Gå til innhold

...


Cathrine88

Anbefalte innlegg

Jeg er bare underdanig. Å ta kontroll over andre ville fått meg til å føle meg utrolig dum. Om jeg ble beordret til det, så hadde jeg nok til en viss grad greid det. Men det hadde manglet mye på den psykiske biten.

Det kan jeg skjønne. Det er nok vanskelig å "spille" dominant hvis man ikke faktisk føler seg som det. Det går, som du sier, veldig på det psykiske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sjenert:

Prøvde nettopp å finne noen studier, men var ikke så lett. Fikk med meg denne teksten fra wiki som tilsier at mine utalelser er litt tvilsome:

The prevalence of sadomasochism within the general population is unknown. Despite female sadists being less visible than males, some surveys have resulted in comparable amounts of sadistic fantasies between females and males.[8] The results of such studies demonstrate that one's sex does not determine preference for sadism.[9]

Jeg håper selvfølgelig at mitt intrykk av at det er mindre dominante kvinner er feil. :) Jeg har det fra ulike forumer og nettsider om tema. Men kan ikke huske noen spesifikk kilde nå.

Nei, intrykket ditt er nok ganske riktig. Når man ferdes rundt på diverse forum og nettsider så er det gjerne et overtall av underdannige menn kontra dominante kvinner.

Men utfra en dominant kvinne jeg kom i kontakt med på en chat så er bildet litt mer nyansert.

Hun fortalte meg da at mange dominante kvinner ikke går åpent ut som dominant på diverse forum og lignende av den enkle grunn at de blir som oftest nedrent av underdannige menn som har følgende tankegang:

"du er dominant, jeg er underdannig....bruk meg"

Er nok altfor mange underdannige menn som glemmer dette med at som i alle andre forhold må det foreligge en "kjemi". Blir like dumt som at en homofil man skulle si

"jeg er homofil, du er homofil...la oss gå til sengs"

Vel, dette ble litt på siden av TS sitt opprinnelige spørsmål. Så jeg får svare på det også.

Ja, jeg møtt flere kvinner som ikke vil domineres, men heller det motsatte... Lucky me ;)

Men skulle selvfølgelig ønske de kanskje var litt mer åpne på at de liker å dominere. Men utfra det hun jeg nevnte over fortalte meg så får man vel legge skylden over på de mer eller mindre egoistiske underdannige menn som tror de er guds gave til enhver dominant kvinne. Jada, jeg vet at egoistisk og underdannig ikke passer sammen...men slik er det desverre og det ødelegger nok en del for de av oss som er opptatt av tillit og respekt.

Har også prøvd meg litt som dominant,det ga meg ikke så mye. Det er som minipusen var inne på, det mangler litt for mye på den psykiske delen og blir da helt "feil" ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, intrykket ditt er nok ganske riktig. Når man ferdes rundt på diverse forum og nettsider så er det gjerne et overtall av underdannige menn kontra dominante kvinner.

Men utfra en dominant kvinne jeg kom i kontakt med på en chat så er bildet litt mer nyansert.

Hun fortalte meg da at mange dominante kvinner ikke går åpent ut som dominant på diverse forum og lignende av den enkle grunn at de blir som oftest nedrent av underdannige menn som har følgende tankegang:

"du er dominant, jeg er underdannig....bruk meg"

Er nok altfor mange underdannige menn som glemmer dette med at som i alle andre forhold må det foreligge en "kjemi". Blir like dumt som at en homofil man skulle si

"jeg er homofil, du er homofil...la oss gå til sengs"

Vel, dette ble litt på siden av TS sitt opprinnelige spørsmål. Så jeg får svare på det også.

Ja, jeg møtt flere kvinner som ikke vil domineres, men heller det motsatte... Lucky me ;)

Men skulle selvfølgelig ønske de kanskje var litt mer åpne på at de liker å dominere. Men utfra det hun jeg nevnte over fortalte meg så får man vel legge skylden over på de mer eller mindre egoistiske underdannige menn som tror de er guds gave til enhver dominant kvinne. Jada, jeg vet at egoistisk og underdannig ikke passer sammen...men slik er det desverre og det ødelegger nok en del for de av oss som er opptatt av tillit og respekt.

Har også prøvd meg litt som dominant,det ga meg ikke så mye. Det er som minipusen var inne på, det mangler litt for mye på den psykiske delen og blir da helt "feil" ;)

Ja, kjemien er absolutt det viktigste. Selv har jeg aldri aktivt vært på utkikk etter underdanige menn, men de fleste mennene jeg har blitt tiltrukket av har i ettertid vist seg å være mer submissive enn dominante.

Jeg tror ikke det å bli "nedrent" av menn er noe som er spesielt for dominante kvinner heller. Såvidt jeg har skjønt fra venninner, gjelder det de fleste kvinner som er åpne om hva de liker seksuelt, både på nett og ellers. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Blir litt nysgjerig på hvorfor?

Hovedsakelig fordi du virker svært dominerende utad, måte å ordlegge deg på, prøver å "herske" over andre ved å virke uovervinnelig og overlegen osv. Det er vel en myte som sier at de sterkeste er de som liker best å være den svakeste innen sex?

Ikke noe mer grunn enn at jeg tror denne "myten" er ganske sannferdig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedsakelig fordi du virker svært dominerende utad, måte å ordlegge deg på, prøver å "herske" over andre ved å virke uovervinnelig og overlegen osv. Det er vel en myte som sier at de sterkeste er de som liker best å være den svakeste innen sex?

Ikke noe mer grunn enn at jeg tror denne "myten" er ganske sannferdig. :)

Jeg tror du har et poeng. Det er nok av menn (og helt sikkert kvinner) med stor makt i det daglige som foretrekker å gi fra seg all makt i senga. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Nei, intrykket ditt er nok ganske riktig. Når man ferdes rundt på diverse forum og nettsider så er det gjerne et overtall av underdannige menn kontra dominante kvinner.

Det er vel også et overtall av menn generelt.

De er jo litt ivrigere på å delta på sexforum, og jeg tror spesielt submissive menn må gjøre litt ekstra innsats for å finne en dominant kvinne enn omvendt. Jeg kan jo sette meg på ansiktet til hvem som helst, men en mann som vil bli dominert kan ikke spør hvem som helst om det. Tror kvinner generelt har det lettere med å få med menn på fantasiene sine, imens menn lettere blir stemplet som perverse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...