Gå til innhold

Mister min beste venninne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uff, er litt fortvilet her nå. Jeg holder på å miste min aller beste venninne :( Vi har vært som erteris i to år nå (Ja, er kanskje ikke så lenge, men vi har knyttet et veldig sterkt bånd). Jeg har aldri hatt en så god venn som henne, og hun har sagt det samme om meg (uten noe press).

Saken er den at jeg snart skal flytte et godt stykke unna, for å gå på skole. I det siste har denne venninnen (la oss kalle henne A) trukket seg veldig tilbake, og vi snakker nesten ikke med hverandre. Hun har imidlertid funnet en fin erstatning for meg. Ei som bor like ved. Hver gang jeg har kontaktet A på tlf, er hun sammen med denne nye venninnen (B). Jeg kjenner at jeg blir sjalu, frustrert, trist og lei meg. Samtidig skjønner jeg at hun vil ha ei ny venninne nå som jeg blir "borte". Venner er viktig! Men jeg er redd jeg har mistet henne for godt, og at hun ikke kommer til å være der når jeg kommer tilbake om et års tid.

Jeg vet at ingen her kan hjelpe meg, men det hjelper å skrive det ned. Kanskje har noen av dere noen ord?

Ps: Velger å være anonym fordi A kjenner navnet mitt her inne :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...