Gå til innhold

facebook?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler det samme, at det er de mest trivielle innleggene som får masse "likes" og kommentarer. Skriver jeg noe "dypt" så går det ubemerket hen, men skriver jeg at solen skinner eller at fotballaget vant så strømmer det på med tilbakemeldinger. Det blir nesten så jeg føler for å skrive noe trivielt innimellom, bare så jeg ikke skal virke alt for upopulær. :fnise:

Og så påstår noen at FB ikke er overfladisk?

God dag mann, økseskaft.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men på facebook blir det jo hjerter da...

Aner ikke hva det blir på facebook.

Der det er <3 er det <3. Her inkludert.

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hva det blir på facebook.

Der det er <3 er det <3. Her inkludert.

Sånn: facebook-status-canada-canadian-heart-flag1.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Sånn: facebook-status-canada-canadian-heart-flag1.jpg

Hjerter er hjerter.

Jeg refererte til <3

Som noen bruker der det faktisk ser ut som <3 (her på KG inkludert)

AnonymBruker
Skrevet

Hjerter er hjerter.

Jeg refererte til <3

Som noen bruker der det faktisk ser ut som <3 (her på KG inkludert)

Poenget var at "<3" blir omdannet til et hjerte når man skriver det i Facebook.

AnonymBruker
Skrevet

Poenget var at "<3" blir omdannet til et hjerte når man skriver det i Facebook.

Ja, det skjønte jeg første gangen: "Men på facebook blir det jo hjerter da"

Jeg snakket om <3

Der hvor folk skriver det <3

Der det ser ut som <3

Once more, for good measure: DER DET STÅR <3

AnonymBruker
Skrevet

Er det automatisk å skryte om man forteller om morsomme ting man har gjort eller skal gjøre?

Ja her i Norge er det dessverre sånn. Har man det bra og forteller om det, skryter man. Og skryte må man ikke gjøre, for da føler folk seg underlegen.

Skrevet

Viser man at man har det bra, skryter man. Viser man at man ikke har det bra, sutrer man. Det skal ikke være lett å være facebookbruker. :popcorn:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, facebook er en eneste stor skrytegreie. Og det kjeder meg såpass at jeg har vurdert å deaktivere kontoen min der. Skulle man mot formodning komme til å skrive om noe annet enn vellykkede ting, kan en risikere å få pepper, bli ignorert eller at noen sletter/skjuler deg fra vennelista. Jeg spiller jo litt det spillet selv, later som om alt er greit selv om det langt fra er slik. Og det føles helt galt, kjenner jeg. Derfor er jeg vanligvis lite aktiv der inne.

Denne skrytingen folk holder på med der, sier forferdelig lite om hvem de er. De fleste vet jo likevel at livet har flere sider, enn det skrytet de kommer med. Det blir så meningsløst! Hvorfor ikke vise litt flere sider av seg selv, enn bare denne overveldende poitiviteten hele tiden?

Vurderer å slette min gså.. evt gjøre som alle andre, dvs skaffe meg 5000 venner jeg ikke aner en dritt om, kun poste shit om hvor lykkelig og perfekt allting er, og igrunn bare kommentere på mine egne oppdateringer, evt skrive på veggen til en og annen sånn hvert skuddår at jeg er glad de er på vennelista mi... :balltre:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...