Gå til innhold

Negativ test, men gravid likevel?


am07

Anbefalte innlegg

Noen som hadde negativ test etter ikm, som fikk positiv etter noen dager?

Er 6 dager over ikm nå, og viser negativ. Mensen har aldri vært uteblitt, har ikke hatt noe endringer i mat vaner eller noen ting heller. Så syns dette er rart :) noen som har peiling? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker jeg rett når det er du som har laget en mengde tråder her inne om dette?

Høyst sannsynlig er du ikke gravid. Absolutt alle opplever innimellom at syklusen er på tur. Over 99% vil ha testet positivt 6 dager etter IKM.

Er du usikker tar du en blodprøve hos legen. HCG nivå i blodet gir deg 100% sikkert svar på om du er gravid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du vært hos legen og testet, og fått negativt? Du bør nok slå deg til ro med det resultatet. Det finnes også andre grunner enn graviditet til at mensen uteblir. Dersom den uteblir over tid, bør du muligens utredes mtp. hormonforstyrrelser etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lager du ørten tråder om dette, her og i "ufrivillig barnløse"??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår at du lurer og er veldig spent. Det er høyst uvanlig å gå så lenge over IKM uten å få positiv test når man er gravid.

Ring legen og spør om å få tatt en blodprøve i stedenfor, den er 100% sikker.

Hvis du tenker på dette hele tiden, noe som er veldig forståelig, så gå gjør noe helt annet. Man blir gal av å gå å tenke "hva-hvis, tenk om". Men jeg forstå det godt, been there - done that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt forsinka mens mange ganger. Ikke så uvanlig det.

Er man gravid, vil det slå ut på en test....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke hatt en tråd her tidligere fra mai , hvor du også hadde forsinket mens ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Fordi jeg lurer på om det er fler som har vært i samme situasjon!

Det er mange som er i samme situasjon som deg hver måned. De skriver akkurat samme tråder som deg og er like stressa og det viser seg i 99% av tilfellene at de ikke er gravide.

Jeg har svart deg tidligere, men jeg kan godt svare igjen: jeg har vært for sen med mensen flere ganger uten at det har vært noe galt. Det kan være tull med syklusen din. Hvordan kan du forresten være så sikker på at du hadde EL for tre uker siden? En EL-test eller magesmerter er ikke er sikkert teg på at du har hatt EL!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Millionvis av kvinner har forsinket mens uten å være gravide.

Det er umulig for noen her på et internettforum å vite om du TS er gravid eller ei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje best å la være å klynge seg til håpet. spesielt om du starter 1000 tråder om samme problemstilling.... få deg en hobby. gå ut og treff venner. det kommer ikke noe godt ut av dette... beklager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...