Gå til innhold

Er han interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en på fallskjermkurset mitt i sommer, og etterhvert så ble det på en måte oss to. Har aldri møtt en så sjenert og tilbaketrukket person så derfor er dette litt vanskelig..han bor selvfølgelig et godt stykke fra meg i tillegg..men da han reiste fra kursplassen så fikk jeg melding dagen etterpå og kjapt etter kom meldinge rom at han ikke hadde det no gøy uten meg, savner deg og glad i deg og blablabla...og det ble til at jeg reiste opp til han helga etter hvor jeg møtte hele familien og greier..han har også sagt at han syns det er vankselig å sette ord på følelser men det syns jeg også:(...men da jeg reiste fra han så klarte han å spør hva som ville skje med oss fremover...så dro jeg ..

så har han sagt ( på melding ) at han er glad i meg og vil være med meg...han skulle reise til magaluf nå og var derfor først hos meg i 3 dager og det var utrolig koselig, men ennå er han veldig sjenert og innadvendt ...men han inkluderer meg i livet sitt og snakker om at jeg må treffe vennene hans, og når han får melding av mor si så sier han det og hilser fra ho også videre...hadde håpt vi kunne prate litt om oss, men e tør ikke å ta initativ så da han dro så fikk vi ikke pratet, vi sa bare at vi var glad i hverandre.

Nå han han vært på guttetur på dag 3, og har selvfølgelig ikke hørt fra han...har virkeig fått følelser for han og lurte på om det går ann at jeg etterhvert, om noen dage rkan sende en "savner deg, håper dere koser dere masse"- melding`? :)Eller er det sånn at ettersom jeg ikke hører fra han så har han bare glemt meg?

Noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Njææ, han har jo gitt veldig uttrykk for at han er interessert.

Gutter er gjerne flinkere til å "være der de er". Er de opptatt med kamerater så tenker de ikke så mye på jenter. Er de sammen med en jente tenker de ikke så mye på kamerater.

Ofte veldig enkle mennesker som man behøver å analysere :)

Når han kommer hjem fra guttetur får du sikkert høre hva han føler igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sagt mye om hva han føler. Synes jeg. Bare gi han litt tid og la han nyte gutteturen. Du hører nok noe fra han snart igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...