg har en super ide!

Hold mobilen i hånda og ta ut batteriet sånn halvveis. Når han er nærme nok, mister du mobilen i bakken sånn at batteriet osv "tilfeldigvis" ramler ut. Så må han hjelpe deg og plukke opp "bitene" osv! Men du må ha en telefon som du vet tåler det da.. :fnise:

Endret av henriett3
Skrevet

Nå har jeg tenkt lenge og lengre enn langt, og kommet til at ei jente som greier å miste hunden sin, kanskje kunne finne på å miste meg også? Og hvem vil ha noen som ikke greier å hekte på igjen sykkelkjedet sitt? Men om du klemstrer fingern mellom kjedet og krankhjølet, sånn at blodet spruter, er det en klar icebreaker, ettersom du nå kan klage på at du ikke kan få kost deg ikveld - uten hjelp...

Hahaha!

Jeg har en super ide!

Hold mobilen i hånda og ta ut batteriet sånn halvveis. Når han er nærme nok, mister du mobilen i bakken sånn at batteriet osv "tilfeldigvis" ramler ut. Så må han hjelpe deg og plukke opp "bitene" osv! Men du må ha en telefon som du vet tåler det da.. :fnise:

Super idé, og en god mulighet for å fiske etter mobilnummer. ;D Men jeg har Iphone - kan ikke ta ut batteri og den tåler ikke en shit.

Gjest henriett3
Skrevet

Super idé, og en god mulighet for å fiske etter mobilnummer. ;D Men jeg har Iphone - kan ikke ta ut batteri og den tåler ikke en shit.

Åhh.. Har du ikke en gammel en du kan bruke da? :D

Skrevet

Åhh.. Har du ikke en gammel en du kan bruke da? :D

Jo, det har jeg faktisk (i en skuff, ett eller annet sted)! :5:

Den må jeg finne og begynne å ta med meg. Kanon idé!

Skrevet

Kommer jo bare flere og flere gode ideer her, må nesten finne meg et ark og skrive de ned!

Hadde vært så flaut om man hadde prøvd den med å miste mobilen i bakken slik at batteriet falt ut akkurat når man gikk forbi en kjekkas, og så hadde han bare gått rett forbi! Hadde vært så typisk for min del, når jeg er en klums (med vilje eller ikke) så føler jeg nesten at alle ler høyt på innsiden :smilorange: men, når sant skal sies, så gjør jeg noe klumsete nesten hver dag, så det har jo på en måte blitt til en del av meg!

Situasjonen blir jo egentlig en annen når du har gått forbi denne karen flere ganger, og dere så og si "hvet hvem hverandre er" på en måte. Uansett, verdt å prøve :jepp:

• 3 uker senere...
Skrevet

Enda en update. Jeg så ham igjen, med det jeg er ganske sikker på var hans kjæreste. Øsj..

Skrevet

Hmmmmm.... Det var ikke bare hans bortkomne søster som hadde vært i utlandet aldri så lenge, slik at de var VELDIG glad for å se hverandre da? :fnise:

Hvis det faktisk var hans kjæreste - :kjefte: . Men om det er èn ting Kvinneguiden har lært oss, så er det at forhold ikke varer evig. Åjo, og at er det "meant to be" så skjer det uansett. :blomst: Så ikke gi opp håpet!

Skrevet

Hmmmmm.... Det var ikke bare hans bortkomne søster som hadde vært i utlandet aldri så lenge, slik at de var VELDIG glad for å se hverandre da? :fnise:

Hvis det faktisk var hans kjæreste - :kjefte: . Men om det er èn ting Kvinneguiden har lært oss, så er det at forhold ikke varer evig. Åjo, og at er det "meant to be" så skjer det uansett. :blomst: Så ikke gi opp håpet!

Herlig å "se" deg igjen, Måne! Din oppbakning skulle vært puttet i bokser og solgt over disk. :nigo:

Fant òg ut at han nesten er min nabo! Gikk bak dem på vei hjem. (Så det er egentlig merklig at jeg ikke ser ham oftere!) Satser på at det er hans (ikke-så-veldig-like) søster! ;D

Skrevet

Åh, nå ble jeg herlig glad selv her. :rodmer: Takk skal du ha!

Det var nok det. Eller kanskje det var en god venninne han har VOKST OPP MED OG IKKE HOLDT PÅ MED som tilfeldigvis var i byen. Nå veit du nå hvor han bor hen! Så kan du jo sjekke adressen på tlf.no og se om det er registrert et kvinnemenneske der. :lur: Eller bare :romeo:

Skrevet

Åh, nå ble jeg herlig glad selv her. :rodmer: Takk skal du ha!

Det var nok det. Eller kanskje det var en god venninne han har VOKST OPP MED OG IKKE HOLDT PÅ MED som tilfeldigvis var i byen. Nå veit du nå hvor han bor hen! Så kan du jo sjekke adressen på tlf.no og se om det er registrert et kvinnemenneske der. :lur: Eller bare :romeo:

:D

Det var egentlig ganske irriterende det hele. Da jeg så ham på den andre side av veien, var jeg såå klar til å gå bort å snakke med ham. Jeg gjør det jeg gjør det, jeg gjør det! Og til helvete med at jeg ikke har noen "opener" klar. Det skal bare være "Hei!" Og så kom den f¤%/#¤/)%&"#¤/) dama! :rope:

(Jeg har søkt opp adressa.. :sjenert: Jeg fant ikke hans navn der (kanskje fordi han er politi og har hemmelig nr.?) og det er et bygg med mange leiligheter, så det var en del kvinnenavn.)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Du kan enten fortsette å lese alle "sett litt for mange romantiske filmer på kino" tipsene her inne, respondere på dem for så å få enda flere tips og gjøre denne tråden til en klissete, lett fornøyelig underholdningssak for mange brukere som sikkert vil takke deg - eller:

Du kan oppsøke ham, på jobb eller på gata der du vet dere vil møtes. Så tar du initiativ og sier noe. Som for eksempel "hei du, unnskyld meg men vi møtes jo stadig og jeg må ærlig innrømme at det er noe ved deg som rører noe i meg. Jeg lurer på om vi kan ta en kaffe eller noe et sted, gjerne nå eller når du måtte ha tid. Hva synes du om det, og by the way jeg heter "......" (så rekker du fram lanken).

Kisen skal være rimelig forelska eller nygift om han ikke lar seg sjarmere av det.

Skrevet

Du kan enten fortsette å lese alle "sett litt for mange romantiske filmer på kino" tipsene her inne, respondere på dem for så å få enda flere tips og gjøre denne tråden til en klissete, lett fornøyelig underholdningssak for mange brukere som sikkert vil takke deg - eller:

Du kan oppsøke ham, på jobb eller på gata der du vet dere vil møtes. Så tar du initiativ og sier noe. Som for eksempel "hei du, unnskyld meg men vi møtes jo stadig og jeg må ærlig innrømme at det er noe ved deg som rører noe i meg. Jeg lurer på om vi kan ta en kaffe eller noe et sted, gjerne nå eller når du måtte ha tid. Hva synes du om det, og by the way jeg heter "......" (så rekker du fram lanken).Kisen skal være rimelig forelska eller nygift om han ikke lar seg sjarmere av det.

Det var jo dét jeg var på vei å gjøre i dag. MEN, jeg gjør det ikke foran det som mest sannsynlig er hans kjæreste..

Skrevet

Hvis det viser seg å være dama hans, vær så snill å hold deg unna :nei:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...