Gjest henriett3 Skrevet 24. august 2011 #141 Del Skrevet 24. august 2011 Det er sånn sammen med skolen. 3 timer før jul, og 4 etter :D Har i lekse til tirsdagen å lese 20 sider.. hmmf. Men det går sikkert greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. august 2011 #142 Del Skrevet 24. august 2011 Å så du får ikke båtlappen ennå da? Det er det vel forsåvidt ingen vits i å ha om vinteren heller.. 20 sider i hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 25. august 2011 #143 Del Skrevet 25. august 2011 Kan jo selvfølgelig ta eksamen når jeg vil, men velger å ta den i mai. Har lekse i båtførerprøven til tirsdag. Har jo selvfølgelig veldig mye annet og i lekse og da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 26. august 2011 #144 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Akkurat nå er jeg stuck in the middle of nowhere. Vi kan kalle det Plassen Gud Forlot. Jeg bruker ikke å hate noe så mye som jeg hater dette stedet. Grunnen er vel fordi jeg vokste opp her, og har mange dårlige minner herifra. De fleste (99,99999%) kom fra skolen. Jeg ble ikke mobba. Det turte de ikke, for de visste at jeg var langt over gjennomsnittet sterk. Men man kunne aldri stå for meningene sine, eller være bedre enn det som var "vanlig". Da ble man latterliggjort. Barneskolen gikk veldig bra. Jeg var i jentejengen og vi hadde det kjempemorsomt sammen. Men i slutten av 7 klasse, begynte jeg å merke at jeg hadde på en måte blitt eldre i hodet enn det de andre var. Jeg gadd ikke å være fjortiss med ti lag brunkrem i trynet, og et gedigent hår. Istedet var jeg meg selv og stod ved mine meninger. Sta var jeg også. I 8 klasse fikk jeg masse nye venner, men alle var falske. Kunne ikke si noe til dem før alle visste om det. Bestevenninner baksnakker hverandre også. Dette måtte jeg da leve med til 9 klasse. Da gadd jeg ikke mer. Vi flyttet til byen. I byen ble jeg godt tatt i mot, og fikk venner det gikk an å stole på. Har ikke snakket med de jeg gikk i klasse med før på veldig, veldig lenge. Men nå er jeg tilbake her da. På besøk med familien. Har vært her før uten å tenke så mye over fortiden, men i dag snakket jeg med venninner om det. Har ikke sagt det til noen før, så det var godt å få det ut. Jeg skal tilbake hit neste helg også, på en eller annen messe. Gruer meg litt til å se igjen de jeg gikk i klasse med. Men det går vel bra håper jeg. Da skal jeg jo også dra med venninnene mine. Har vært her kun i noen timer, men kjenner jeg er lei allerede. Gleder meg til å komme hjem på søndag. Men jeg overlever nok Beklager at det er rotete skrevet, og sikkert en hel del skrivefeil. :gjeiper: Endret 26. august 2011 av henriett3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 26. august 2011 #145 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Oi.. dobbeltpost Endret 26. august 2011 av henriett3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 28. august 2011 #146 Del Skrevet 28. august 2011 Update: Nå skal jeg hjem snart. Gleder meg. :gjeiper: Men først skal jeg gjøre litt lekser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 28. august 2011 #147 Del Skrevet 28. august 2011 Lekser i helga? Oida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 28. august 2011 #148 Del Skrevet 28. august 2011 Mhm Vi skal ha en kjempestor presentasjon av en kunstner på torsdag, og jeg har ikke begynt en gang! Vet ikke helt hvem jeg skal ha om heller. Kanskje Vincent Van Gogh eller hva han heter :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 28. august 2011 #149 Del Skrevet 28. august 2011 Åjaa, haha. Uheldig du er da! Hater presentasjoner, jeg... Van Gogh ja.. Picasso er heller ikke vanskelig å finne stoff om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 28. august 2011 #150 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Nei, men nå har det seg sånn at vi også skal male ett bilde av kunstneren.. Van Gogh er ganske enkel: bare å male en oransje blomst i en vase :D Endret 28. august 2011 av henriett3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 28. august 2011 #151 Del Skrevet 28. august 2011 Haha såpass ja! Hadde noe liknende i USA... Måtte skrive 5 siders rapport om en kunstner og tegne et bilde i kunstnerens stil :o Bare å ta noe enkelt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 28. august 2011 #152 Del Skrevet 28. august 2011 Hihi. Jeg er ikke kunstnerisk anlagt så jeg må velge noe enkelt og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 28. august 2011 #153 Del Skrevet 28. august 2011 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. august 2011 #154 Del Skrevet 29. august 2011 Lykke til med oppgaven Henriett3! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 29. august 2011 #155 Del Skrevet 29. august 2011 Thank you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. august 2011 #156 Del Skrevet 29. august 2011 Kos deg på skolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 29. august 2011 #157 Del Skrevet 29. august 2011 Høhø :gjeiper: Nei.. nå får jeg dra på butikken og kjøpe ingredienser til chocolate chip cookies. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 29. august 2011 #158 Del Skrevet 29. august 2011 Update! Har bestilt meg pc i kveld Etter mye om og men kom jeg frem til denne Synes den var litt kul jeg :D Men nå skal jeg legge meg. God natt drittunger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. august 2011 #159 Del Skrevet 29. august 2011 Nettbrett ja.. Er ikke mini-pcer bedre? Har ikke peiling jeg altså. En god natt ønskes deg fra drittungen. Ja jeg er faktisk en drittunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 29. august 2011 #160 Del Skrevet 29. august 2011 cookies, du... Useriøst! Bare pass på å ikke bli hekta på spill! Da mister du vennene dine... Jeg er drittlei sånne folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå