Gå til innhold

diane/feminil p-piller mot kviser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynte på de i starten av juni, og huden min er bare blitt verre... Har gått på de før men stor suksess, fikk helt ren hud både i ansikt og på ryggen/brystet, men husker ikke hvor lang tid det tok? Dere som har gått/går på det, hvor lang tid tok det før dere så bedring?

Hilsen en jente som er lei av å måtte bruke mye concealer og foundation i varmen for å ikke se ut som en pizza... Og ikke minst dekke til skuldre når solen skinner :sukk: Man føler seg virkelig ikke noe fin når det er sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tok ca 2-3 mnd før jeg merket bedring, men det var ille før det..føler med deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gådd på de nå siden midten av april. Huden min var da ikke så plaget siden jeg hadde gått på yasmin pillene i 9 år, men jeg hadde bestandig 2-3 kviser rundt haka. De forsvant ganske raskt, en måned etterpå var huden min kvisefri for første gang på 14 år. Men det varte nå ikke lenge, å det har dukket opp 1-2 av og til. Før jeg begynte på diane hadde jeg kun på haka,men nå får jeg de på andre plasser i ansiktet og. Så vet ikke om jeg får nå full effekt av de.. Men skal prøve en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...