Gå til innhold

Når kona blir 35...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er helt blank for ideer, men hjelpsomme KG-ere har sikkert noen flotte tips. :)

Så til dere jenter/kvinner: Hva ville dere ønsket å få til 35 årsdagen av partneren deres?

Og gutter/menn; hva ville dere ha gitt?

Vi har helt vanlig økonomi, pleier ikke å kjøpe så veldig dyre gaver til hverandre, men 35 er kanskje halvrundt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En opplevelse :) Kan være alt i fra konsert, teater, middag på superfancy restaurant, til en ferietur for bare dere to.

Jeg hadde blitt superglad om mannen min hadde valgt, booket, organisert og planlagt noe slikt, men det i tankene at det skulle bli en super dag/tur for meg. Vanligvis er det jeg som både tar initiativ og gjør hoveddelen av planleggingen når vi gjør sånne ting. Om han i tilegg har lagt inn små overaskelser, sånn som at han har funnet noe innen mitt interessefelt å gjøre der vi er, og booket oss inn på dette, ja da får han en veldig fornøyd kone :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta henne med på teater/konsert og en litt finere restaurant (ikke pizzasteder, Egon etc.). Mens dere spiser kan du gi henne en liten gave (noe som er lett for henne å legge i vesken). Hva med et vakkert smykke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo litt hvor mye du har tenkt å bruke det. Jeg hadde elsket å fått en ferietur, om det så er en weekend eller toukerstur.

Ellers slår aldri smykker feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo helt an på livssituasjonen. Om det er snakk om barn inn i bildet eller noe lignende.

En fin middag på en bedre restaurant hadde vært noe, der du vier all din oppmerksomhet til henne. Itillegg kan du gi henne noe fint fra gullsmeden som du overrekker med kjærlighet mens dere spiser dessert ellerno? Finn ut hva hun liker. Prøv og hinte frem til hva HUN ønsker seg. :Nikke:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt blank for ideer, men hjelpsomme KG-ere har sikkert noen flotte tips. :)

Så til dere jenter/kvinner: Hva ville dere ønsket å få til 35 årsdagen av partneren deres?

Og gutter/menn; hva ville dere ha gitt?

Vi har helt vanlig økonomi, pleier ikke å kjøpe så veldig dyre gaver til hverandre, men 35 er kanskje halvrundt?

Det viktigste er å gi kona di opplevelsen av å være elsket. Enkle ting som kaffe på senga, å gjøre alt husarbeidet i en uke, blomster osv er rimelige og fine alternativer.

Konkret kan gaven være noe dere gjør sammen som kjærester: kino, teater, restaurant, båttur e.l. Du kan jo også vurdere å få satt inn en diamant i gifteringen hennes om det er mulig (men det koster i underkant av tusenlappen).

Mulighetene er mange, og de trenger ikke være så dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...