Gå til innhold

Komme i kontakt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eh, ja.. Jeg trenger noen inputs og gode idéer her. :D

Saken er denne her fyren (of course), som jeg synes virker veldig søt. Jeg ser han av og til rundt her i nabolaget (haha) så jeg antar han bor i nærheten. Det er lange blikk og store smil hver gang vi "møtes". Men, jeg vet jo absolutt intet om ham. Han kan ha kone, fem barn og ei elskerinne på si, for alt jeg vet. Alt jeg vet er hans navn, etter en "Fem på gaten"-ish artikkel i lokalavisa. (Har prøvd å lete ham opp på Facebook, men finner ham ikke. "Nei, nei, jeg er ikke stalker. Bare heeelt normal.")

Såå, hvordan kommer jeg i kontakt med ham? Jeg har vurdert i spør hva klokka er (nei, jeg kommer ikke på noe bedre), men det vil virke litt (litt) dumt å løpe over gata for å spør om det, når jeg har klokke på hånda og bruker Iphonen som Ipod (må slutte å gå med klokke).

Hva gjør jeg? :smilyblomst:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du handler kjempemasse på butikken i nærheten, gjerne appelsiner, og idet han går forbi så tilter du posen litt så flere appelsiner/ varer ramler ut. Da vil han nok høyt sannsynligvis komme løpende.

Denne er litt umoralsk: Du låner en hunde(valp) og "slipper" den løs idet han kommer gående. Rop så på han og si "Oi!! Stopper du han??", om den løper mot han.

På et tidspunkt du vet han trolig kommer forbi, så tar du med deg sykkelen ut og tar av kjeden, så later du som om du er helt blåst og spør han om han vet hvordan man får kjeden opp på taggene igjen.

Etc. :)

Fortsetter litt jeg.. Godt å få utløp for fantasien sin iblant.

Du kan styre med litt papirer mens du går mot han, og tilfeldigvis blåser det litt også vettu, og noen papirer blåser av gårde. Han hjelper nok han hvis du bare ser litt desperat ut.

Skriv ut en underskriftskampanje for noe som i allefall engasjerer deg litt, og spør han om han vil skrive under. Om han lurer på hvorfor du står HER og vil ha underskrifter, kan du jo bare si at du var på vei til derogder, men det er jo greit å få en FLying Start!

Late som du er barnevakt for noen småvoksne barn som har flydd litt langt av gårde, så kan du spørre han om han har sett en kid på såogså mange år fly forbi :) Husk bare å si ifra at "Nei, jeg må vel komme meg avgårde og se om jeg finner pøblene." etter en stund.

Endret av Lille Måne
  • Liker 3
Skrevet

Du handler kjempemasse på butikken i nærheten, gjerne appelsiner, og idet han går forbi så tilter du posen litt så flere appelsiner/ varer ramler ut. Da vil han nok høyt sannsynligvis komme løpende.

Jeg handler bare på lokalbutikken, men har aldri sett ham der. Hvis jeg nå kommer til å gjøre det en dag, kommer jeg sikkert til å slippe alt jeg har i hendene før jeg når å tenke "ooi, faen, det var ikke sånn jeg skulle gjøre det." Haha.

Denne er litt umoralsk: Du låner en hunde(valp) og "slipper" den løs idet han kommer gående. Rop så på han og si "Oi!! Stopper du han??", om den løper mot han.

Den er faktisk god!! Jeg hadde hund for noen år siden. Beste sjekketrikset noensinne! :D (Kjenner desverre ingen som har hund nå. Æsj.)

På et tidspunkt du vet han trolig kommer forbi, så tar du med deg sykkelen ut og tar av kjeden, så later du som om du er helt blåst og spør han om han vet hvordan man får kjeden opp på taggene igjen.

Etc. :)

Takk for tipsene! :klemmer:

Skrevet

Bare hyggelig det. Du kan jo forsåvidt ta en falsk en og late som om hunden til venninna di er forsvunnet, og spørre han om hvor den er? Men da må du forsåvidt også ganske raskt stikke igjen for å lete. Gir dere en ice breaker til neste gang da, hvor jeg ser for meg at han spør deg om du noengang fant den hunden. Haha, jeg har hele filmen i hodet mitt her nå.

• Liker 1
Skrevet

Bare hyggelig det. Du kan jo forsåvidt ta en falsk en og late som om hunden til venninna di er forsvunnet, og spørre han om hvor den er? Men da må du forsåvidt også ganske raskt stikke igjen for å lete. Gir dere en ice breaker til neste gang da, hvor jeg ser for meg at han spør deg om du noengang fant den hunden. Haha, jeg har hele filmen i hodet mitt her nå.

Haha! Jeg ser filmen jeg også! Meen som skrekkscenario. Fyren er politimann, så jeg ser for meg en etterlysning fortere en svint, hvis jeg har "mistet" en hund eller et pøbel-barn. Deet kan bli pinlig når historien går for langt, og jeg må innrømme at "eeh, du, altså.. Nå skal du høre..Eerm, ææhm"

Finnes det en ggod grunn til å møte opp på politistasjonen, uten å skulle anmelde noe etc., mon tro?

• Liker 4
Skrevet

Lille Måne! herregud, jeg er imponert! :ler:

Skrevet

Finnes det en ggod grunn til å møte opp på politistasjonen, uten å skulle anmelde noe etc., mon tro?

Oioi! Er han poltimann! Det må du jo si! :D

Stikk på politistasjonen og si at du trenger en utvida politiattest til f.eks. jobb i barnehage, SFO eller liknende :) Med mindre det er en VELDIG liten bygd, så kan du også spørre dem om ting som tapt bankkort/ mobil. :)

• Liker 2
Skrevet

Lille Måne! herregud, jeg er imponert! :ler:

Så enig!

Oioi! Er han poltimann! Det må du jo si! :D

Stikk på politistasjonen og si at du trenger en utvida politiattest til f.eks. jobb i barnehage, SFO eller liknende :) Med mindre det er en VELDIG liten bygd, så kan du også spørre dem om ting som tapt bankkort/ mobil. :)

Glemte det i startinnlegget. Fornavn og yrke - det er det jeg har.:) Jeg er ikke norsk statsborger, så jeg vet ikke om jeg får attest her(?) Nja, byen er ganske stor, men kanskje jeg skal ta en tur innom å si jeg har mistet noe. Hvor mange ganger kan man tillate seg å rote vekk noe, før de i skranken ringer noen med hvite frakker? ;D

Jeg burde bare bli mindre lovlydig. Kjøre for fort og lage bråk i fylla og sånne ting. SÅ kan det være jeg møter ham til sist. På mitt mest sjarmerende. :nigo:

• Liker 3
Skrevet

Kanskje du har mistet passet ditt? Men mnjaa.. Om det er en ganske grei størrelse på byen, så har de egne folk som sitter i skranken, og ikke svarer på sånne spørsmål i det hele tatt.

Kanskje du kan ha bilproblemer og bare be han om litt hjelp? Jeg stemmer enda på den sykkelkjedegreia. Alt som lever og gror av mannfolk elsker å bli spurt om hjelp (av attraktive "fremmede" jenter), slik at de kan vise at de er nyttige. En politimann vil være et kroneksempel på noen som ønsker å hjelpe.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du har mistet passet ditt? Men mnjaa.. Om det er en ganske grei størrelse på byen, så har de egne folk som sitter i skranken, og ikke svarer på sånne spørsmål i det hele tatt.

Kanskje du kan ha bilproblemer og bare be han om litt hjelp? Jeg stemmer enda på den sykkelkjedegreia. Alt som lever og gror av mannfolk elsker å bli spurt om hjelp (av attraktive "fremmede" jenter), slik at de kan vise at de er nyttige. En politimann vil være et kroneksempel på noen som ønsker å hjelpe.

Jeg har ikke sykkel (må få). Du med den gode fantasien, hva annet kan jeg ødelegge sånn tilfeldigvis midt på gata? Falle å slå meg, dét kan jeg gjøre! Så kan han være knight in shining armor. :D

Skrevet

Ja, du kan da falle å slå deg, men det er litt vanskelig å få det skikkelig til!

Andre ting du kan ødelegge... Hmm... Som man vanligvis går rundt med. Ser for meg det hadde vært snålt å bære rundt på en PC, selv om disse alltid blir ødelagt. :fnise:

Du kan jo ta på deg treningsklærne, og få en SKIKKELIG krampe i leggen idet han skal gå forbi. Sånn skikkelig "Wææææh, hold rundt meg!"-krampe.

Låne no rollerblades og teste det ut i gatene. Med de på så tror jeg at falling kommer ganske naturlig

Nå er jeg av typen som godt kan sitte i gatene og prøve å lage en drage, så det er vel bare om å være litt barnlig :)

• Liker 2
Skrevet

Ja, du kan da falle å slå deg, men det er litt vanskelig å få det skikkelig til!

Andre ting du kan ødelegge... Hmm... Som man vanligvis går rundt med. Ser for meg det hadde vært snålt å bære rundt på en PC, selv om disse alltid blir ødelagt. :fnise:

Du kan jo ta på deg treningsklærne, og få en SKIKKELIG krampe i leggen idet han skal gå forbi. Sånn skikkelig "Wææææh, hold rundt meg!"-krampe.

Låne no rollerblades og teste det ut i gatene. Med de på så tror jeg at falling kommer ganske naturlig

Nå er jeg av typen som godt kan sitte i gatene og prøve å lage en drage, så det er vel bare om å være litt barnlig :)

Herregud så jeg ler her nå! Hatten av til deg, Månen!

Tror jeg skal ta å gå litt opp og ned i gaten her, på rollerblades! Håper bare at fyren faktisk bor her, og ikke bare er på besøk hos noen. Men men, får ta meg noen turer forran stasjonen òg. :)

Skrevet

Jeg syns du skal begynne å henge naturlig rundt politistasjonen. Gjerne i lunsjtiden. Det er overraskende mange politimenn som spiser lunsjen sin i parken ved politistasjonen, om det er en park i nærheten. Og overraskende mange som spiser mat fra samme lille butikken/ bensinstasjonen hver dag...

Tror at om du møter han naturlig mange nok ganger, så blir dere å begynne å nikke til hverandre, for så å si hei, og SÅ kan du plutselig bare stoppe han og si "Du, nå har jeg tenkt til å faktisk hilse på deg."

Skrevet

Politistasjonen ligger litt i utkanten av byen, og det er ikke helt naturlig å gå forbi den. Jeg tror jeg har gått forbi liitt for mange ganger nå.. Siste gangen tok en politimann opp mobilen og tok bilde av meg da jeg gikk forbi. Tror det begynner å se litt suspekt ut. :sjenert:

Men jeg skal se om jeg ikke finner en park i nærheten. Og legge meg den der å lese en bok eller no' her en dag.:) (Faen, jeg begynner å føle meg som en stor stalker her.)

Skrevet

Neida! Du er en sterk og modig kvinne som har funnet ditt bytte, og er nå klar for å SNAKKE med det! Stå på, jeg heier på deg!

Skrevet

Neida! Du er en sterk og modig kvinne som har funnet ditt bytte, og er nå klar for å SNAKKE med det! Stå på, jeg heier på deg!

Haha, takk! (Hadde dog tenkt å ta det litt lengre enn snakk, om jeg ser mitt snitt til det!:D)

Skrevet

Jeg hadde bare ikke lyst til å være hun som faktisk sa "Funnet sitt bytte og nå vil nedlegge det." :sjenert: Men det var jo det jeg mente. :lur:

Du? Jeg blir SÅÅÅ stolt av deg om du faktisk bare går mot han neste gang, også sier du bare: "Hei! Jeg har hatt så lyst til å hilse på deg kjempelenge, og akkurat nå følte jeg meg litt modig.. Så nå gjør jeg det. Hei. Jeg heter ..."

Tenk så imponert han blir! Om så han er gift. Om så han er homofil. Om så han er rett og slett ikke så interessert. Du kommer til å føle deg modig og svært handlekraftig. JUST DO IT! *dytte*

• Liker 1
Skrevet

Lille Måne: .. Utrolig :pls:

:fnise:

• Liker 2
Skrevet

:tommelsmil:

Det er ikke så ofte jeg ser ham, og jeg har såå lyst å snakke med ham, at jeg garantert bare komme til å bli overrumplet og utbryke "HEI!!!" neste gang jeg ser ham. Det kan bli pinlig. Tror jeg. "HEEEI.... øøøh, du kan du hjelpe meg meg sykkelen (faen, har ingen), nei, nei, jeg mistet noen epler ser du! (Hmm) En hund løp inn i skogen! Hjelpe meg, siden du er politimann og kan sånne ting? Eller, du ser ut som en politimann, mente jeg. :sminkedokke: "

• Liker 2
Skrevet

Hahahaha, jaaaa... Åååh. Også kan du bare spontant falle på bakken og holde deg rundt en valgt kroppsdel på slutten. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...