Gå til innhold

Er så forvirret og engstelig


lunem

Anbefalte innlegg

Har nå gått en uke over IKM, og testene blir fortsatt negative.. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning mellom 9 - 12 juli, pga EL slim. Omtrent en uke etter EL fikk jeg noe brunt utflod og et par dråper med blod jeg tolket som festeblødning, pluss endel smerter nederst i magen. Tenker at det kanskje kan være at kroppen min produserer HCG sent, og at det er derfor jeg får negative tester..

Humøret detter jo ned når jeg aldri får positiv test, men har på følelsen at det er noe på gang.. Har ikke hatt tegn til symptomer som jeg hat lagt merke til, men kjenner endel murringer i magen.

Er det noen som har vært borti lignende?

Når bør jeg kontakte lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg hadde første mensdag i siste periode 31. januar, og burde då få mensen ca 2. mars med min syklus. Men testa negativt både 2. og 6. mars..fekk ikkje testa igjen før 17. mars, og DÅ var det positiv test :) Legen meinte fosteret sikkert var eit par veker mindre enn det eg rekna ut (menstermin 10.11) fordi eg testa positivt så seint, men ul-terminen vart 14.11., så det var ganske nært likevel.. :)

Eg har også hatt lite symptom på graviditeten...hadde det ikkje vore for at magen veks og babyen sparkar, hadde eg ikkje visst det :)

Håper du får positiv test snart, skal krysse fingrane!! :):jepp::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde første mensdag i siste periode 31. januar, og burde då få mensen ca 2. mars med min syklus. Men testa negativt både 2. og 6. mars..fekk ikkje testa igjen før 17. mars, og DÅ var det positiv test :) Legen meinte fosteret sikkert var eit par veker mindre enn det eg rekna ut (menstermin 10.11) fordi eg testa positivt så seint, men ul-terminen vart 14.11., så det var ganske nært likevel.. :)

Eg har også hatt lite symptom på graviditeten...hadde det ikkje vore for at magen veks og babyen sparkar, hadde eg ikkje visst det :)

Håper du får positiv test snart, skal krysse fingrane!! :):jepp::strix:

Tusen takk for svar!:) Skal en tur til legen i morgen å få testa der. Håper på et positivt svar, men tør ikke ha for høye forhåpninger:)

Skal komme med en oppdatering i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...