Gå til innhold

få seg ny dame?


rigelgutten

Anbefalte innlegg

Har en kompis som er litt fortvila. Han ble skilt for et par år siden, har tre barn fra før. I dag er han singel, steril og impotent. Fyren er veldig snill og stabil. Eksen kan til tider være slitsom. Han er veldig glad i pene ,unge jenter (som ikke har barn fra før ) Jeg tenker at det ikke vil fungere i lengden for de vil nok ha barn en gang.. Han er heller ikke ivrig på å gifte seg flere ganger.

Hva bør han satse på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han bør satse på å finne en jente som er glad i han for den han er..litt klisje men er jo ikke slik at man bare satser på en gruppe mennesker!

Prøv nettdating feks, og se hva som er der ute og hvem som vil være glad i han for dne han er og som ikke vil ha barn i fremtiden. Det må han iallefall være ærlig på helt fra starten av! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ha ei dame som ikke har barn, og han er steril. Den nye dama skal da ikke ville ha barn, men samtidig ville bli stemor til tre.. Det høres ut som et vanskelig prosjekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som er litt fortvila. Han ble skilt for et par år siden, har tre barn fra før. I dag er han singel, steril og impotent. Fyren er veldig snill og stabil. Eksen kan til tider være slitsom. Han er veldig glad i pene ,unge jenter (som ikke har barn fra før ) Jeg tenker at det ikke vil fungere i lengden for de vil nok ha barn en gang.. Han er heller ikke ivrig på å gifte seg flere ganger.

Hva bør han satse på?

Han bør satse på å komme seg ned på jorda igjen og bli litt realistisk. Han har så lite å tilby, at han er heldig om noen vil ha han i det hele tatt. Så han er nok ikke den som kan stille krav.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ha ei dame som ikke har barn, og han er steril. Den nye dama skal da ikke ville ha barn, men samtidig ville bli stemor til tre.. Det høres ut som et vanskelig prosjekt.

Det høres ut som at han vil ha noen som meg. som ikke vil ha egne barn, men gjerne er stemor. Da jeg møtte mannen min hadde han barn og han hadde sterilisert seg for han ville ikke ha flere. Det passet meg ypperlig ettersom jeg var/er glad i barn, men skal/vil/kan ikke få egne.

Om han skal satse på yngre damer bør han altså bli sammen med en som ikke vil ha egne barn, men som vil trives med å være stemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha egne barn, så for meg hadde ikke sterilitet gjort noe. Impotens, dersom det er en varig situasjon, ville derimot vært et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...