Gå til innhold

Har vi en "hjerneskade"?


meangirl

Anbefalte innlegg

For nøyaktig 9 mnd siden gjorde eksen min det slutt. Vi hadde da vært sammen i nesten 2 år. Ble slutt pga mye småkrangling, avstand(han dro i militære tre mnd før det ble slutt) og en anelse kommunikasjonsproblemer. Men det har overhode ikke vært over siden da. Det lengste vi har klart å latt være å ta kontakt, er 2 uker. Ellers har vi så og si daglig kontakt. Har reist på ferie ilag for tre mnd siden også..Går ikke i sjul heller når vi er sammen med hverandre,men går ikke akkurat ut på resturang osv. Er vel mer såkalte pulekompiser.

Jeg vil ha han tilbake,men han vil ikke.Har sagt til han at hvis jeg skal komme meg vidre så kan vi ikke ha kontakt, å da blir han lei seg. Vi har hatt de samme diskusjonene gang på gang om hva som egentlig foregår, men likevel møtes vi og later som ingenting. Jeg klarer å la være å kontakte han,men klarer ikke å la være å svare når han kontakter meg..Vi har flere ganger hatt seriøse og triste samtaler om at NÅ må vi gi slipp på hverandre,for vi finner ikke tilbake til hverandre med det første som han sier til meg.

Blir så frustrert! Vil ha alt eller ingenting! Men klarer ikke kutte han ut av livet mitt så lenge jeg elsker han og han fortsetter å være der for meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg, det hørtes vanskelig ut... Men jeg tror du bør vurdere å lytte mer til hva han sier og ta det han sier mer på alvor. Hvis han sier at han IKKE vil bli sammen med deg igjen, men at han godt kan ligge med deg, så er det faktisk det som skjer og intet annet. Da ligger dere sammen helt til den dagen han treffer en ny. Og jeg tror det vil bli vanskeligere for deg enn om du avstår fra å ligge med ham og tar kontroll selv, nå.

Jeg skjønner tanken om at det er fristende for deg å ta det du kan få, men saken er at selv om du ligger med ham når han vil, så har du han ikke på noen som helst måte. Dere er jo faktisk heller ikke "pulevenner" så lenge du gjør det av kjærlighet og fordi du elsker ham, mens han gjør det av bekvemmelighetshensyn/nostalgiske hensyn. Jeg er redd du kommer til å få det fryktelig vondt, håper du tar vare på deg selv og tar hensyn til ditt eget ve og vel når du skal gjøre dine valg framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...