Gå til innhold

Han må alltid hjelpe til før jobb


Miki

Anbefalte innlegg

Kjæresten min jobber en del i sommer. Ofte fra kl 14-20. Det som irriterer meg er at han ofte reiser kl. 11 for å hjelpe eieren av butikken med kassa, sette opp ting, bære varer osv. Det irriterer meg at han reiser så tidlig at vi ikke får spist frokost sammen.

Du synes 11 er for tidlig til å spise frokost først? Greit at du er syk, men det får da være grenser. Her i huset står vi opp 0530, og synes det blir litt tidlig for å ta seg tid til frokost sammen, men 11 er jo langt på dag. Stå opp i 8-9tida, så har dere masse tid på morran.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med enkelte andre her, det går da fint ann å spise frokost før 11? De fleste gjør da det. Det er heller ikke normalt å være med folk på jobb, nei. Og jobber endel? Jeg synes ikke akkurat 14-20 er så mye, det er jo til og med mindre enn en vanlig arbeidsdag.

Tror nok den eneste løsninga er å snakke med han og si at du vil ha mer tid sammen med han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt en kjæreste som ble sur på meg for noe han drømte, hadde jeg ikke tatt ham seriøst.

Er foreldrene hans hjemme? Kan du være med? Eventuelt gjøre litt nytte for deg med å hjelpe til i huset/hagen. Så får du brukt energien din på noe annet enn å irritere deg. Bare en tanke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...