Gå til innhold

Kan vi håpe på å slippe fysisk samkvem?


Gjest MorAase

Anbefalte innlegg

Gjest MorAase

Kanskje løsningen heller ville vært å lage manneroboter uten penis og sexbehov til sånne damer som MorAase? Så kan vi andre få kose oss med våre deilige menn av kjøtt og blod som ønsker å ha sex med oss! :jepp:

Det trenger ikke være manne- eller kvinneroboter, bar det er roboter som utfyller en viktig rolle. Helst en rolle som frigir tid til enda mer forskning og utvikling. Vi har maskiner som vasker tallerkner, maskine rsom vasker klær, maskiner som klipper plener og som staøvsuger. Hva med maskiner som tørker støv, legger sammen og stryker klær? Maskiner som lager mat for deg som du har programmert den til å lage? Maskiner som plukker og leverer dagligvarer til deg. Hvilken fin fin verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MorAase

Jeg er enig med at det har fått for mye plass i det offentlige rom, eller kanskje det blir rettere å si det får en feil vinkling.

Men, hvordan kan du si at noe som hjelper til å holde en familie sammen er feil? Og hvorfor får en kvinne orgasme? Og hvorfor får menn orgasmer, og ikke bare en "tømming"? Dette er ikke nødvendig for reproduksjon, men det betyr mye for de båndene som skapes mellom partene.

For de kvinner som oppnår orgasme så fungerer sammentrekningene slik at de pumper spermier oppover mot der egget befinner seg. Men ja, det er jo ikke tvingende nødvendig med orgasmer for å reprodusere seg. I en ikke for fjern fremtid kan vi muligens unngå hele kopuleringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de kvinner som oppnår orgasme så fungerer sammentrekningene slik at de pumper spermier oppover mot der egget befinner seg. Men ja, det er jo ikke tvingende nødvendig med orgasmer for å reprodusere seg. I en ikke for fjern fremtid kan vi muligens unngå hele kopuleringen?

Det hjelper ja, men det er ikke antatt å være hovedårsaken.

Troll eller ikke troll, jeg merker jeg begynner bli litt nyskjerrig her. Er du like negativ til berøring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en ikke for fjern fremtid kan vi muligens unngå hele kopuleringen?

Javel. Da tror jeg at vi kunne si farvel til det meste av forhold også. Hvilken mann ville gidde å være å gå inn i et sexløst forhold? Heldigvis er det slik at vi lever i en fri verden og de aller fleste kvinner er utstyrt med seksualdrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Det hjelper ja, men det er ikke antatt å være hovedårsaken.

Troll eller ikke troll, jeg merker jeg begynner bli litt nyskjerrig her. Er du like negativ til berøring?

Strengt tatt er berøringer noe av det jeg er mest negativ til. Det rådes, har jeg sett, enkelte steder å ta på andre for å oppnå tillit og tilhørighet. Om noen legger en hånd på min skulder mens de snakker til meg så merker jeg at jeg blir fysisk uvell og fiendtlig innstilt til personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Javel. Da tror jeg at vi kunne si farvel til det meste av forhold også. Hvilken mann ville gidde å være å gå inn i et sexløst forhold? Heldigvis er det slik at vi lever i en fri verden og de aller fleste kvinner er utstyrt med seksualdrift.

Det er vel noe av poenget med redskapen som omtales i artikkelen hos Dagbladet? Nemlig å avlaste kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strengt tatt er berøringer noe av det jeg er mest negativ til. Det rådes, har jeg sett, enkelte steder å ta på andre for å oppnå tillit og tilhørighet. Om noen legger en hånd på min skulder mens de snakker til meg så merker jeg at jeg blir fysisk uvell og fiendtlig innstilt til personen.

Gjelder dette bare folk som berører deg, eller gjelder det alle som berører andre? (Du vet at spedbarn som ikke blir tatt nok i hemmes i utvikningen, og at de fleste voksne reagerer med sykdom om de ikke får kroppskontakt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel noe av poenget med redskapen som omtales i artikkelen hos Dagbladet? Nemlig å avlaste kvinner.

Tror ikke du skjønte poenget. Hvis denne "redskapen" nå en gang skulle bli en perfekt erstatning, hvorfor skulle menn da inngå et forhold med en kvinne i det hele tatt? Hva skulle motivasjonen være? Den seksualdriften du ergrer deg over er jo nettopp det som får menn til å jakte på og bli sammen med kvinner. Givende sosial omgang kan vi ha med andre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Tror ikke du skjønte poenget. Hvis denne "redskapen" nå en gang skulle bli en perfekt erstatning, hvorfor skulle menn da inngå et forhold med en kvinne i det hele tatt? Hva skulle motivasjonen være? Den seksualdriften du ergrer deg over er jo nettopp det som får menn til å jakte på og bli sammen med kvinner. Givende sosial omgang kan vi ha med andre menn.

Da er vi jo i mål da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi jo i mål da :)

Hvis målet er at menneskeheten skal dø ut, så ja. Med mindre vi baserer oss på kunstig befruktning og enslige mødre. Hipp hurra for fremtiden dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Du har en helt forvrengt virkelighetsoppfatning. Innse det først som sist.

Endret av Bond
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håber ikke å slippe fysisk samkvem - jeg FRYKTER å slippe fysisk samkvem.

Mor Aase, du ønsker deg da vel ikke tilbake til den tiden da det var en vedtatt "sannhet" at kvinner ikke hadde seksuelle lyster, og at sex kun var en ekteskabelig plikt?

Har du tenkt på hvor belastende og skamfullt det måtte fortone seg for alle de kvinner som følte seg unormale og skitne når de faktisk kjente slike lyster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære MorAase dette forklarer jo en del.

Nå skjønner jeg hvorfor du er som du er.

Mangel på k*k !!!

:fnise:

Haha, årets! :skratte:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birry93

Det er da ikke tvang! Dette er jo bare en mulighet for menn å gi etter for sine iboende drifter uten å måtte la det gå utover en kvinne. Det burde jo strengt tatt gjøre de fleste forhold mer harmoniske ved at en får redusert spenninger partene mellom. Kan ikke se annet enn bare gevinster for alle. Menn blir som kjnt veldig urolige om de ikke får utløp for sine behov. Nå kan de få fjernet denne uroen uten at hans kvinne vil måtte ofre mer enn nødvendig for husfreden.

Gir deg et pluss netopp fordi du selv påpeker at dette ikke er tvang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Strengt tatt er berøringer noe av det jeg er mest negativ til. Det rådes, har jeg sett, enkelte steder å ta på andre for å oppnå tillit og tilhørighet. Om noen legger en hånd på min skulder mens de snakker til meg så merker jeg at jeg blir fysisk uvell og fiendtlig innstilt til personen.

Så du liker ikke å bli kost med, massert, holdt rundt av en du er glad i?

Og du liker ikke å bli seksuelt tilfredsstilt sammen med en du er glad i og tent på?

Hva med sex med deg selv, er det ok?

Og; liker du i det hele tatt andre mennesker, sånn eeeegentlig? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Så du liker ikke å bli kost med, massert, holdt rundt av en du er glad i?

Og du liker ikke å bli seksuelt tilfredsstilt sammen med en du er glad i og tent på?

Hva med sex med deg selv, er det ok?

Og; liker du i det hele tatt andre mennesker, sånn eeeegentlig? :sjenert:

Føler veldig stor tilfredsstillese av å høre mennesker som er speialister på sine felt uttale seg. Spesielt de som forsker på atomnivå og lavere. Jeg trives med å samtale med personer som besitter dyp kunskap og stor visdom. Mennesker som ikke er redde for å drømme stort. Større en hva Jules Verne gjorde i sin tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler veldig stor tilfredsstillese av å høre mennesker som er speialister på sine felt uttale seg. Spesielt de som forsker på atomnivå og lavere. Jeg trives med å samtale med personer som besitter dyp kunskap og stor visdom. Mennesker som ikke er redde for å drømme stort. Større en hva Jules Verne gjorde i sin tid.

Jodda, skjønner at du trives med å utfordre intellektet ditt, men kan det ikke være rom for begge deler? Må det liksom være enten-eller? Hva med å ligge med en klok person som kan stimulere både hjerne og erogene soner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...