Gå til innhold

30 år og har hatt 12 partnere - er det mye for en dame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med min 12.partner i livet nå. Vi har nettopp gjort det slutt, og han flytter langt avsted imorgen.

Er 12 partnere for en 30 år gammel dame mye?

Min første kjæreste fikk jeg som 19 åring, og etter det har jeg hatt en ny hvert år.

Det korteste forholdet varte 1 mnd, og det lengste varte kanskje 9 mnd.

Hver gang jeg har møtt noen, har jeg følt at det var den rette. Nå hadde jeg endelig funnet noen å leve livet sammen. Men likevel så går det ikke som man vil.

Jeg har fortsatt ikke gitt opp håpet, og lar ting gå som det går. Skal nyte singeltilværelsen fremover, og leve nuet. Så håper jeg at nr.13 blir mannen i livet mitt.

Hva hadde du som mann sagt om du møtte drømmedamen, og du fant ut at du var nr.13?

Jeg har aldri hatt ONS, kun seriøse forhold som dessverre ikke utviklet seg til noe mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det viktigste er at du selv er komfortabel med antallet ditt, men du må nok være forberedt på at enkelte vil synes at det er alt for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at du selv er komfortabel med antallet ditt, men du må nok være forberedt på at enkelte vil synes at det er alt for mange.

Nei, jeg angrer ikke på noen av de, for jeg var veldig forelsket hver gang jeg var sammen med hver og en av de. Vi skiltes alltid som venner, selv om det var vondt og trist...

Hver gang trodde jeg at jeg hadde møtt den rette, men så ble det ikke sånn.

Jeg føler iallfall ikke at det er ille i det hele tatt. Føler heller at det er et vanlig tall. Men om jeg ikke møter Mannen i livet mitt snart, vil jo tallet stige for hvert år som går. Jeg vil jo ikke avvise noen jeg liker heller, for det kan jo hende han er den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo ikke avvise noen jeg liker heller, for det kan jo hende han er den rette.

Du kan jo prøve å bli bedre kjent med en mann før dere har sex? Så kanskje du får en anelse om han er mannen i ditt liv? :)

Ellers syns jeg ikke at 12 er mange når du er 30 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve å bli bedre kjent med en mann før dere har sex? Så kanskje du får en anelse om han er mannen i ditt liv? :)

Ellers syns jeg ikke at 12 er mange når du er 30 år.

Ja, men jeg blir jo alltid kjent med en mann før vi har sex. Men når det går 1-2 mnd og vi har vært mye sammen, så ender det jo med sex ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er veldig mange.. :) Tror ikke jeg hadde gått inn i ett forhold med ei dame som hadde vært sammen med 12 stk før meg. Men hver sin greie!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er veldig mange.. :) Tror ikke jeg hadde gått inn i ett forhold med ei dame som hadde vært sammen med 12 stk før meg. Men hver sin greie!

Spør du partnerene dine om hvor mange de har hatt? Hadde det vært helt uaktuelt selv om du var veldig interessert i dama?

Noen av de jeg har vært sammen med har ikke vært interessert i antallet, men andre har spurt.

Han jeg var sammen med sist hadde bare hatt 3 lange forhold før meg, og han er 40..

Men hva gjør jeg om jeg møter på en ny om en tid. Hvordan skal jeg vite om han er den rette eller ikke? Det føles rett hver gang jeg har involvert meg. Skal jeg bare avvise alle og holde meg singel en lengre periode? Da kan det hende at jeg går glipp av en som var rett for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er mye! Og det at du kun har hatt forhold og aldri har hatt sex med noen du ikke har vært/har planer om å bli i forhold med står det respekt av! Jeg er like gammel som deg, har bare litt lavere antall partnere og alle unntatt én har vært uten at jeg har vært sammen med dem.

Dessuten kult at du føler du kan kalle deg dame. Jeg tror jeg kommer til å føle meg som jente i årevis. Damegrensa vokser med fem år eldre enn meg hele tida, hehe!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Jeg synes faktisk 12 forhold i løpet av 11 år, og alle etter at en er kommet sånn noenlunde "i voksen alder" (dvs ikke er fjortis lenger), er litt mye. Da ville jeg stilt spørsmål ved:

1. evnen til å forplikte seg

og

2. kritisk sans i letingen etter en partner

På den annen side reagerer jeg på ingen måte på at en 30-åring har hatt 12 sexpartnere...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente23

Jeg syns det er veldig mange.. :) Tror ikke jeg hadde gått inn i ett forhold med ei dame som hadde vært sammen med 12 stk før meg. Men hver sin greie!

Jeg er 23 år og har 12 stk. Har kun vært i et kort forhold, så synes ikke det er mye. Hadde jeg holdt på med deg og du hadde spurt meg om hvor mange jeg hadde hatt, ville jeg sagt 6 stk... haha. LOSER! Vi jenter lyver i hytt og pine om ant partnere. :) Alle mine venninner har et sted mellom 5 og 25 stk..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg holdt på med deg og du hadde spurt meg om hvor mange jeg hadde hatt, ville jeg sagt 6 stk... haha. LOSER! Vi jenter lyver i hytt og pine om ant partnere. :)

Snakk for deg selv, fjortis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk for deg selv, fjortis!

Ojda... Ordet "fjortis" tror jeg at jeg sluttet å bruke den gang jeg rundet 18. :) Du som er under 18 burde kanskje holde deg unna voksne forum?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mye i forhold til hva?

Jeg synst ikke det er noe problem ihvertfall. Det er jo jenter som lett tar 12 stk i løpet av en sommerferie. Sier ikke at det er galt heller, bare nevner det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si som spinell at jeg heller ville reagert på at du har vært i så mange forhold, og følt at alle var "den rette", enn at du har hatt sex med 12 stykker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spør du partnerene dine om hvor mange de har hatt? Hadde det vært helt uaktuelt selv om du var veldig interessert i dama?

Noen av de jeg har vært sammen med har ikke vært interessert i antallet, men andre har spurt.

Han jeg var sammen med sist hadde bare hatt 3 lange forhold før meg, og han er 40..

Men hva gjør jeg om jeg møter på en ny om en tid. Hvordan skal jeg vite om han er den rette eller ikke? Det føles rett hver gang jeg har involvert meg. Skal jeg bare avvise alle og holde meg singel en lengre periode? Da kan det hende at jeg går glipp av en som var rett for meg..

Selvfølgelig kommer det opp hvor mange man har vært i forhold med før eller siden. Om man har hatt 12 på 11 år, syns jeg man går for fort fram, da burde man heller roe ned og bli kjent med personen før man går inn i det forholdet.

Jeg er 23 år og har 12 stk. Har kun vært i et kort forhold, så synes ikke det er mye. Hadde jeg holdt på med deg og du hadde spurt meg om hvor mange jeg hadde hatt, ville jeg sagt 6 stk... haha. LOSER! Vi jenter lyver i hytt og pine om ant partnere. :) Alle mine venninner har et sted mellom 5 og 25 stk..

Jøss, man skulle virkelig ikke tro du var 23, og jeg tviler jeg hadde engang holdt på deg, pga måten du snakker på;)

Jeg hadde ikke klart å hatt ei dame som har vært sammen med så mange og kun var 30 år, for det tyder i mine øyne på at hun er veldig lite uavhengig, og ikke klarer å være alene. Om man har vært i forhold med 25 stk når man er 23år, så er det no galt.. :)

Du har fått med deg at det er snakk om forhold, og ikke sexpartnere, sant?

Endret av Daniel84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med min 12.partner i livet nå. Vi har nettopp gjort det slutt, og han flytter langt avsted imorgen.

Er 12 partnere for en 30 år gammel dame mye?

Min første kjæreste fikk jeg som 19 åring, og etter det har jeg hatt en ny hvert år.

Det korteste forholdet varte 1 mnd, og det lengste varte kanskje 9 mnd.

Hver gang jeg har møtt noen, har jeg følt at det var den rette. Nå hadde jeg endelig funnet noen å leve livet sammen. Men likevel så går det ikke som man vil.

Jeg har fortsatt ikke gitt opp håpet, og lar ting gå som det går. Skal nyte singeltilværelsen fremover, og leve nuet. Så håper jeg at nr.13 blir mannen i livet mitt.

Hva hadde du som mann sagt om du møtte drømmedamen, og du fant ut at du var nr.13?

Jeg har aldri hatt ONS, kun seriøse forhold som dessverre ikke utviklet seg til noe mer..

Tallet kunne jeg vel sett bortfra selv om jeg føler det er litt i overkant. Men alt i alt hadde jeg vel egentlig reagert på at du har hatt 12 "seriøse" forhold i voksen alder. Altså, du forelsker deg tydligvis svært lett og det tar tydligvis kort tid til det går i oppløsning - får fjortiss vibber deluxe. Det skurrer for min del og jeg hadde hatt store vansker for å tro det skulle bli på noen annen måte den 13 gangen. Hadde faktisk reagert mindre på det om 4 av partnerene dine var ONS.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Som et par andre har nevnt så hadde jeg heller reagert på at du har hatt 12 "seriøse" forhold som du alle har trodd har vært den rette, og det i løpet av en periode på 11-12 år! Det må ha vært veldig korte forhold, i tillegg så kan du umulig ha vært lenge singel mellom hver gang før neste Mr. Right sa hallo.

Beklager, men det er faktisk vanvittig morsomt med slike som deg som skal slå seg på brystet med at de bare har sex i forhold, men så er de jo desto "løsere" med hvem de går inn i forhold med da :fnise: Heller tilfeldig sex enn tilfeldige kjærester!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 12 forhold iløpet av de siste 12 årene!

Nå er det slik at jeg ikke vil ha ONS, fordi det ikke er noe for meg. I begynnelsen av 20-årene varte forholdene mine i 1-4 mnd. Jeg gikk kanskje over et halvt år som singel før jeg møtte en ny. Men de siste forholdene mine har vart lenger. Han jeg var sammen med nå varte i 9 mnd.

Men samme det! Poenget er at jeg vil så gjerne møte noen som blir i noen år - gjerne resten av livet. De fleste av vennene mine har vært i samme forhold i kanskje 10-12 år nå, og har etablert seg ganske godt.

Jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt, men når jeg er singel så kommer jeg lett i kontakt med menn. Jeg tar ikke den første og beste jeg ser, men når jeg prater med en mann og vi finner tonen, velger jeg å satse på han om han er interessert.

Når det har blitt slutt mellom meg og en mann, skiller vi alltid som venner. Men jeg har alltid kjærlighetssorg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...