Gå til innhold

Utstående navle


Spent brud

Anbefalte innlegg

Her poppet navlen ut rimelig fort under graviditeten og nå, 4mnd etter fødsel, har den fortsatt ikke planer om å ta turen inn igjen. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å få den inn igjen, eller er alt håp ute??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe :) den går nok inn igjen etterhvert;) tok litt tid med min og.

Lillebroren min(8) var på besøk noen uker etter fødselen og pekte på magen (navlen) min og lurte på hva det var. Mamma sa at "det er ikke pent å spørre om!" og da svarte han: "jeg mente ikke det hun var blitt feit da!" :fnise:

Men enn så lenge kan du jo kanskje kjøpe body e.l.? Det hadde jeg mye glede av da magen føltes så slapp en tid etterpå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) den går nok inn igjen etterhvert;) tok litt tid med min og.

Lillebroren min(8) var på besøk noen uker etter fødselen og pekte på magen (navlen) min og lurte på hva det var. Mamma sa at "det er ikke pent å spørre om!" og da svarte han: "jeg mente ikke det hun var blitt feit da!" :fnise:

Men enn så lenge kan du jo kanskje kjøpe body e.l.? Det hadde jeg mye glede av da magen føltes så slapp en tid etterpå;)

Body? til meg?? hvor kjøper jeg det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe=P ja, body til dere begge;) Jeg ble mest fornøyd med en jeg kjøpte på h&m, siden den ikke hadde strikk over rumpa så man får "trusekant" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...