Gå til innhold

Hva skal du se på tv i kveld


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil se en svindlerfilm som jeg har sett før med Leonardo DiCaprio: Catch Me If You Can.

Jeg husker den som spennende, selv om det er lenge siden nå. :tommelopp:

Den er veldig bra! Her i huset har vi berre NRK, så eg tenkjer å sjekke ut Oliver Twist-filmen som byrjar snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglefot

Det ble Da han møtte henne på tv3..hjerneløst svada men det er greit når man ligger med feber og snørrete tryne.

Reklame hver 15 min, wuhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den før og jeg hadde tenkt å se "The Ring" om noen minutter, men tvn har vel tatt filmen ut pga innholdet i disse tider: ungdommer som blir slaktet etc... Så da får jeg finne meg en annen film. Noen som har et godt forslag? :popcorn:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den før og jeg hadde tenkt å se "The Ring" om noen minutter, men tvn har vel tatt filmen ut pga innholdet i disse tider: ungdommer som blir slaktet etc... Så da får jeg finne meg en annen film. Noen som har et godt forslag? :popcorn:

ja, den er byttet ut med sister act 2. mon tro om det er derfor 20 spørsmål er byttet ut nå også, det har ikke gått siden. fredag 15. og kommer ikke igjen før neste fredag.

blir vel kanskje en film eller noe her i kveld, er jo ikke så mye å se på i helgene lengre. (ikke at det er et problem heller, går ikke så mye i tv i helgene for min/vår del, men kjedlig når en endelig har fri/skal være hjemme en helg da).

men kanskje den filmen som kommer i stedenfor the ring ikke er så ille? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er morsom nok den. Liker den røffe Goldberg-humoren, men har sett de veldig mange ganger før...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått litt "dilla" på BBC Lifestyle.

Idag har jeg sett en haug med programmer av Andreas Viestad, utrolig engasjerende mat-programmer. På kveldstid er det mye mat, livsstil, arkitektur og interiørprogrammer ..

... skal gå meg en lang tur, følge med på fotballen, Lifestyle og så tenkte jeg å se på noen dokumentarer om terroren i Oslo og på Utøya. Skikkelig TV-slave idag :kjefte:

.. og siden jeg er alene hjemme og har fri imorgen så blir det sikkert en film også ... Har filmkanal på TV hvor det bare er å velge og vrake :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er det noe på TV i dag?? Er ikke mandager bare dritt på TV?

Ehhhehe, TVNorge har vel premiere på Gøy på landet i dag? Sikkert fullstendig hjernedødt, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhehe, TVNorge har vel premiere på Gøy på landet i dag? Sikkert fullstendig hjernedødt, men...

Ahh.. er det i dag. Det skal jeg gi en sjanse. Kan være morsomt, kan være kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mine mistanker om at det ikke bare kan være kleint, men at det er det:p Men ja, tanketom underholdning får jo av og til tiden til å gå det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg grugleder meg til "Dagens Mann". Det er jeg bombesikker på at blir så kleint at jeg må gjemme meg bak en pute. Kjenner noen som har vært publikum der, og Hasse Hope er vel typen som kan gjøre en uklein situasjon til überklein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har fått dilla på gammel James Bond for tiden

og skal se på TVNorge i kveld 21.30

James Bond: Operasjon Tordensky

Sjanger:

Amerikansk action

James Bond må kjempe på havets bunn for å stoppe en skruppelløs forbryter som truer med å sprenge flere store byer i luften med stjålne atomvåpen. I et høyt spill, med millioner av mennesker som gisler, må James Bond forhindre verdens undergang.

Er litt artig å se på de gamle "våpen-finessene" som etter en lang rekke Bond-filmer har blitt ganske søte og førskole-aktige, sett i perspektiv. Sean Connery var en stilig James Bond. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH herregud så lei jeg er av James Bond. Hvor mange ganger skal de vise de filmene på TVN og TV3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest sardintroll

ÅH herregud så lei jeg er av James Bond. Hvor mange ganger skal de vise de filmene på TVN og TV3...

Da er det bare å glede seg, for i dag kommer det en til! :fnise:

Gleder meg til å se Diamonds Are Forever som kommer i kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å glede seg, for i dag kommer det en til! :fnise:

Gleder meg til å se Diamonds Are Forever som kommer i kveld. :)

Hehe... blææææ!!! Jeg ser på Nytt på Nytt og Senkveld i steden jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

L.A. Confidential, det blir bra selv om jeg er for gammel til å sikle etter MILFs som noe uoppnåelig, de er mer likeverdige :fnise: men sexy allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...