Gå til innhold

Pupper som IKKE blir ømme...


S@va

Anbefalte innlegg

Jeg pleier alltid å få ømme pupper mellom EL og mens, men ikke denne gangen. Noen som har med på DENNE varianten..? Trodde liksom at veldig ømme pupper var et tegn på graviditet.. så hva kan dette være et tegn på..???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alabama

Det er ikke alltid man får samme symptomer gjennom syklusen. Ihvertfall er det forskjell fra syklus til syklus hos meg. Noen ganger er puppene veldig vonde, andre ganger tenker jeg ikke over det en gang. Før i tiden kjente jeg EL veldig godt, nå kjenner jeg lite til det, og de gangene jeg kjenner det, er det helt annen følelse/smerte enn tidligere. Humøret varierer også. Noen ganger er jeg hormontroll, andre ganger helt vanlig.

Meeeen.. Det kan vært et godt tegn, da! Håper det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene og håper på det beste. Har helt siden mensen ble regelmessig igjen hatt veeeldig ømme pupper mellom EL og mens, så dette er helt ukjent for meg... men selvfølgelig kan det jo hende at jeg ikke har hatt EL denne måneden. Takk for oppmuntrende ord, Honesty! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde alltid ømme pupper sånn som deg før mens. Den mnd jeg vart gravid hadde jeg ikke ømme pupper.

Så krysser fingrene for at du også har det slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Nå blir jeg kjempespent! Man kan jo i alle fall glede seg over å være spent, selv om man skulle bli skuffet senere.... ;) Tok en test i helga, men det er jo aaaaaalt for tidlig (IKM ca 19.08) men syntes jeg skimtet en skyggestrek om jeg holdt testen heeeelt oppi lyset på badet. :fnise: Snakker om å være desperat.... :skratte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...