Gå til innhold

Sæddonor


Emma3

Anbefalte innlegg

Min kjære og jeg skal nå til på andre forsøket med sæddonor.

På grunn av at jeg studerer var vi ikke tenkt å forsøke helt enda, men da vi hørte om den nye lov skal komme, forandret vi mening.

Vi håper at forsøkene går bra nå, for vi kommer ikke til å prøve her i Norge etter at lova trer i kraft, då blir det vel heller Danmark.

Er det noen andre i samme situasjon her? Hva erfaringer har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

Vi holder på med vårt 3dje forsøk. I morgen er det 2 uker siden insimineringen. Så man går å kjenner på symtomer nå. Føler at mensen er på vei hele tiden. Så viss den ikke dukker opp til onsdag så er det testing :lol:

Ang. loven så vet man jo enda ikke når den trer i kraft. Det kan jo bli et stykke ut i året. Ved et eventuelt fjerde forsøk har vi veldi lyst til å reise til danmark uansett. Det har mye med at jeg stoler på fremgangsmåten deres mer. De insiminerer for det første i helgene, så to dager på rad, og så gjør de det ikke før de er helt sikkre at eggløsningen har funnet sted. Der jeg har tatt forsøkene føler jeg at det har blitt tilfeldig.

Det med anonymitet på donorer eller ikke er litt tullete. Det er jo uansett foreldrene som velger om de vil fortelle noe eller ikke. Det eneste de gjør er at det blir vaskelig å opprettholde tilbudet. Da det mest sannsynlig blir vanskelig å finne donorer.

Dette ble litt langt, men blir lett revet med i denne saken :P

Lykke til med forsøket deres- Håper dere lykkes, Emma :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvordan gikk det med testen Tammi? Spennende! Krysser fingre ;)

Vi er kalt inn til samtale i forbindelse med AID, hva kan vi vente oss? Supert om noen av dere som har gått igjennom det har litt å fortelle til oss "ukjente". Alt fra undersøkelser på forhånd, hormoner, behandling etc.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider