Gå til innhold

Begynner å få følelser for pulekompis..


MsZ

Anbefalte innlegg

Har verdens mest fantastiske pulevenn.. Vi har knall sex uten forpliktelser og vi flirer og ler hele tiden vi er sammen :)

Vi har begge noen skikkelig kjipe forhhold bak oss, og begge er veldig skeptiske/redde for å åpne oss for nye mennesker og vi er hvertfall redde for forhold. Ergo, vi synes det er superfantastisk og bare kunne henge sammen uten alle forpliktelsene som følger med det å være kjærester.

Meeeen.. nå merker jeg at jeg sakte men sikkert begynner å få følelser for han, og jeg er litt rådvill i hva jeg skal gjøre..

Har ikke lyst til å si det til han, for vet at risikoen for at han ikke føler det samme er ganske stor, og jeg vil ikke miste det forholdet og vennskapet vi har nå. Samtidig så vet jeg at jeg kommer til å gå på en durabelig smell hvis jeg fortsetter å ha sex med han..

Har vurdert å si til han at vi bare ikke kan møtes noe mer fordi jeg begynner å få følelser.. Vet at om jeg avslutter det nå så kommer det til å gå helt greit :)

What to doo.. !?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du bare skal si det som det er. Om han ikke føler det samme så har du prøvd!

Du forteller at begge har gått gjennom kjipe forhold. Men ikke alle forhold behøver å være kjipt! Bare fordi det ikke fungerte mellom dere og eksene deres så betyr det absolutt ikke at det ikke vil fungere for dere. Jeg mener at det ikke er stress å ha en kjæreste om man ikke gjør det til stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert å si til han at vi bare ikke kan møtes noe mer fordi jeg begynner å få følelser.. Vet at om jeg avslutter det nå så kommer det til å gå helt greit :)

What to doo.. !?

Siden du sier at det vil gå helt greit om du avslutter det nå, så ville jeg gamblet på det du sier her.. Det er det som er det beste, når man fortsatt har kontroll på følelsene sine. Å så har du jo som skilpadden sier, iallefall prøvd da.:)

Å i bestefall kan det jo klaffe med gjensidige følelser også, å igjen som skilpadden sier så trenger det ikke være mer stress enn man lager det selv :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...