Gå til innhold

Henriett3's ville liv

Gjest henriett3

Anbefalte innlegg

Gjest henriett3

Det er sånn sammen med skolen. 3 timer før jul, og 4 etter :D

Har i lekse til tirsdagen å lese 20 sider.. hmmf. Men det går sikkert greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så du får ikke båtlappen ennå da? :) Det er det vel forsåvidt ingen vits i å ha om vinteren heller..

20 sider i hva? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Kan jo selvfølgelig ta eksamen når jeg vil, men velger å ta den i mai. Har lekse i båtførerprøven til tirsdag. Har jo selvfølgelig veldig mye annet og i lekse og da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Akkurat nå er jeg stuck in the middle of nowhere. Vi kan kalle det Plassen Gud Forlot. Jeg bruker ikke å hate noe så mye som jeg hater dette stedet. Grunnen er vel fordi jeg vokste opp her, og har mange dårlige minner herifra. De fleste (99,99999%) kom fra skolen. Jeg ble ikke mobba. Det turte de ikke, for de visste at jeg var langt over gjennomsnittet sterk. Men man kunne aldri stå for meningene sine, eller være bedre enn det som var "vanlig". Da ble man latterliggjort. Barneskolen gikk veldig bra. Jeg var i jentejengen og vi hadde det kjempemorsomt sammen. Men i slutten av 7 klasse, begynte jeg å merke at jeg hadde på en måte blitt eldre i hodet enn det de andre var. Jeg gadd ikke å være fjortiss med ti lag brunkrem i trynet, og et gedigent hår. Istedet var jeg meg selv og stod ved mine meninger. Sta var jeg også. I 8 klasse fikk jeg masse nye venner, men alle var falske. Kunne ikke si noe til dem før alle visste om det. Bestevenninner baksnakker hverandre også. Dette måtte jeg da leve med til 9 klasse. Da gadd jeg ikke mer. Vi flyttet til byen. I byen ble jeg godt tatt i mot, og fikk venner det gikk an å stole på. Har ikke snakket med de jeg gikk i klasse med før på veldig, veldig lenge. Men nå er jeg tilbake her da. På besøk med familien. Har vært her før uten å tenke så mye over fortiden, men i dag snakket jeg med venninner om det. Har ikke sagt det til noen før, så det var godt å få det ut. Jeg skal tilbake hit neste helg også, på en eller annen messe. Gruer meg litt til å se igjen de jeg gikk i klasse med. Men det går vel bra håper jeg. Da skal jeg jo også dra med venninnene mine.

Har vært her kun i noen timer, men kjenner jeg er lei allerede. Gleder meg til å komme hjem på søndag. Men jeg overlever nok :)

Beklager at det er rotete skrevet, og sikkert en hel del skrivefeil. :gjeiper:

Endret av henriett3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest henriett3

Mhm :tristbla:

Vi skal ha en kjempestor presentasjon av en kunstner på torsdag, og jeg har ikke begynt en gang! Vet ikke helt hvem jeg skal ha om heller. Kanskje Vincent Van Gogh eller hva han heter :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjaa, haha. Uheldig du er da! Hater presentasjoner, jeg...

Van Gogh ja.. :P

Picasso er heller ikke vanskelig å finne stoff om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Nei, men nå har det seg sånn at vi også skal male ett bilde av kunstneren.. Van Gogh er ganske enkel: bare å male en oransje blomst i en vase :D

Endret av henriett3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha såpass ja! Hadde noe liknende i USA... Måtte skrive 5 siders rapport om en kunstner og tegne et bilde i kunstnerens stil :o

Bare å ta noe enkelt ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest henriett3

Update! Har bestilt meg pc i kveld :) Etter mye om og men kom jeg frem til denne

Synes den var litt kul jeg :D

Men nå skal jeg legge meg. God natt drittunger :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettbrett ja.. Er ikke mini-pcer bedre?

Har ikke peiling jeg altså. :lol:

En god natt ønskes deg fra drittungen. :lol: Ja jeg er faktisk en drittunge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cookies, du... Useriøst!

Bare pass på å ikke bli hekta på spill! Da mister du vennene dine... Jeg er drittlei sånne folk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...