Gå til innhold

...


Cathrine88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner flere dominante damer, men de er som regel med switch eller sub menn..

Tror kanskje du kunne likt fetlife.com, litt mer kvinner der som er som du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og liker verken å dominere eller å bli dominert. Jeg foretrekker den der gode, gamle sexen hvor man puler hverandre veggimellom uten at noen må bli holdt nede.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere dominante damer, men de er som regel med switch eller sub menn..

Tror kanskje du kunne likt fetlife.com, litt mer kvinner der som er som du.

Takk for tips. Jeg har kun hatt sub kjærester før, men han jeg er med nå ønsker å bytte på. Jeg jobber med sperrene mine.

Men det er ikke hardcore bdsm det er snakk om, heller light-varianten. ;)

Sånn som jeg har opplevd det blir mange dominante menn enda mer gira av tanken å få ei dominant dame til å "underkaste" seg og ser på det som en utfordring. Merkelig, men sant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og liker verken å dominere eller å bli dominert. Jeg foretrekker den der gode, gamle sexen hvor man puler hverandre veggimellom uten at noen må bli holdt nede.

Høres slett ikke verst ut! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske dominant selv og reagerte spontant med å sparke den stakkars mannen mellom beina første gang noen prøvde å dominere meg. Han dro meg i håret og holdt meg nede.

Jeg regner med du politianmeldte forholdet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg regner med du politianmeldte forholdet?

Nei, det er stor forskjell på voldtekt og det å prøve ut noe og stoppe med en gang den andre parten reagerer negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er switch, og dermed sub ene gangen og dom andre gangen, men jeg lar ikke en mann dominere meg om jeg er i det dominante lunet, da får han så han kjenner sin plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir ikke kvinner som ikke liker dominans i sengen beskjed?

I mitt tilfelle er det nok ganske innlysende at jeg er dominant før man kommer så langt som til sengen og jeg har selvfølgelig ikke trengt å gi beskjed til menn som er sub.

Det blir som sagt litt verre med en som faktisk tenner på å få dominante damer til å underkaste seg og dermed plutselig prøver å dominere uten forvarsel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er switch, og dermed sub ene gangen og dom andre gangen, men jeg lar ikke en mann dominere meg om jeg er i det dominante lunet, da får han så han kjenner sin plass ;)

Har du alltid visst at du var switch eller begynte du med å være enten mest dom eller sub?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

I mitt tilfelle er det nok ganske innlysende at jeg er dominant før man kommer så langt som til sengen og jeg har selvfølgelig ikke trengt å gi beskjed til menn som er sub.

Det blir som sagt litt verre med en som faktisk tenner på å få dominante damer til å underkaste seg og dermed plutselig prøver å dominere uten forvarsel.

Lite erfaring,...

Man får ikke en dominant kvinne til å skifte. Det ligger ikke i hennes natur og det må man bare gratulere og anerkjenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du alltid visst at du var switch eller begynte du med å være enten mest dom eller sub?

Jeg trodde i mange år at jeg var sub, jeg var faktisk meget overbevist, men så traff jeg en mann som ja.. hva skal jeg si, han var sub selv, men hans nærvær gjorde meg veldig dominant. Kunne ikke forklare det, plutselig kom dominansen over meg. Hvem skulle trodd, tenkte jeg bare.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde i mange år at jeg var sub, jeg var faktisk meget overbevist, men så traff jeg en mann som ja.. hva skal jeg si, han var sub selv, men hans nærvær gjorde meg veldig dominant. Kunne ikke forklare det, plutselig kom dominansen over meg. Hvem skulle trodd, tenkte jeg bare.. :)

Jeg har alltid trodd at jeg var 100% dominant, men i forholdet jeg er i nå prøver jeg ut det å være switch. Føles litt rart fremdeles, men jeg liker egentlig tanken tror jeg. Så lenge jeg får prøve det ut i mitt tempo. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid trodd at jeg var 100% dominant, men i forholdet jeg er i nå prøver jeg ut det å være switch. Føles litt rart fremdeles, men jeg liker egentlig tanken tror jeg. Så lenge jeg får prøve det ut i mitt tempo. ;)

Ja, akkurat, plutselig føles det greit, til og med spennende og godt å være på den siden man aaaaaldri tidligere kunne se seg selv på. Veldig spesielt egentlig, og ja, du må ta det i ditt eget tempo. En ny verden åpner seg for hvert skritt du tar, og det var nok like spesielt for meg å dominere i start som det blir for deg å underkaste deg en gang. :)

Men dog, spennende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg er også switch. Jeg synes det er tennende å ikke underkaste meg så altfor lett, og jeg liker å utfordre hans autoritet, slik at jeg av og til ender opp med å være den dominante den kvelden, selv om jeg startet som sub. Når det er sagt, så er jeg som oftest sub. Men variasjon er aldri feil, det er like gøy å overraske han med håndjern og pisk som det er å være på andre siden.

Det tok meg en god stund å bli mer dominant da, i og med at min første sexpartner i aller høyeste grad var dominant, så hadde jeg aldri tenkt over at jeg kunne være noe annet en sub. Men det kommer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pleier dere menn å prøve å dominere dama umiddelbart, eller prøver dere dere frem for å finne ut om hun liker det?

Hvordan ville dere reagert dersom deres nye dame viste seg å være mer dominant enn underdanig i senga?

Jeg inntar alltid en offensiv og dominerende rolle, av en eller annen grunn, og jeg har aldri møtt noen som har protestert på det eller ønsket å dominere meg. Det er ikke slik at jeg har bevisst ønske eller behov for å være den dominerende, det blir bare sånn. Jeg tror nok dette kommer av min dameutvelgelse, og at jeg er en ganske dominerende, maskulin og selvsikker person.

Når det gjelder det andre spørsmålet så vet jeg ikke hvordan jeg ville ha reagert. Jeg tror jeg hadde likt det om det var med den rette personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg spurte akkurat min kjære som har relativt god erfaring angående kvinner. Han har aldri møtt noen som ikke likte å bli dominert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite erfaring,...

Man får ikke en dominant kvinne til å skifte. Det ligger ikke i hennes natur og det må man bare gratulere og anerkjenne.

Så ikke denne før nå. Jeg er helt enig i at man ikke får en dominant kvinne til å skifte uten videre og man kan til og med få en svært negativ reaksjon sånn som i mitt tilfelle.

Men de som prøver har kanskje vært vant til damer som er switch og tror at alle tilsynelatende dominante kvinner er det? Vet ikke, jeg.

Jeg prøver som sagt ut det å være switch selv, men det må gjøres i små steg og jeg tror det kommer til å gå en stund før jeg helt kan gi fra meg kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også switch. Jeg synes det er tennende å ikke underkaste meg så altfor lett, og jeg liker å utfordre hans autoritet, slik at jeg av og til ender opp med å være den dominante den kvelden, selv om jeg startet som sub. Når det er sagt, så er jeg som oftest sub. Men variasjon er aldri feil, det er like gøy å overraske han med håndjern og pisk som det er å være på andre siden.

Det tok meg en god stund å bli mer dominant da, i og med at min første sexpartner i aller høyeste grad var dominant, så hadde jeg aldri tenkt over at jeg kunne være noe annet en sub. Men det kommer seg :)

Jo mer jeg tenker på det, jo mer fristende høres det ut. Særlig det maktspillet du beskriver, der man ikke helt vet hvem som ender opp med kontrollen den kvelden. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...