Gå til innhold

Hva tenker menn om kvinner


Gjest Madelene1

Anbefalte innlegg

Gjest Seniorita

Jeg leste i et tråd der temaet var "Hva tenker menn om kvinner med barn?"

Med engang jeg jeg leste overskriften, tenkte jeg, hm, hva tenker menn om kvinner?

Og kvinner om menn?

Selv tenker jeg: Menn er sterke og modige og er her på jorden for å beskytte kvinner. Hjelpe dem i nød og ta vare på familien.

Kjekke og barske. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heloise

Jeg tenker ikke så mye om menn. Kjønn tenker jeg ikke så mye på. Er bra og dårlige folk over alt, uansett kjønn. Ser ikke på menn som sterkere enn kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi menn tenker at det hadde vært deilig å ta vare på en pen jente. Det er nok ikke tilfeldig at popartister sier det er mange pene jenter i Norge. Snittet her er ganske høyt. Det er ikke bare positivt, mange gutter føler dere jenter er for pene for oss. Derfor sliter mange gutter med selvtillit og sjenanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig svar, men jeg vet ikke om jeg tenker noe spesielt om gutter.

Skal jeg generalisere og være litt useriøs, som denne tråden legger opp til, så tenker jeg vel at det er typisk gutter å snakke litt mindre om følelsene sine, og at gutter generelt liker motor og rå humor bedre enn jentene. Og sex.

Men så stemmer det jo ikke likevel, for jeg har haugevis av eksempler hvor det plutselig er omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann til kvinner:

BLI FERDIG!

Gjelder i nesten alle situasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Kvinneguiden tenker menn at alle kvinner er feite, og at alle menn er homofile både innerst inne og ytterst ute. Sånn cirka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Jeg tenker at vi er like forskjellige som dag og natt, selv om solnedgang og soloppgang selvfølgelig eksisterer.

Selvfølgelig har KG kraftig senket min tiltro til menneskeheten - på et generelt grunnlag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at vi er like forskjellige som dag og natt, selv om solnedgang og soloppgang selvfølgelig eksisterer.

Selvfølgelig har KG kraftig senket min tiltro til menneskeheten - på et generelt grunnlag.

Det er skjebnen til de fleste av oss her inne, dessverre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...