Gå til innhold

grenser i forhold?


Deadlyy

Anbefalte innlegg

Jeg er så usikker på forholdet jeg er i.

Han har møtt et par jenter over en periode på ca 6 mnd. Som han har holdt skjult for meg? Han sier han aldri har vært utro, og jeg har nå valgt å tro på det. Uansett, så var det å lyve meg opp i trynet nok? Snakk om at jeg spør, hvor drar du nå da- Jeg skal bare bort til "nils" smil og kysse på meg.

(før jeg fant ut om jentene han hadde møtt(møtte dem tydeligvis ikke da lengre, Ehm) hadde jeg begynt å miste følelser, noe vi skulle jobbe med, Blæh, det var mye guff i luften, negativitet. Krangling. Kommunikasjons problemer. Liten lyst osv. ikke tid til å forklare alt nå, hehe)

Han har vært kontrollerende ang andré kjønn på meg. Resultert i at jeg ikke har orket å opprettholde kontakten med en del gode kamerater. Samt ikke gå på byen, og heller ikke bli kjent med nye folk. Orker ikke surmuling og har jo gode venner. Men han har alltid synes d er greit han har jentevenner og jeg synes d er normalt så har ikke sagt noe på d, men han lar ikke meg ha d?? Når jeg forstod d sånn, ble Jeh litt bitch i forhold til.hva han får lov til. Gidder ikke ha en sånn forskjell i forholdet.

Jeg tror ikke vi er bra for hverandre. Og hovedspørsmålet:hvordan kan jeg stole på han igjen? (jeg er en sånn som stoler 110% på folk, helt til d motsatte er bevist og vet ikke hvordan jeg skal få den tillitten tilbake..) og et forhold uten tillitt er for meg d samme som ikke noe forhold.

Føler meg dum, naiv, lurt og ekkel - bare fordi en har løyet for meg?:/ jeg kan begynne å gråte når jeg ser han, fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre eller hva jeg vil. Skjønner dette er kjipt for han, han prøver jo å si han er kjempe lei seg, vil ikke gjøre d igjen osv osv. Men jeg vet ikke om d hjelper. Skaden er på en måte skjedd allerede?... Vanskelig! jeg blir så sliiten av dette.

Han flytter straks for å ta master og. Vet ikke om jeg klarer avstand midt oppi dette heller? Jeg er løst! Noen kommentarer? Er jeg teit, eller kan man reagere sånn? Å ikke ville være sammen med noen som lyver selv om du elsker han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du begynte å miste følelser før du hørte om disse jentene. Han har løyet for deg... Han er kontrollerende. Han setter regler for deg, som han ikke følger selv. Han flytter snart.

Istedet for å prøve å stole på han, er det ingen tvil om hva jeg ville gjort ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Eg har gjort meg nokre erfaringar med kontrollerande menn. Dei eg har vore borti har svært ofte sjølve vore utro, og så kontrollerer dei partneren utfrå ein slags "på seg sjølv kjenner ein andre"-tankegang. Elskar du verkeleg ein slik mann, eller elskar du kjensla av å ha ein kjæreste, vere i eit forhold?

Du er slett ikkje teit, du skal ikkje vere saman med nokon som behandlar deg på denne måten, syns eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men jeg er nok ikke perfekt jeg heller- men har aldri gjort noe lignende dette her mot han da.

Hver gang jeg har prøvd å gjøre d slutt så sier han enten at han ikke har tid til å snakke om.dette nå, eller så begynner han å gråte og da får jeg så vondt. Han har sagt jeg er for bra for han, men han håper han får en sjanse til. Dog kontroll.osv har jeg prøvd å snakke med han om.i ca to år- ikke store forandringene har skjedd.

Vi er forresten 23 og 25(han), og vært sammen i litt over 3,5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...