Gå til innhold

seng med vuggefot


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

vi har seng med vuggefot som man setter på sengen slik at man kan vugge babyen i sengen. hun er nå 6 mnd og vi vugger henne i ca 2 min hver kveld slik at hun sovner. gjør vi ikke dette, så sliter hun med å finne søvnen. det er jo kun snakk om et par min, men er dette noe vi må avvende henne nå som hun er blitt såpass "stor"??

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barn skal lære å finne søvnen selv når de er ca 3 mnd. Så du burde iallefall gjøre et forsøk :) Men jeg syns ikke noe om å la barn ligge å gråte, så du får prøve deg frem. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn skal lære å finne søvnen selv når de er ca 3 mnd. Så du burde iallefall gjøre et forsøk :) Men jeg syns ikke noe om å la barn ligge å gråte, så du får prøve deg frem. Lykke til :)

men hvis de skal lære det selv.. hvoror går mange ødre og triller og vugger på vognen for å få ungen til å sove da? ungene er langt mer enn tre mnd da ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fordi det er mye enklere enn å bruke timesvis på å få babyen til å sove!

det virker på meg som de fleste triller vogn for å få babyen til å sove. vil det si at ingen av disse finner søvnen selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det virker på meg som de fleste triller vogn for å få babyen til å sove. vil det si at ingen av disse finner søvnen selv?

Min erfaring er at det tar lang tid før babyen sovner. Jeg prioriterte at babyen lærte seg å sovne selv på kvelden, i sin egen seng. Men på dagen ble han trillet eller bysset. Vi lot ikke babyen sove i senga si på dagen, da noen mener at det kan forvirre babyen så den ikke skjønner om det er dag eller natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...