Gå til innhold

Det er såå vanskelig..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 22 år. Jeg har en bror som er et par år yngre enn meg, og to halvsøsken på pappa sin side som er 3 og 7 :) Pappa skillte seg for et halvt år siden og har allerede fått seg ny dame, fra et annet land. I det siste har han reist mye ned der, noe jeg ikke synes er så veldig gøy iforhold til de yngste søskna mine. Jeg synes at han må bruke den tiden han har på å være med de to små etter skilsmissen. han sier at han må få leve sitt eget liv og blir alltid sint når jeg nevner noe iforhold til dette.. Er dette normalt? Jeg unner selvfølgelig faren min alt godt. Faren min hadde visstnok ikke et kjempebra forhold til hun som var stemora mi de siste årene også..

- Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner ikke hva som er normalt, men faren din har det sikkert tøft og finner trøst i henne. Jeg tror du bør la han takle dette på sin egen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du har sagt ifra til din far om hva du synes, men nå for han gjøre som han vil. Han er en voksen mann og bør kunne ta egne valg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 22 år. Jeg har en bror som er et par år yngre enn meg, og to halvsøsken på pappa sin side som er 3 og 7 :) Pappa skillte seg for et halvt år siden og har allerede fått seg ny dame, fra et annet land. I det siste har han reist mye ned der, noe jeg ikke synes er så veldig gøy iforhold til de yngste søskna mine. Jeg synes at han må bruke den tiden han har på å være med de to små etter skilsmissen. han sier at han må få leve sitt eget liv og blir alltid sint når jeg nevner noe iforhold til dette.. Er dette normalt? Jeg unner selvfølgelig faren min alt godt. Faren min hadde visstnok ikke et kjempebra forhold til hun som var stemora mi de siste årene også..

- Ellen

Det er trist for søsknene dine, som ikke får så mye tid med pappaen sin. Sannsynligvis er dette en vanskelig periode for faren din, så det hjelper ikke å kritisere og klage. Men det er riktig å si i fra at søsknene dine savner ham og trenger ham. Faren din må få leve sitt liv, men det er ikke greit hvis han overser barna sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...