Ms.Mx Skrevet 24. oktober 2012 #81 Skrevet 24. oktober 2012 Husker å ha lest at med måling av tykkelse på håndleddet kan man finne ut hvordan beinbygning man har. At hvis tommel og lillefinger overlapper hverandre har man lett beinbygning, rører tuppene hverandre har man medium og når de ikke hverandre engang så har man kraftig beinbygning. Say what??? Jeg sitter og kikker på hånda mi men kan ikke forstå hva du mener med at tommel og lillefinger overlapper. Kan ikke se for meg at noen skal ha problemer med å røre tommel og lillefinger så sant det ikke er noe veldig galt med hendene deres.
Cathrine88 Skrevet 24. oktober 2012 #82 Skrevet 24. oktober 2012 Say what??? Jeg sitter og kikker på hånda mi men kan ikke forstå hva du mener med at tommel og lillefinger overlapper. Kan ikke se for meg at noen skal ha problemer med å røre tommel og lillefinger så sant det ikke er noe veldig galt med hendene deres. Det er nok meningen at du skal måle tykkelsen på håndleddet ved å holde tommel og lillefinger på motsatt hånd rundt det. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #83 Skrevet 24. oktober 2012 Etter å ha lest noen av innleggene her, så gremmer jeg meg over en BMI på 24,05. Vil bli tynnere. Anonym poster: ce46af23be8e73851aca3e4224d2f144
Mb26 Skrevet 25. oktober 2012 #84 Skrevet 25. oktober 2012 Dette her er så ufattelig trist og dere er voksne mennesker?
Mb26 Skrevet 25. oktober 2012 #85 Skrevet 25. oktober 2012 Hva med BMI 17........ Da er du enten syk, eller.... syk?
Gjest NozMonster Skrevet 25. oktober 2012 #86 Skrevet 25. oktober 2012 Da er du enten syk, eller.... syk? .........eller naturlig veldig slank.. 7
Hapa Skrevet 26. oktober 2012 #87 Skrevet 26. oktober 2012 Denne tråden er en hyllest til slanke jenter... De er ufattelig deilige Bmi ¨på 21, store bryster og vakkert ansikt, det er det beste som finnes!!! Elsker dere... Personlighet er noe dritt, eller...? Det er bra å holde seg sånn nogenlunde i form, det gjelder oss alle! Men jeg foretrekker jenter med "normal" kropp eller med litt ekstra. Kunne ikke tenke meg å være sammen med ei som er så opptatt av kropp at hun ikke kan ta seg et kakestykke eller en sjokoladebit sammen med meg på en onsdag :-)
Gjest Gunfreak Skrevet 26. oktober 2012 #89 Skrevet 26. oktober 2012 Falt utenfor her gitt...22,5 oh no! end of the world!
Gjest Kaxxy Skrevet 26. oktober 2012 #90 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Da er du enten syk, eller.... syk? Hva i helvete? 46 kg og 164 cm er ikke særlig uvanlig. Hva får deg til å komme med en slik uttalelse? Jeg ble født slik, og uansett hva jeg spiser er jeg slik. Jeg spiser 200g sjokolade hver dag, oboy, masse fett på maten, alle måltidene man skal - jeg bare er slik. Dessuten, har du handlet på nelly.com før? Der vil du se at det er utrolig mange med de samme målene som meg, under i kommentarfeltene på diskusjon om kledende vil passe dem. Og, har du tatt til betraktning feks de fleste asiatere, deres høyde og vekt? at flertallet av dem har slike, om ikke enda mindre mål? har du tatt til betraktning beinbygning og muskelmasse for en slik uttalelse? Ikke? Og, til ettertanke: hva om jeg skrev det samme til en overvektig? "Da er du syk eller... syk".. Da hadde det blitt baluba, da! Hele KG ville klikket og alle venner til personen hadde klikket. Og vet dere, det hadde nok mest sannsynlig blitt avisskriverier. Hvorfor er det legitimt og "tøft" å være feit, men ikke tynn? Slik som de der undertøy-fb-bildene tykke kvinner legger ut, og de får 1mill likes og kommentarer som "stå på!!!". Dobbeltmoral på sitt verste Endret 28. oktober 2012 av Kaxxy 7
Eriks Skrevet 26. oktober 2012 #91 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Hva får deg til å komme med en slik uttalelse? Jeg ble født slik, og uansett hva jeg spiser er jeg slik. Jeg spiser 200g sjokolade hver dag, oboy, masse fett på maten, alle måltidene man skal - jeg bare er slik. Vet ikke om du er fornøyd med vekta eller ikke, men dersom du ikke er det, legg til 2l helmelk daglig i tillegg til det du spiser nå. Da skjønner du fort at "uansett hva jeg spiser"-tankegangen er helt feil. Ellers enig med resten av innlegget. Endret 26. oktober 2012 av Eriks
Gjest Gunfreak Skrevet 26. oktober 2012 #92 Skrevet 26. oktober 2012 Da er du enten syk, eller.... syk? Finnes jenter som er veldig tynne naturlig, det er en kropps type som alle de andre, Så lenge vekta ikke går utover kropps funksjoner som mensen osv, er de ikke syke! 4
Gjest NozMonster Skrevet 26. oktober 2012 #93 Skrevet 26. oktober 2012 Hva i helvete? 46 kg og 164 cm er ikke særlig uvanlig. Hva får deg til å komme med en slik uttalelse? Jeg ble født slik, og uansett hva jeg spiser er jeg slik. Jeg spiser 200g sjokolade hver dag, oboy, masse fett på maten, alle måltidene man skal - jeg bare er slik. Dessuten, har du handlet på nelly.com før? Der vil du se at det er utrolig mange med de samme målene som meg, under i kommentarfeltene på diskusjon om kledende vil passe dem. Og, har du tatt til betraktning feks de fleste asiatere, deres høyde og vekt? at flertallet av dem har slike, om ikke enda mindre mål? har du tatt til betraktning beinbygning og muskelmasse for en slik uttalelse? Ikke? Og, til ettertanke: hva om jeg skrev det samme til en overvektig? "Da er du syk eller... syk".. Da hadde det blitt baluba, da! Hele KG ville klikket og alle venner til personen hadde klikket. Og vet dere, det hadde nok mest sannsynlig blitt avisskriverier. Hvorfor er det legitimt og "tøft" å være feit, men ikke tynn? Slik som de der fæle undertøy-fb-bildene tykke kvinner legger ut, og de får 1mill likes og kommentarer som "stå på!!!". Dobbeltmoral på sitt verste så entusiastisk du var da.. nesten så jeg merket energien din helt hit jo Men jeg er enig i hva du skriver..... det som er så irriterende er at så innmari mange normalvektige og overvektige ikke forstår/tror på at det er like sårende å høre at du ser sykelig tynn ut som det er å høre at du er overvektig/feit... Vi to har foresten akkuratt de samme målene- så jeg må si jeg er nyskjerriig på hvordan kroppen din ser ut, fordi det er så fascinerende å se hvor forskjellige kropper kan være, tross for samme høyde og vekt. sååååh- du har ikke lyst til å legge ut bilde i kroppstråden da?
Gjest Kaxxy Skrevet 26. oktober 2012 #94 Skrevet 26. oktober 2012 legg til 2l helmelk daglig i tillegg til det du spiser nå. ja, jeg vil gjerne gå noen kg opp fordi de gangene jeg kommer oppi 48-49 er energien bedre, på en måte. liker ikke melk, men drikker 2 glass helmelk om dagen blandet med oboy!
Gjest Kaxxy Skrevet 26. oktober 2012 #95 Skrevet 26. oktober 2012 så entusiastisk du var da.. nesten så jeg merket energien din helt hit jo Men jeg er enig i hva du skriver..... det som er så irriterende er at så innmari mange normalvektige og overvektige ikke forstår/tror på at det er like sårende å høre at du ser sykelig tynn ut som det er å høre at du er overvektig/feit... Vi to har foresten akkuratt de samme målene- så jeg må si jeg er nyskjerriig på hvordan kroppen din ser ut, fordi det er så fascinerende å se hvor forskjellige kropper kan være, tross for samme høyde og vekt. sååååh- du har ikke lyst til å legge ut bilde i kroppstråden da? Takk! Kan jeg godt gjøre! Jeg har mange bilder av ansiktet lagt ut på kg, bosted og navn er ikke hemmelig, men pysj, sure why not! kroppstråden, 10 min!
Eriks Skrevet 26. oktober 2012 #96 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) ja, jeg vil gjerne gå noen kg opp fordi de gangene jeg kommer oppi 48-49 er energien bedre, på en måte. liker ikke melk, men drikker 2 glass helmelk om dagen blandet med oboy! 2l helmelk med Oboy per dag, da. Edit: Etter å ha sett bildet i kroppstråden synes jeg vekten er helt passe som den er nå, men helmelk fungerer fint om man ikke klarer å gå opp ved å spise nok mat. Endret 26. oktober 2012 av Eriks
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå