Gå til innhold

For lite kos...


Gjest Frustrert-

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert-

Min mann og jeg er veldig uenige i hvor mye nærhet og kos vi ønsker å ha...

Jeg er er den som definitivt ønsker mest!

Da vi ble sammen snakket vi mye om at begge ønsket masse kos, kyssing og sex....og slik var det det første året sammen.

Så begynte ting å endre seg. Han ønsket mindre og mindre intimitet.

Først fortalte han at han egentlig ikke likte å kysse...så det måtte stoppe helt. Ikke snakk om noe annet enn korte nuss lenger.

Så daler sexlysten hans... Og der har vi vel det største problemet nå.

Om jeg tar initiativ til sex sier han konsekvent nei, virkelig ALLTID! En skjelden gang i mellom kan han først avvise for å så ta initiativ selv et par timer senere.

Når vi først har hatt sex MÅ det gå MINST 3-4 dager før han klarer å gjøre det igjen.

Om jeg avviser han sier han bare at da får han hjelpe seg selv, og da vet jeg at det ikke blir noe som helst på lenge...Og når jeg fra før synes det er altfor lite som det er ønsker jeg ikke å si nei heller. Så han har vel bare opplevd å få avslag to ganger på alle årene vi har vært sammen.

Han ønsker heller ikke å holde på mer enn et par minutter, vil jeg lenger blir han sur ( ja faktisk) mens vi holder på og lurer på om jeg gjør det med vilje bare for å irritere han :(

Dette gjør at jeg stort sett aldri får max ut av dette selv....og det gjør vel bare behovet mitt enda større! At vi holder på lenge nok for at jeg skal ha en sjanse er seriøst bare et par ganger i året.

Nå er jeg så frustrert at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre!!!

Vi har det veldig bra sammen sånn ellers. Vi snakker masse sammen, bare ikke om dette. Vi sitter inntil hverandre og koser i sofaen. Det er bare kyssing og sexen som nesten er fraværende :(

Jeg har prøvd å ta dette opp, og da sier han bare at han ikke får til å gjøre det oftere enn han allerede gjør og at han sliter med potensen.

Men hadde han slitt med potensen hadde han vel ikke brukt så kort tid når vi først gjør det?

Jeg ønsker å være forståelsesfull og ser at det ikke bare skal være etter mine behov og ønsker, men jeg vet bare ikke hvordan jeg skal løse dette!

Vi er i midten av 30-årene om noen skulle lure :)

Er det noen som kjenner seg igjen, eller har noe som helst innspill til dette blir jeg veldig glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...