Gå til innhold

Min eks-mann tar livet av meg med sin påståtte kjærlighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne mannen satte meg i en situasjon hvor jeg var nødt til å velge mellom han og mitt barn. Ja, valget var ikke så vanskelig og jeg går aldri tilbake på det.

Men nå som separasjonstiden er i ferd med å gå ut, er han desperat. Og det er et mildt uttrykk. Bare i dag har han lagt igjen 19 beksjeder, og 3 var trusler om selvmord. Det siste er ikke første gangen.

Jeg orker ikke ta i telefonen mer, jeg graver den ned i putene. Det er vel ikke så mye og si annet enn at jeg er helt utslitt... :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

Vurdert å anmelde han?

Hvis han er såpass påtrengende og ikke vil la deg være ifred ville jeg kontaktet politiet og spurt om råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :) Joda, jeg kommer til å kontakte politi eller i det minste få et nytt telefonnummer hvis det fortsetter slik. Men alle mine personlige eiendeler står der hjemme enda, må bare få ut de før jeg går i dekning.

Blir bare så oppgitt over at voksne menn setter seg i situasjoner de ikke takler konsekvensene av. Med åpne øyne og av fri vilje. Grusom tanke, jeg vet, men noen ganger tenker jeg at det hadde vært best om han gjor alvor med trusslene sine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...