Gå til innhold

oen som har skrevet en mail, brev eller en sms til eksen sin i raseri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hører venninner som har skrevet lange brev til eksen sin om hvor dust han er osv. Fikk meg til å tenke at det er sikkert deilig å få det ut der og da, men at jeg personlig kommer til å angre som en hund hvis jeg skulle skrevet mye stygt til han..

Så da må jeg spørre her av ren nysgjerrighet :gjeiper: : Har du skrevet en mail, et brev eller en sms til eksen sin i raseri? Fikk du svar? evt hva? Gjorde det ting bedre for DEG eller værre? Hvordan er forholdet mellom dere nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eksen min var utro mot meg, og jeg fikk vite det av min venninne. Prøvde å ringe han flere ganger uten å få svar. Var rimelig forbanna på han. Prøvde å få tak i han i to dager eller noe sånt (bodde ett stykke fra hverandre, så å dukke opp døren var uaktuelt), og når jeg til slutt ble lei av at han aldri tok telefonen, så sendte jeg en laaaang melding om hva jeg hadde hørt og hva han hadde gjort.

Merkelig nok dukket han opp på min dør fort som faen.

Jeg har ingen kontakt med han i dag. Jeg kjente jenta han hadde pult på også, som egentlig var en god venninne av min bestevenninne. Sendte en relativ stygg melding til henne også om hva jeg synes om det hun hadde gjort. Av henne fikk jeg bare unnskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke som jeg kan huske. Men jeg mener at sånne ting burde man holde for seg selv, egentlig. Selv om det sikkert er uendelig godt å få sagt hva man mener ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte denne til (h)eksen etter at hun sendte meg en serie med meldinger i fylla.

Edda Bedda Bluse

Sånne sure meldinger er bare stress, ikke verdt ett svar en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,men jeg har fått en slik rasende mail av en eks rett etter at det ble slutt :gjeiper: Valgte å overse det og ikke svare på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en ex akkurat, men en svært nær venn som løy for meg over en lang periode.

Jeg blir rasende, men jeg blir "kald", og faktisk svært kontrollert. Så jeg fikk et svar, i samme tone. Fortsatte i et halvt år med mailer frem og tilbake, og når er alt som normalt mellom oss igjen.

En annen venn angrer jeg litt på at jeg aldri sendte en slik mail til mens det fortsatt var ferskt. Kanskje vi kunne ha fikset ting. Nå er det snart tre år siden, og jeg ser det slaget som tapt. Men etter det jeg ser på facebook har vedkommende blitt såpass ulik meg selv at jeg tviler på at vi hadde fungert rundt hverandre uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En eks av meg ringte meg og skjelte meg ut noe voldsomt etter det ble slutt. Han ringte meg på morgenen etter å ha sittet alene med tankene en hel natt. Jeg holdt egentlig kjeft under hele samtalen og lot han blåse ut gørra, så snakket vi ikke sammen på ett år, og nå er vi gode venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte avgårde en skikkelig ond mail til min eks etter at jeg fant ut at han hadde vært utro. Det var super digg!! Han kommenterte i en samtale vi hadde litt senere ang datteren vår at han skulle svare, og jeg sa at han ikke skulle bry seg med å svare, fordi jeg ikke gadd å høre på svadaet hans. Jeg sa også at jeg mente hvert ord, og det gjør jeg den dag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...