Gå til innhold

slim som avføring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier... slim som avføring. Gjennomsiktig. Livredd! ALDRI skjedd meg før, uansett diett eller sykdom. I tillegg: feber, kvalm, vondt i hodet (begynte for et par dager siden).

Kan noen berolige meg med at dette kanskje er normalt? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det trenger ikke bety noe alvorlig, men du bør dra til legen å få sjekket opp i det, i hvert fall med tanke på at du er dårlig på andre måter også... Det er mer krise om det er blod i avføringen, men jeg ville uansett tatt en tur til legen.

Har du vært i utlandet i det siste? Det kan være en lokal tarmsykdom... Eller det kan være Crohns sykdom eller Ulcerøs collitt, dette bør i hvert fall sjekkes om noen andre i familien sliter med tarmsykdommer.

Det kan også (noe som er mest sannsynlig) Bare være irritabel tarm, som kommer av mye stress..

Tro meg; det er ikke noe pinlig eller flaut i det hele tatt. De møter nok av merkelige folk i løpet av dagen. Dra til legen så slipper du å bekymre deg mer. Lykke til

Endret av altflyter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe utenlandsreise, heller ikke blod. Men det trenger altså ikke være farlig. Takk for beroligelse. Kan det være pga forstoppelse? Har hatt diare i et par dager, men kanskje det er diare+forstoppelse. Har tatt jerntilskudd, håper på at det er det. Men siden jeg har feber i tillegg blir jeg litt bekymra. Men takk. Drar til legen om et par dager hvis det ikke gir seg.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...