Gå til innhold

Kommunikasjon


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Gjest gjest

Jeg er interessert etter råd fra folk som har vært borti dette før, eller som på en eller annen måte har noen erfaringer.

Vi har vært sammen i tre år og i disse tider sliter vi med kommunikasjonenen vår. Selv det hverdagslige blir vanskelig å gjennomføre.. Det er vanskelig å forklare men det blir en uggen stemning og det virker til at vi misforstår hverandre i de minste ting. Og som regel ender det opp med at det blir stille og merksnodig stemning. Vi gir vel opp begge to.

Vi har snakket om at vi bare skal kutte begge to - men det virker ikke til å fungere..

Jeg har hørt om PREP kurs osv. det virker interessant. Er det noen andre som har andre erfaringer på hva vi kan gjøre for å komme ut av denne floka her? Det tærer på forholdet vårt! Jeg vil at vi skal ha det bra igjen - slik som det var før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms. Raggsokk

Hva mener din partner om det? Hvis begge er innstilte på en bedring, kanskje et kurs kan være noe for dere. Hvis BARE DU vil det, så ville jeg kanskje vurdert en pause i forholdet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge vil gjøre noe med det.. for det tærer på oss begge.. men vi klarer ikke å gjennomføre det på egen hånd tydeligvis. For vi har prøvd en stund! så jeg tror at kanskje et kurs kan hjelpe oss. Men kan vi ikke gjøre noe på egenhånd enn så lenge?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi har det på akkurat samme måte. Den gode kommunikasjonen var en av hovedgrunnene til at jeg syntest forholdet var perfekt i starten, nå har den tydeligvis havarert fullstendig. Alt som blir sagt blir tatt feil og i værste mening, og ting er rett og slett ikke kos lenger. Det var så deilig å møte en mann som forstod meg og lot meg være meg selv, følte virkelig han likte meg akkurat som jeg var. Men så lenge varte det.

Jeg foreslo prep kurs, men det er han ikke interessert i. Han har ikke troen på "slike ting".

Følger spent med denne tråden for gode tips og forslag til løsninger :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...