Gå til innhold

Babylaging og slikt :)


Spesial

Anbefalte innlegg

Hei :)

Første PP er nervepirrende. Nå er det 6 DPO (bare) og jeg har testet siden 2 DPO :fnise: Negative alle sammen, så klart! Vet ikke hvordan jeg klarer å innbille meg at den kaaaaanskje blir positiv. Har lest i en gravid-bok at egget fester seg 5,5-6 dager etter eggløsning. Så ja.. :sjenert:

Trodde kanskje jeg kunne skimte en skyggestrek på billigtesten i stad, men det var nok bare innbilning.

Har noen symptomer da:

- kviser

- murring og strekking der nede

- varm

- livmortappen er lukket og hard! Den pleier alltid å være myk og åpen.

Vet ikke om jeg har så lyst til å teste i morgen. Det er så dritt å bare få negative tester hele tiden :P men kjenner jeg meg selv rett klarer jeg nok ikke å dy meg..

Legger ved charten min for denne måneden!

post-37379-0-62017300-1312820444_thumb.j

Endret av Spesial
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste også at det tok 5-6 dager før egget fester seg, og at det er når egget har festet seg at hcg begynner å bli produsert. Mener det var det jeg leste :) Nå er det ca 5 dager siden jeg hadde eggløsning, så håper på det positive :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste også at det tok 5-6 dager før egget fester seg, og at det er når egget har festet seg at hcg begynner å bli produsert. Mener det var det jeg leste :) Nå er det ca 5 dager siden jeg hadde eggløsning, så håper på det positive :)

Lykke til :)

Hei lille spire! :) Ventetiden føles laaang, ikke sant? Nå er det snart tid for å få et nøyaktig svar for begge oss to i alle fall! Det er mange som tester positivt allerede 8 og 9 dpo! :)

Lykke til du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må følge dagboken din også :)

Jeg testet faktisk veldig svakt positivt 8 dpo.

Men ja, ventetiden er kjempelang!

Murringen du kjenner er jo et godt tegn da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lille spire! :) Ventetiden føles laaang, ikke sant? Nå er det snart tid for å få et nøyaktig svar for begge oss to i alle fall! Det er mange som tester positivt allerede 8 og 9 dpo! :)

Lykke til du og!

Ja ventetiden er utrolig lang :/ Ja det er ikke lenge igjen :) krysser fingre og tær for oss begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quasis:

Ja, gjør det :) Kjempekoselig!

8 dpo!!! Jøss, og så fikk du positiv på cb digital 9 dpo? Håper jeg også kan teste positivt så tidlig :engel:

I dag testet jeg faktisk da jeg våknet og da jeg kom hjem fra jobb :gape: Hehe, litt unødvendig men jeg kløøøøør etter å teste!

Det ble sånne usynlige streker igjen (skyggestreker). Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det.. Men foreløpelig ikke positiv :unsure:

Så tok jeg en EL test og streken var sterkere nå enn for 3 dager siden..

Er bare 7 dpo da.. Og jeg har 2 billigtester igjen! Burde kanskje bestille flere i dag, sånn at jeg ikke brenner av penger på dyre apotek-tester.

Ingen særlige symptomer i dag egentlig.. Kjenner jeg begynner å få litt ømme og tunge pupper, men det er alltid sånn før mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Quasis:

Ja, gjør det :) Kjempekoselig!

8 dpo!!! Jøss, og så fikk du positiv på cb digital 9 dpo? Håper jeg også kan teste positivt så tidlig :engel:

I dag testet jeg faktisk da jeg våknet og da jeg kom hjem fra jobb :gape: Hehe, litt unødvendig men jeg kløøøøør etter å teste!

Det ble sånne usynlige streker igjen (skyggestreker). Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det.. Men foreløpelig ikke positiv :unsure:

Så tok jeg en EL test og streken var sterkere nå enn for 3 dager siden..

Er bare 7 dpo da.. Og jeg har 2 billigtester igjen! Burde kanskje bestille flere i dag, sånn at jeg ikke brenner av penger på dyre apotek-tester.

Ingen særlige symptomer i dag egentlig.. Kjenner jeg begynner å få litt ømme og tunge pupper, men det er alltid sånn før mensen.

Åssen usynlige streker? flere streker :D ?

idag har jeg hatt utrolig smerte ved "eggstokkene" mest på høyre side. Jeg har også vonde og tunge pupper, men er lik der som deg. får det alltid når jeg skal ha mensen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den digitale viste Gravid da jeg var 11 dpo.

Begynte å teste meg da jeg var 7 dpo med billigstrimler. Den var blendahvit. 8 dpo viste det seg en veldig svak, rosa strek. 9 og 10 dpo ble sterkere og 11 dpo dristet jeg meg til en digital :)

Skjønner godt at du klør etter å teste. Jeg var helt lik selv! Det er jo så spennende :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen usynlige streker? flere streker :D ?

idag har jeg hatt utrolig smerte ved "eggstokkene" mest på høyre side. Jeg har også vonde og tunge pupper, men er lik der som deg. får det alltid når jeg skal ha mensen :(

Jaa.. Fått det på to tester nå! Er skikkelig vanskelig å se, men de synes i sola.. Skal ta en test i morgen tidlig igjen :)

ÅÅ klarer bare ikke tenke på noe annet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa.. Fått det på to tester nå! Er skikkelig vanskelig å se, men de synes i sola.. Skal ta en test i morgen tidlig igjen :)

ÅÅ klarer bare ikke tenke på noe annet!!

Skjønner at du er spent :)

Jeg tørr ikke teste, for jeg er redd for å bli skuffet :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg et svakt kryss på CB!

Så da regner jeg med at...

JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!! :gravid::sjokk::hoppe:

8 DPO!!! Tok test på ettermiddagsurin og greier!! Har bestilt sånne digital tester som jeg skal ta når de kommer.

Jeg er så glaaaad!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk dere :) Skikkelig rart! Vet liksom ikke hvordan jeg skal klare å "leve normalt" fremover nå. Er helt i himmelen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:smilyblomst:

Symptomer update:

- Vondt i korsryggen. Har hatt det de tre siste dagene, men begynner å bli sterkere i dag. Lå med varmeflaske på ryggen i stad. Håper det ikke er et dårlig tegn!!

- Irritabel. Kort lunte (kortere enn vanlig :sjenert:)

- Ømme pupper

- Svakt positiv cb pluss. Streken kom opp med en gang! Er ikke så lett å se den på bildet da.

Endret av Spesial
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak strek på billigtest i dag! :) Ble overrasket over hvor lett denne var å se i forhold til den i går!

Måtte bare fortelle det til mamma i stad. Hun sa hun bare ventet på det! :biggrin: Hun ble kjempeglad!

Selvom jeg har fått 3 positive tester nå er jeg fortsatt ikke helt trygg. Siden jeg bare er 9 dpo i dag, så er det jo veeeldig usikkert. Og i dag da jeg tok tempen var den lavere enn coverline! Skjønner ikke hvorfor, trodde tempen skulle være HØY når man var gravid! Satser på at det ikke har noen betydning :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at jeg tok tidlig ultralyd. Fosteret var et hjerte og det smømte et rompetroll ved siden av som tydeligvis hadde kommet seg inn da jeg badet! Haha! :huh::ler:

Tempen gikk opp igjen i dag! :) Så jeg tror jeg skal slutte å tempe, blir helt nervøs av det.

I dag er jeg 10 DPO! 3+3 uker.. (Skulle fått mensen om 2 dager..) Synes tiden kan gå litt fortere! :gravid:

Har bestilt time hos gynekolog i slutten av september. Hadde henvinsing og skulle dit uansett, men tenkte at jeg skulle slå to fluer i en smekk og ta tidlig UL samtidig! :) Da vil jeg være ca. 9 uker så da ser man jo fosteret! :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...