Gå til innhold

Vil du at


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil du at menn skal beskytte deg eller "klarer du deg selv" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katten.

Madammen er veldig selvstendig, men jeg tror vi begge elsker følelsen av når vi ligger i sengen og jeg slynger meg rundt henne.

Jeg elsker ihvertfall den, selv om det er jeg som har den beskyttende rollen og posisjonen, føler jeg det samtidig som at hun beskytter meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si annet enn at jeg liker at kjæresten min beskytter meg og passer på meg. Hvem liker vel ikke det? Dette betyr jo ikke at jeg ikke klarer meg på egenhånd, men koselig at han passer på meg :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid vært litt "klare selv" jente. Men noen ganger leker jeg litt blond/uskylldig/jomfru i nød, sånn at mannen min kan føle seg litt nyttig :fnise: Men det funker egentlig ikke. Har vært på en del konserter der menn har begynt å gjøre ting jeg ikke liker, og da har jeg sakt ganske klart i fra.

Endret av mirandaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Klarer meg helt fin selv og ønsker ikke at min mann skal beskytte meg.

Det jeg derimot ønsker er at han backer meg opp dersom det trengs, at han er der for meg og støtter meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer meg helt fin selv og ønsker ikke at min mann skal beskytte meg.

Det jeg derimot ønsker er at han backer meg opp dersom det trengs, at han er der for meg og støtter meg.

Kunne ikke vært mer enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarer meg egentlig helt fint selv, men syns det er deilig å føle seg litt "beskyttet" i blant også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er såpass selvstendig at jeg klarer meg helt fint selv! Men joda, tanken på å føle seg trygg og beskyttet er jo selvfølgelig kos :) Bare jeg får leve livet mitt uten at han hele tiden skal være overbeskyttende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...