Gå til innhold

...

Cathrine88

Anbefalte innlegg

Cathrine88

Jeg inntar alltid en offensiv og dominerende rolle, av en eller annen grunn, og jeg har aldri møtt noen som har protestert på det eller ønsket å dominere meg. Det er ikke slik at jeg har bevisst ønske eller behov for å være den dominerende, det blir bare sånn. Jeg tror nok dette kommer av min dameutvelgelse, og at jeg er en ganske dominerende, maskulin og selvsikker person.

Når det gjelder det andre spørsmålet så vet jeg ikke hvordan jeg ville ha reagert. Jeg tror jeg hadde likt det om det var med den rette personen.

Ja, det er nok sikkert naturlig at det blir sånn, siden de fleste menn er i hovedsak dominante og de fleste kvinner er mest underdanige i sengen.

Interessant at du ville vært villig til å prøve ut "den andre siden" også da. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cathrine88

Jeg spurte akkurat min kjære som har relativt god erfaring angående kvinner. Han har aldri møtt noen som ikke likte å bli dominert.

Nei, det er kanskje ikke så mange...

Eller så kan det jo være at det er veldig innlysende at han er dominant og at han dermed ikke tiltrekker seg dominante kvinner. Og at han ikke blir tiltrukket av dem?

Jeg får se hvordan det går, kan hende jeg kommer til å elske å bli dominert etter hvert av den rette mannen. Bare jeg kan dominere han også da! ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest HunterLady

Nei, det er kanskje ikke så mange...

Eller så kan det jo være at det er veldig innlysende at han er dominant og at han dermed ikke tiltrekker seg dominante kvinner. Og at han ikke blir tiltrukket av dem?

Jeg får se hvordan det går, kan hende jeg kommer til å elske å bli dominert etter hvert av den rette mannen. Bare jeg kan dominere han også da! ;)

Det er fullt mulig. Man tiltrekkes jo det man liker automatisk, og man merker raskt hvem som er hva. :)

Jeg tror du kan elske det, om du lar deg selv elske det. Til og med jeg kan like å dominere innimellom, men min kjære er en utfordring. Akkurat som deg :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Raindrops

Jo mer jeg tenker på det, jo mer fristende høres det ut. Særlig det maktspillet du beskriver, der man ikke helt vet hvem som ender opp med kontrollen den kvelden. :)

Det er faktisk veldig morsomt! Jeg kan jo selvfølgelig ikke "vinne" ved hjelp av fysisk makt mot en som er dobbelt så sterk. Men det er jo, som du som dominant kvinne helt sikkert vet, ikke nødvendigvis fysisk styrke det kommer an på i en slik situasjon :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
HiCog

Uifra det jeg har fått med meg er det en god del submissive kvinner og ganske få dominante kvinner. Spesielt i forhold til mengden submissive menn som det er endel av. Det er nok mye dominante menn også.

Jeg hadde nok reagert veldig possitivt hvis dama ble litt sjefete i senga, jeg er jo submissiv selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Switchen her igjen, jeg ser dere skriver om at det er spennende hvilket utfall kvelden får, og hvem som dominerer hvem. Ja, det er utrolig artig, og spennende, og jeg kjenner at det var slik jeg utfoldet meg mest som dominant :) Jeg er liten og nett, iiiiingenting mot en mann på nærmere 100kg i muskler feks. Men jeg elsket virkelig hvordan holdningen min reiste seg, hvordan jeg så ned på ham med blikket, hvordan kroppspråket mitt tvang ham i kne, og hvordan personligheten min gikk fra den lille svake som nærmest lot seg voldta i nytelse, til den som stod med pisken i handa og straffet. Deilig i grunn ;)

Men det kunne fort bli til at det kom en "nå har du regjert lenge nok lille venn.." og personligheten min fallt i kne i stede, men som sagt, det er en del av morroa :fnise:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Uifra det jeg har fått med meg er det en god del submissive kvinner og ganske få dominante kvinner. Spesielt i forhold til mengden submissive menn som det er endel av. Det er nok mye dominante menn også.

Jeg hadde nok reagert veldig possitivt hvis dama ble litt sjefete i senga, jeg er jo submissiv selv.

Overrasker meg ikke! ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Katten.

Vel, du er (hovedsaklig) dominant ergo er det i mot din natur(?) å bli dominert. Det finnes mange jenter (evt mennesker) som ikke liker å bli dominert, noen takler ikke å føle seg fanget eller underkastet andre. Andre har hatt dårlige opplevelser med temaet evt traumatiske.

Noen er igjen sarte, hårsår, sliter med andre ting som f.eks. klaustrofobi etc.

Har møtt noen som virkelig ikke likte dominans, men heller ikke var dominant. Har også møtt dominante kvinner, hvor vi har "kranglet og slåss" om hvem som skulle være den dominante. Ble som regel til at jeg var den, men etter en stund byttet vi. Tennende å bli dominert òg.

Og ja, jeg føler det som en større bragd å dominere dominante kvinner, kontra submissive. Det er rett og slett mye mer moro.

For min del blir det ganske tydelig hvem av oss som skal være den dominante under forspillet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Cuntzilla

Jeg er også switch. Jeg synes det er tennende å ikke underkaste meg så altfor lett, og jeg liker å utfordre hans autoritet, slik at jeg av og til ender opp med å være den dominante den kvelden, selv om jeg startet som sub. Når det er sagt, så er jeg som oftest sub. Men variasjon er aldri feil, det er like gøy å overraske han med håndjern og pisk som det er å være på andre siden.

Det tok meg en god stund å bli mer dominant da, i og med at min første sexpartner i aller høyeste grad var dominant, så hadde jeg aldri tenkt over at jeg kunne være noe annet en sub. Men det kommer seg :)

Som om jeg skulle skrevet det selv.

Jeg har også alltid likt å ha en liten maktkamp, selv om jeg liker å bli dominert så hadde jeg sikkert reagert akkurat som TS om en fyr begynte å rive meg i håret og dominere som om det skulle vært en selvfølge. Altså, jeg hadde vel ikke sparket han i ballene, men jeg hadde gitt han motstand, testet han litt ved å prøve å bytte på rollene. Smekker noen meg i ansiktet så smekker jeg dem tilbake.

Synes det er morsomt med en slik dynamikk hvor hvem som helst av oss kan ende opp med å underkaste seg, og hvor man også kan switche på rollene midt under sexen. Det hele blir liksom litt mer lekent =)

Og som ei som er oftest sub så føles det også litt mer ekte når en fyr faktisk har vist at han kan dominere meg, enn når man liksom bare skal ligge flatt som et slakt og mjaue helt fra begynnelsen av bare fordi han sier "ligg stille hore" og klapser deg på rompa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cathrine88

Det er fullt mulig. Man tiltrekkes jo det man liker automatisk, og man merker raskt hvem som er hva. :)

Jeg tror du kan elske det, om du lar deg selv elske det. Til og med jeg kan like å dominere innimellom, men min kjære er en utfordring. Akkurat som deg :P

En utfordring er jeg så absolutt, ja.

Er nesten litt irritert nå fordi kjæresten er bortreist, jeg vil slåss!;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cathrine88

Det er faktisk veldig morsomt! Jeg kan jo selvfølgelig ikke "vinne" ved hjelp av fysisk makt mot en som er dobbelt så sterk. Men det er jo, som du som dominant kvinne helt sikkert vet, ikke nødvendigvis fysisk styrke det kommer an på i en slik situasjon :)

Ja, jeg er 165 høy og 50 kg, kjæresten er 187 og veier litt mer enn meg kan man si.

Men det blir jo ekstra morsomt å ha makt over en som er så mye større, jeg liker nok en utfordring jeg også. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cathrine88

Det er nok ikke så mange submissive menn, nei. Men jeg har jo møtt noen.

Klarer du å være dominant i forhold, eller har du kun vært sammen med dominante kvinner?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cathrine88

Vel, du er (hovedsaklig) dominant ergo er det i mot din natur(?) å bli dominert. Det finnes mange jenter (evt mennesker) som ikke liker å bli dominert, noen takler ikke å føle seg fanget eller underkastet andre. Andre har hatt dårlige opplevelser med temaet evt traumatiske.

Noen er igjen sarte, hårsår, sliter med andre ting som f.eks. klaustrofobi etc.

Har møtt noen som virkelig ikke likte dominans, men heller ikke var dominant. Har også møtt dominante kvinner, hvor vi har "kranglet og slåss" om hvem som skulle være den dominante. Ble som regel til at jeg var den, men etter en stund byttet vi. Tennende å bli dominert òg.

Og ja, jeg føler det som en større bragd å dominere dominante kvinner, kontra submissive. Det er rett og slett mye mer moro.

For min del blir det ganske tydelig hvem av oss som skal være den dominante under forspillet.

Det kan nok ikke være helt i mot min natur siden jeg er åpen for å bli dominert også nå. Måtte bare møte den rette mannen. ;)

Men jeg tror jo helt klart at den finnes 100& dominante kvinner som aldri kunne tenke seg noe annet enn en dominant rolle.

En større bragd å dominere dominante kvinner? Hmm ja, det er kanskje det som er årsaken. Er du veldig dominant selv? Jeg har inntrykk av at de aller fleste menn liker submissive kvinner.

"Maktspillet" dere nevner alle sammen høres bare mer og mer fristende ut. :fnise:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Cathrine88

Jeg har også alltid likt å ha en liten maktkamp, selv om jeg liker å bli dominert så hadde jeg sikkert reagert akkurat som TS om en fyr begynte å rive meg i håret og dominere som om det skulle vært en selvfølge. Altså, jeg hadde vel ikke sparket han i ballene, men jeg hadde gitt han motstand, testet han litt ved å prøve å bytte på rollene. Smekker noen meg i ansiktet så smekker jeg dem tilbake.

Synes det er morsomt med en slik dynamikk hvor hvem som helst av oss kan ende opp med å underkaste seg, og hvor man også kan switche på rollene midt under sexen. Det hele blir liksom litt mer lekent =)

Og som ei som er oftest sub så føles det også litt mer ekte når en fyr faktisk har vist at han kan dominere meg, enn når man liksom bare skal ligge flatt som et slakt og mjaue helt fra begynnelsen av bare fordi han sier "ligg stille hore" og klapser deg på rompa.

Jeg var ikke forberedt på at noe sånt skulle skje da jeg sparket han i ballene. Det var aldri noen som hadde prøvd å dominere meg før, så det var ren refleks.

Har alltid tenkt at det var tydelig helt fra begynnelsen at jeg skulle være den dominante, så jeg fikk jo helt sjokk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Raindrops

Nettopp! Selv om jeg er sub, så kan han bare glemme at jeg synker ned på kne og åpner munnen bare han knipser, hvor er morroa i det :fnise:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
HiCog

Overrasker meg ikke! ;)

Blir litt nysgjerig på hvorfor?

Det er nok ikke så mange submissive menn, nei. Men jeg har jo møtt noen.

Klarer du å være dominant i forhold, eller har du kun vært sammen med dominante kvinner?

Mitt intrykk er at det er mye mer submissive menn enn det er dominante damer (den minste gruppen) så tror ikke du har noe lite marked om du leter på rett plass.

Jeg har ikke noen særlig trang til å være dominant i senga. Men jeg har ingen reel erfaring så jeg kan ikke si noe helt sikkert. Det er ofte lysten dukker opp når en dykker ned i nye tema. Om det er et krav skal jeg nok få det til uavhengig om det tenner meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cathrine88

Mitt intrykk er at det er mye mer submissive menn enn det er dominante damer (den minste gruppen) så tror ikke du har noe lite marked om du leter på rett plass.

Jeg har ikke noen særlig trang til å være dominant i senga. Men jeg har ingen reel erfaring så jeg kan ikke si noe helt sikkert. Det er ofte lysten dukker opp når en dykker ned i nye tema. Om det er et krav skal jeg nok få det til uavhengig om det tenner meg.

Om det er et krav? Ingen tvil om at du er sub, nei. ;)

Jeg vet ikke om jeg nødvendigvis tror det er så mange flere submissive menn enn dominante damer, hvordan har du fått det inntrykket? Jeg sier ikke at du tar feil altså, jeg har jo aldri vært på utkikk etter dominante damer. ;)

Jeg er ganske overrasket over hvor mange her som er åpen for å bytte roller. Nesten alle jeg før har snakket med om temaet har hatt en helt klar preferanse, kvinnene har vært submissive og ønsket veldig dominante menn og omvendt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
HiCog

Om det er et krav? Ingen tvil om at du er sub, nei. ;)

Jeg vet ikke om jeg nødvendigvis tror det er så mange flere submissive menn enn dominante damer, hvordan har du fått det inntrykket? Jeg sier ikke at du tar feil altså, jeg har jo aldri vært på utkikk etter dominante damer. ;)

Jeg er ganske overrasket over hvor mange her som er åpen for å bytte roller. Nesten alle jeg før har snakket med om temaet har hatt en helt klar preferanse, kvinnene har vært submissive og ønsket veldig dominante menn og omvendt.

:sjenert:

Prøvde nettopp å finne noen studier, men var ikke så lett. Fikk med meg denne teksten fra wiki som tilsier at mine utalelser er litt tvilsome:

The prevalence of sadomasochism within the general population is unknown. Despite female sadists being less visible than males, some surveys have resulted in comparable amounts of sadistic fantasies between females and males.[8] The results of such studies demonstrate that one's sex does not determine preference for sadism.[9]

Jeg håper selvfølgelig at mitt intrykk av at det er mindre dominante kvinner er feil. :) Jeg har det fra ulike forumer og nettsider om tema. Men kan ikke huske noen spesifikk kilde nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
minipusen

Hvis man er inne på fx Smil, så ser man at det er en del underdanige menn ift dominante damer (alternativt så er de underdanige mennene mer synlig). Men Smil er jo selvfølgelig bare et lite utvalg av landets befolkning. Du vil nok finne en del av hver sort på Fetlife også.

Jeg er bare underdanig. Å ta kontroll over andre ville fått meg til å føle meg utrolig dum. Om jeg ble beordret til det, så hadde jeg nok til en viss grad greid det. Men det hadde manglet mye på den psykiske biten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cathrine88

:sjenert:

Prøvde nettopp å finne noen studier, men var ikke så lett. Fikk med meg denne teksten fra wiki som tilsier at mine utalelser er litt tvilsome:

The prevalence of sadomasochism within the general population is unknown. Despite female sadists being less visible than males, some surveys have resulted in comparable amounts of sadistic fantasies between females and males.[8] The results of such studies demonstrate that one's sex does not determine preference for sadism.[9]

Jeg håper selvfølgelig at mitt intrykk av at det er mindre dominante kvinner er feil. :) Jeg har det fra ulike forumer og nettsider om tema. Men kan ikke huske noen spesifikk kilde nå.

Interessant. :)

Jeg ville nok nølt kraftig med å kalle meg sadist forresten, jeg regner meg som dominant. Dominanse, binding, spanking osv. tenner jeg på. Ekstrem undertrykkelse og det å påføre noen smerte over lang tid er ikke i mitt repertoar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...