Gå til innhold

Typen.......


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På hjemmebane er det sånn at om jeg sier noe "glemmer" han det alltid.

Om andre kvinner sier noe til han husker han det.

Hvorfor er det sånn?

Noen som kan komme med en grunn til at han er sånn?

Er andre kvinner mer interessante enn meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt mulig. Vet ikke hva jeg skal si som eks. fordi det er alt mulig.. Men sier andre jenter noe husker han det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sitte å fortelle en historie (eks.) om meg og ei venninne gjorde på byen. da sitter han bare å nikker og kommer med korte svar som "ja, åja, det var kjedelig" osv...

Om vi så hadde møtt den venninnen og hun hadde sagt det samme hadde han vært mye mer interessert i å delta i samtalen..

om vi sitter å ser på AFV ( noe jeg elsker) ler han ikke. Når ei venninne var på besøk og vi så det så lo han som bare det!

Når jeg sier at "vi må på NAV", glemmer han (ofte) det.

Sier ei annen det så husker han det garantert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du legger nok bare ekstra godt merke til ting han glemmer og ting han husker andre sier.

Man skal ikke bruker ordet "alltid" og "aldri", for det stemmer sjeldent.

Snakk med kjæresten din om du virkelig mener at dette er et reelt problem. Det kan jo rett og slett hende at kjæresten din er så trygg på deg at han kan tillate seg å være sløv med deg. Til slutt blir kjærester litt som familiemedlemmer ellers: man viser de verste sidene av seg selv til dem man står nærmest - nettopp fordi man er trygg.

Men snakk med kjæresten din om dette hvis det fortsetter å plage deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakker du veldig mye? Da kan det vel hende at han etterhvert har begynt å "lukke øra" og dermed går glipp av viktig informasjon også. :fnise:

Jeg påstår ikke at det er riktig av han altså, men i noen tilfeller er det forklaringa når en av partene har sluttet å høre etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at han syns andre kvinner er mer interessante enn meg.

Blir veldig såret....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du jabber mye heletiden er det lett for menn (og kvinner) å lukke ørene en stund.

Prøv å si ting så konkret og enkelt (ikke fortell noen bakgrunnshistorie om hvorfor/hvordan) som mulig mens han ikke er opptatt med noe og du er sikker på at han får det med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at han syns andre kvinner er mer interessante enn meg.

Blir veldig såret....

Det kan jo hende at det ikke er slik....men jeg ville anbefalt å snakke med han om dette. Det vil bli lettere for både deg og han, å vite hva dere føler. Dersom det er noe han misliker eller du, så finner dere et svar på det ganske snart og kommmer til en enighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

På hjemmebane er det sånn at om jeg sier noe "glemmer" han det alltid.

Om andre kvinner sier noe til han husker han det.

Hvorfor er det sånn?

Noen som kan komme med en grunn til at han er sånn?

Er andre kvinner mer interessante enn meg?

Neida, det er nok ikke det at andre kvinner er så mye mer interessante enn deg.

Sånn er min mann også.

Ikke bare beskjeder han glemmer, men om jeg forteller han svaret på noe han lurer på så er det som at han ikke helt tror på meg....helt til han får høre det fra noen andre.

Eller jeg kommer med et forslag, men det er ikke interessant før det har gått en stund og glemt at forslaget opprinnelig var mitt osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prater en del, men kan ikke skjønne hvorfor det skal være så mye mer interessant å høre på andre kvinner snakke. Det jeg sier går inn det ene øret og ut det andre (føler jeg)..

Er menn virkelig sånn eller har han gått lei av meg?

Jeg må jo nesten mase på at vi skal ha sex også. Tar ikke jeg initiativ til sex og det bare er opp til han, har vi sex en gang i uken (om jeg er heldig)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prater en del, men kan ikke skjønne hvorfor det skal være så mye mer interessant å høre på andre kvinner snakke. Det jeg sier går inn det ene øret og ut det andre (føler jeg)..

Det har neppe noe med at det er mer interessant å høre andre kvinner snakke, men med deg føler han nok, som noen nevnte, at han kan være mer seg selv og slappe mer av.

Er menn virkelig sånn eller har han gått lei av meg?

Ja, veldig mange menn (og kvinner) er sånn. Spesielt hvis du snakker veldig mye og han er sliten for tida. Da er det lett at han bare ser på pratinga som bakgrunnsstøy som han ikke trenger å konsentrere seg noe særlig om. Trist, men sant.

Jeg må jo nesten mase på at vi skal ha sex også. Tar ikke jeg initiativ til sex og det bare er opp til han, har vi sex en gang i uken (om jeg er heldig)!

Dette får det jo også til å høres ut som om han er veldig sliten for tida, har han det veldig travelt med jobb/studier eller har han mye stress og mye å tenke på? Bekymringer?

Jeg syns du burde ta det opp med han, spør om det er noen spesiell grunn til at han er så fraværende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jobber og vi har et lite barn på noen mnd. Men når det er sagt så var han sånn før vi fikk barn og..

På jobben gjør han ikke mye.. I den jobben han har er det mange som har ferie, så det er ikke så mye for han å gjøre på jobb annet enn å sitte å surfe på internett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jobber og vi har et lite barn på noen mnd. Men når det er sagt så var han sånn før vi fikk barn og..

På jobben gjør han ikke mye.. I den jobben han har er det mange som har ferie, så det er ikke så mye for han å gjøre på jobb annet enn å sitte å surfe på internett...

Da kan det vel hende det er på grunn av barnet? Hvis h*n bare er noen måneder gammel så blir det kanskje en del våkenetter, og i tillegg har han kanskje ikke blitt helt vant med den store omveltningen i livet det å få et barn faktisk er. Hvis det begynte når du var gravid altså.

Det er jo mye å tenke på og mye å bekymre seg over når det gjelder en baby.

Men jeg syns altså du bør ta det opp med han, han er jo den eneste som kan svare på hva som er årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Først må jeg si, takk til dere som har svart.

Jeg har snakket med han og han sier at han ikke glemmer så ofte som jeg sier og at jeg overdriver (kanskje jeg gjør det, men for meg så føles det ikke ut som det).

Når det kommer til sexen sier han at vi har mye sex, og ja, det stemmer jo, men det er fordi at jeg nesten "presser" han til å ha sex.

Hadde det vært opp til han, hadde vi vel hatt det en gang i uken, om jeg er heldig!

Når det kommer til vår baby tror jeg ikke at hun er "årsaken", siden han var sånn før jeg ble gravid også.. Det er alltid jeg som maser og vil ha sex, han vil egentlig bare sitte framfor daten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at han syns andre kvinner er mer interessante enn meg.

Blir veldig såret....

Han hører ikke skravla gå på de andre kvinnene hver eneste dag. Mange menn blir litt småslitne av blablablablabla hele tiden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...