Gå til innhold

Dump han


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I en del tilfeller er det et godt råd. I andre tilfeller er det nok et litt fot lettvint råd.

Det kommer vel i høyeste grad an på hva problemet består i...eller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sevastra

Kanskje fordi mange holder ut i dårlige forhold, og det er det mange av trådene handler om...?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det vanligste rådet kvinner gir hverandre her inne...

Det løser jo utvilsomt de fleste samlivsproblemer. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er en KG-myte at alle roper "dump ham". Syns tvert i mot det ofte ikke er grenser for hvordan det anbefales å gnikke og gnure på forlengst døde forhold, der det kanskje hadde vært vel så lurt å avslutte på en sivilisert måte før man virkelig begynner å hate hverandre. En helt annen ting er at vi får jo bare servert den ene siden av historien her, og gjerne litt satt på spissen. Så da blir vel rådene ofte deretter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være.

Gode råd kan ikke gis for ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som det vanligste rådet kvinner gir hverandre her inne...

Hva hadde vært de vanligste rådene på en Manneguid....lurer jeg på.

Hva tror du, Ts? Og andre for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kanskje fordi mange holder ut i dårlige forhold, og det er det mange av trådene handler om...?

Exactly. Hvis alt er rosenrødt, så har man ikke noe behov for å lage en tråd her inne :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Kanskje fordi mange holder ut i dårlige forhold, og det er det mange av trådene handler om...?

Det er mange jenter som holder ut i dårlige forhold, men det er også mange jenter som gir opp for lett, det er min personlige mening iallefall.

Når man leser her inne så får man jo bare høre den enes side, og da som oftest kvinnens side. Og det er ikke til å stikke under en stol at kvinner har en tendens til å overdrive for å få mye sympati. Det gjelder ikke alle, absolutt ikke, men man må ta det med i betraktningen.

Jeg ser an innlegget. Er det seriøst, virker det overdrevet, er det alvorlig "nok" osv. Noen ganger skriver jeg "dump ham" med ironismiley eller i en setning med humor, fordi jeg syns hele saken blir for dum, eller så råder jeg personen til å gå fra partneren sin fordi innlegget virker veldig seriøst og forholdet virker ikke bra i det hele tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...