Gå til innhold

Damer, hvilke menn på nett skaper ikke attraksjon?


Nessy

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, hva burde en gjøre for å skape attraksjon med noen en chatter med? Pleier ofte å få mail/facebook til jenter men kommer aldri noen vei med det. Jeg tror det er fordi jeg ikke er frempå nok, det blir på en måte for vennskapelig.

Så hva kan en gjøre? :) Hvor mye interesse bør en vise og hvordan bør en oppføre seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker at vedkommede er litt tilbakeholden, men samtidig frempå, litt mystisk. Gir meg bare såpass at jeg vet jeg må ha mer av han. MEN, det er på nett. I virkeligheten tenner jeg på badboys, og gutter som jeg vet jeg ikke burde involvere meg med. Men det er vell mer en flørt dette passer som.

Liker de harde, tøffe, sinna gutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at vedkommede er litt tilbakeholden, men samtidig frempå, litt mystisk. Gir meg bare såpass at jeg vet jeg må ha mer av han. MEN, det er på nett. I virkeligheten tenner jeg på badboys, og gutter som jeg vet jeg ikke burde involvere meg med. Men det er vell mer en flørt dette passer som.

Liker de harde, tøffe, sinna gutta.

Det der er vel såpass vanlig at det er en karikatur. Du gjør som millioner av andre jenter har gjort før deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg ser på nett er gutter som står i bar overkropp og tar bilde av seg selv med mobilen i baderomsspeilet. Dette gjelder også andre bilder med "jeg er digg-uttrykk", festbilder osv. Da kan du være så kjekk du bare vil for min del, nei takk!

En lang liste med "drømmedame-krav" er også neitakk. Man vet faktisk ikke hvem drømmedama er før man treffer henne.

Jeg faller for et sjarmerende, naturlig smil. Jeg liker at mannen er litt frempå og viser tydelig at han er interessert, uten at han overdriver. Men det skal en del til å overdrive, så ikke vær redd for det. Men kommuniksjonen skal jo gå begge veier, har du tatt kontakt sist er det egentlig bare å vente på at hun tar kontakt.

Badboysa kan gå å legge seg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der er vel såpass vanlig at det er en karikatur. Du gjør som millioner av andre jenter har gjort før deg.

Og det gjør at det ikke skal være riktig for meg eller?

TS bedd om svar, svar fikk han. Og det var hva jeg følte, hva millioner av andre måtte mene er opp til de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sjarmerende ytre, samt mye interessant å si - DET skaper attraksjon. Jeg liker gutter som har mange interesser, og vet mye om mye, og er generelt oppegående intelligente mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varpunen

Humor er bra! Men det er jo også noe man må passe seg for på nettet da man aldri vet hvordan det ser ut for den andre personen.

Hurra for selvmotsigelser :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det gjør at det ikke skal være riktig for meg eller?

TS bedd om svar, svar fikk han. Og det var hva jeg følte, hva millioner av andre måtte mene er opp til de.

Men hvorfor liker du orangutanger, egentlig? Litt sånne half-wits proppfulle av testosteron?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det skaper ikke attraksjon å be om nakenbilde eller spørre om hun har ei søt veninne som kan bli med...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elendige sjekkereplikker skaper heller ingen attraksjon.

Et eksempel på hva jeg fikk på nettet en gang: "brb må til legen og få satt øynene på plass i skallen igjen. Du er jo så flott!" :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor liker du orangutanger, egentlig? Litt sånne half-wits proppfulle av testosteron?

At jeg liker badboys betyr vell ikke det samme som at de er proppfulle av testosteron, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...