AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Som overskriften sier... slim som avføring. Gjennomsiktig. Livredd! ALDRI skjedd meg før, uansett diett eller sykdom. I tillegg: feber, kvalm, vondt i hodet (begynte for et par dager siden). Kan noen berolige meg med at dette kanskje er normalt?
altflyter Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 (endret) Det trenger ikke bety noe alvorlig, men du bør dra til legen å få sjekket opp i det, i hvert fall med tanke på at du er dårlig på andre måter også... Det er mer krise om det er blod i avføringen, men jeg ville uansett tatt en tur til legen. Har du vært i utlandet i det siste? Det kan være en lokal tarmsykdom... Eller det kan være Crohns sykdom eller Ulcerøs collitt, dette bør i hvert fall sjekkes om noen andre i familien sliter med tarmsykdommer. Det kan også (noe som er mest sannsynlig) Bare være irritabel tarm, som kommer av mye stress.. Tro meg; det er ikke noe pinlig eller flaut i det hele tatt. De møter nok av merkelige folk i løpet av dagen. Dra til legen så slipper du å bekymre deg mer. Lykke til Endret 5. august 2011 av altflyter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 Ikke noe utenlandsreise, heller ikke blod. Men det trenger altså ikke være farlig. Takk for beroligelse. Kan det være pga forstoppelse? Har hatt diare i et par dager, men kanskje det er diare+forstoppelse. Har tatt jerntilskudd, håper på at det er det. Men siden jeg har feber i tillegg blir jeg litt bekymra. Men takk. Drar til legen om et par dager hvis det ikke gir seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå