Gå til innhold

Jeg har knekkt koden ! Nydelig oppsatt hår


Wonders

Hva synes du?  

183 stemmer

  1. 1. Er dette en tråd du kommer til å stikke innom?

    • JA, flere ganger, takk!
      157
    • Bryr meg ikke om hår.
      8
    • Nei, det holder med en gang.
      21


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok. Det var det jeg har trodd siden begynnelsen. At det ikke er Wonders på videoene, men så var det noe jeg leste her om dagen ( og ikke fikk kommentert før nå) som gjorde at jeg trodde det var Wonders. Full forvirring :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er hårmodell. Halv polsk og halv russisk. Bor i Paris med fuglene sine... jeg er langt i fra. Men over middels opptatt av sminke og hår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett videoene(uten lyd, for er fotballkamp på tv så da må man være stille). Har funnet ut at jeg må vaske håret før jeg legger meg også blir det å teste ut masse i morgen!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Så morro. Det er egentlig bare å prøve ut. Man kan kutter jo ikke av håret, eller farger det.

Jeg digget å få hår jeg synes jeg så bra ut med.

Hadde ikke klart noe uten videoene asså... Hårpynt og bra klipp, rettetenger osv er jo bra utgangspunkt. Men å vite hvor man skal sette spenner, sette strikker, starte oppe eller nede... huff...

Nå vet jeg så mye mer og sliter ikke lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

må nok øve litt her inne til i morgen.

Vet ikke hvordan jeg skal ha håret. Vil ha det opp, men ikke stramt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som er litt bevandret i håroppsetting nå! Etter 6-8 år med kort hår har jeg fått spart til skulderlangt. I morgen tenkte jeg å sette det opp, men er jo så rusten.

Har du sett noen videoer som beskriver hvordan man setter opp i en sånn strikk/bånd som man har rundt hodet som man liksom snurrer håret rundt den på sidene og bak. Sånn at man får en sånn runde rundt hodet med hår.. Har prøvd å lete, men vet jo ikke hva jeg skal søke på. Forstod du egentlig hva jeg mente?

Har prøvd litt, men er så usikker på hvordan jeh skal feste det. Har så glatt hår! Alt sklir jo ut.

Men tenkte den frisyren kunne passe til bunad.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som er litt bevandret i håroppsetting nå! Etter 6-8 år med kort hår har jeg fått spart til skulderlangt. I morgen tenkte jeg å sette det opp, men er jo så rusten.

Har du sett noen videoer som beskriver hvordan man setter opp i en sånn strikk/bånd som man har rundt hodet som man liksom snurrer håret rundt den på sidene og bak. Sånn at man får en sånn runde rundt hodet med hår.. Har prøvd å lete, men vet jo ikke hva jeg skal søke på. Forstod du egentlig hva jeg mente?

Har prøvd litt, men er så usikker på hvordan jeh skal feste det. Har så glatt hår! Alt sklir jo ut.

Men tenkte den frisyren kunne passe til bunad.

slik du tenker på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som er litt bevandret i håroppsetting nå! Etter 6-8 år med kort hår har jeg fått spart til skulderlangt. I morgen tenkte jeg å sette det opp, men er jo så rusten.

Har du sett noen videoer som beskriver hvordan man setter opp i en sånn strikk/bånd som man har rundt hodet som man liksom snurrer håret rundt den på sidene og bak. Sånn at man får en sånn runde rundt hodet med hår.. Har prøvd å lete, men vet jo ikke hva jeg skal søke på. Forstod du egentlig hva jeg mente?

Har prøvd litt, men er så usikker på hvordan jeh skal feste det. Har så glatt hår! Alt sklir jo ut.

Men tenkte den frisyren kunne passe til bunad.

Søk på "hair updos headband" eller noe på youtube, så kommer det opp en del videoer.

Tror det er lettest om du krøller håret litt først, og sprayer noe i det så det ikke blir så glatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå!!! Tusen takk!! Da skal jeg se på den og øve meg i kveld!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Armule

Uff, jeg aner ikke. Har nettopp klipt meg til en skråbob. Mulig jeg tar ut bølgetanga, eller lager noen fletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først krøllet jeg det.

Så hestehale.

Så festet jeg hårlokke litt der det passet.

Siste lokken flettet jeg med to lengder, ikke tre som er den vanligste.

165401_10152832503375285_177442028_n.jpg

21259_10152832503605285_1033900786_n.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

flettet bare med to.

947213_10152843343545285_2045139966_n.jpg

Grusom reklame først på videoen her, huff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...