Gå til innhold

BUSTER IncrediBowl matskål/vannskål hund


cecilieUK

Anbefalte innlegg

Har noen erfaring med BUSTER IncrediBowl matskål/vannskål hund?

Eneste som får meg til å ikke kjøpe denne skålen er ettersom det ikke går ann å vaske den i oppvaskmaskin visstnok. Erfaringer her?

Hvor ofte må man/skal man rengjøre en matskål/vannskål for hund?

Jeg har lyst på noe som ser litt stilig ut og synes i de butikker jeg har vært jeg kun finner tacky plastikkskåler og de standard stålskålene. Ønsker meg noe som er litt stilig for øyet mitt også ;)

Det er en engelsk cocker spaniel. Denne BUSTER IncrediBowl anbefales også for hunder med lange ører :)

Andre anbefalinger? Noen bra nettbutikker? (Selv om jeg har vært på drøssevis av de).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kikket på den og det er flere ting som gjør at jeg ikke kommer til å kjøpe den selv om jeg har en hund med lange ører. Vann- og særlig matskåler bør, i hvert fall etter min mening, rengjøres hver dag og jeg ser for meg at det blir tungvint på grunn av utformingen. Materialet er dessuten mykt (Silikonlignende) og jeg har en mistanke om at min unghund vil oppfatte den som en tyggeleke... Min erfaring er dessuten at denne typen materiale etter hvert får riper og skrammer og trekker til seg lukt, farge og smak hvis det f.eks. blir stående igjen matrester i dem.

Stålskåler er kanskje ikke så stilige, men etter min mening det eneste som er brukbart. Til hunder med lange ører anbefaler jeg denne (Den høye, smale bakerst).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du sier det jeg innerst inne vet selv ;) Blir bare tull.. Skal innse det nå! :-p

Fant de stiligste matskåler av keramikk fra nettbutikk i USA. Kostet ikke mer en kr 300,- tilsammen. Var klar til å kjøpe de, helt til jeg så portoen.. kr 500,-...Ble litt heftig..

Her er de, men var ikke fra denne nettbutikken..

Hvor stor matskål og vannskål trenger en cocker spaniel?

Liker også disse skålene, ser noe mer praktisk ut ettersom det faktisk er stålskål i en form de kan taes ut av.. de finnes i "3 cup" og "1 cup"

Googlet hvor mye 1 cup er = 2.365882368 deciliters

Setter pris på tilbakemelding om begge disse typene. Jeg Googler meg halvt ihjel. Kom nå over en norsk nettbutikk som har de skålene i keramikk, så kanskje er de aktuelle om dere hundekjennere sier at de er bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...